خانهاخبار
Galaxy Note 9 با باتری بزرگ و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر معرفی می‌شود

Galaxy Note 9 با باتری بزرگ و حسگر اثرانگشت درون نمایشگر معرفی می‌شود

تازه‌ترین خبرها درباره Galaxy Note 9 حاکی از آن است که این فبلت پرچمدار احتمالا از باتری بزرگی با ظرفیت 3850 میلی آمپر ساعت بعلاوه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش بهره می‌برد.
۱۳۹۷/۱/۹

یکی از منابع معتبر توییتر و Weibo که او را تنها با نام کاربری‌اش (Ice Universe) می‌شناسیم، چند روز پیش گزارش کرد که فبلت آینده سامسونگ به نام Galaxy Note 9 قرار است به حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و باتری غیرقابل تعویض بزرگی با ظرفیت 3850 میلی آمپر ساعت مجهز شود. این گزارش بلافاصله پس از خبری منتشر شد که ادعا می‌کرد سامسونگ همچنان در پی راهی برای توسعه تکنولوژی انحصاری حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش است و قصد دارد آن را روی یکی از گوشی‌های 2018 خود تعبیه کند. این غول تکنولوژی معمولا طراحی پرچمداران نوت خود را حدودا 5 ماه پیش از معرفی رسمی نهایی می‌کند، اما برخی منابع آگاه در صنعت موبایل هفته گذشته اعلام کردند که سامسونگ روند توسعه Galaxy Note 9 را طولانی‌تر از حد معمول کرده است تا بتواند سرانجام چنین تکنولوژی نوینی را علی رغم مشکلات فنی پیش رو برای بهره برداری در فبلت مذکور آماده کند. البته فعلا به نظر می‌رسد که این موضوع تاریخ عرضه Note 9 را تحت تاثیر قرار ندهد. انتظار می‌رود که گوشی مذکور در ماه اوت رسما معرفی شود و تا اواخر تابستان 2018 هم در دسترس عموم قرار گیرد.

image

اگر Galaxy Note 9 امسال با باتری 3850 میلی آمپر ساعتی معرفی شود، اولین فبلت از سری پرچمداران نوت سامسونگ با آن قلم‌های دیجیتالی استایلوس خواهد بود چراکه Galaxy Note 8 سال گذشته در حالی معرفی و روانه بازار شد که از باتری غیرقابل تعویض با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد. حتی Galaxy Note 7 که دیگر تولید نمی‌شود هم از باتری 3500 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. همچنین پیش بینی می‌شود که این مدل تازه از تکنولوژی شارژ سریع هم بهره ببرد اما در حال حاضر هنوز مشخص نیست که نسخه‌های مخصوص آمریکا، کانادا و کشور چین که معمولا از پردازنده اسنپ‌دراگون بهره می‌برند هم از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام نسخه 3.0 پشتیبانی کنند یا خیر چراکه هیچکدام از پرچمداران قبلی سامسونگ تا به حال به آن مجهز نشده‌اند. حتی تازه‌ترین گوشی‌های Galaxy S9 و S9 Plus هم از شارژ سریع نسخه 2.0 پشتیبانی می‌کنند. گفته می‌شود که سامسونگ به خاطر مشکلات مربوط به مجوز کوالکام مجبور شده است از این نسخه‌ استفاده کند.

در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره نسل بعدی فبلت‌های پرچمدار سامسونگ در دسترس نیست اما مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ چندی پیش رسما اعلام کرد که Galaxy Note 9 احتمالا در کنار Bixby 2.0، تازه‌ترین نسخه از دستیار هوشمند اختصاصی سامسونگ با ویژگی‌های تازه یا بهبود یافته، معرفی می‌شود. Galaxy Note 8 سال گذشته در نسخه پایه با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی رونمایی شد و ممکن است که جانشین آن هم این مشخصات را برای نسخه استاندارد خود حفظ کند. همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ ویژگی نوین و جذاب AR Emoji را با دوگانه Galaxy S9 چند هفته پیش معرفی کرد و پیش بینی می‌شود که در Note 9 هم شاهدش باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Mking

۱۳۹۷/۱/۱۲
لازم هم نیست برسه چون میده شرکت دیگه ای بزنه سنسور رو

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱/۹
نه سامسونگ هنوز به این دانش نرسیده

سینا

۱۳۹۷/۱/۹
خیلی هم بزرگ نیست
A7 2017باتری 3600 میلی آمپر داره
250میلی آمپر بیشتر تفاوت خیلی زیادی نداره در (ظرفیت)
فینگر پرینت هم چندان مسئله چشم گیری نیست
چون از صاحبان S8 گرفته تاS9
همگی از تشخیص چهره و تشخیص عنبیه استفاده میکنن
و من کسی را ندیدم که این دسته از گوشی هارا داشته باشه و با فینگر پرینت گوشی را آنلاک کنه
به نظر من اگر سامسونگ بجای این سنسور
تمرکز بیشتری روی دوربین با قابلیت های فراتر میزاشت