خانهاخبار
رنگ مسی آیفون 10؛ راهکار اپل برای افزایش فروش پرچم‌دار 1000 دلاری

رنگ مسی آیفون 10؛ راهکار اپل برای افزایش فروش پرچم‌دار 1000 دلاری

براساس گزارش‌های به‌دست آمده، اپل درنظر دارد تا رنگ جدیدی را برای آیفون 10 معرفی کند که در افزایش فروش این مدل مؤثر واقع خواهد شد. همچنین عرضه آیپد ارزان‌قیمت اپل با پشتیبانی از قلم لمسی در سه ماهه سوم سال 2018 آغاز می‌شود.
۱۳۹۷/۱/۷

اپل به‌زودی کنفرانس خبری را به منظور معرفی نسخه ارتقا یافته آیپد ارزان‌قیمت خود برگزار خواهد کرد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد رنگ جدید آیفون 10 نیز به‌زودی رونمایی خواهد شد تا فروش آیفون‌های اپل بازیابی شود. 

رونمایی از یک آیپد ارزان‌قیمت جدید، بدین جهت منطقی است که کروم‌بوک‌ها بازار آموزشی را به تصاحب در آورده‌اند و معرفی یک آیپد جدید به جهت پشتیبانی نرم‌افزاری خوب از این سیستم‌عامل، می‌تواند بر سهم اپل تأثیر بگذارد؛ ضمن اینکه تحلیلگر KGI Securities مدعی عرضه آیپد جدید اپل با پشتیبانی از قلم لمسی Apple Pencil شده است. در حال‌حاضر، بیشتر تبلت‌های میان‌رده فاقد پشتیبانی از قلم لمسی هستند و عرضه یک آیپد با قیمت مناسب و پشتیبانی از قلم، در جهت استفاده آموزشی تأثیرگذار خواهد بود.

با این‌حال، اعلام شده است که آیپد جدید اپل با پشتیبانی از قلم تا سه ماهه سوم سال 2018 به بازار عرضه نخواهد شد؛ کوپرتینونشین‌ها ممکن است از فرصت تعطیلات سال تحصیلی به منظور افزایش فروش آیپد ارزان‌قیمت خود استفاده کنند.

image

در رابطه با افزایش تنوع رنگ‌بندی آیفون 10 نیز اعلام شده است که معرفی یک رنگ جدید به بازیابی فروش این گوشی کمک خواهد کرد. سال گذشته، نسخه Product Red آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در اوایل بهار معرفی شده بود و به همین جهت، ممکن است رنگ جدید آیفون 10 به‌زودی معرفی شود.

پیش‌تر، شایعاتی مبنی بر رونمایی از رنگ Blush Gold (مسی) آیفون 10 منتشر شده بود؛ به همین جهت، ممکن است این رنگ به صورت رسمی معرفی شود. البته از آنجایی‌که این شایعات به صورت رسمی تأیید نشده است، نمی‌توان به صحت آن‌ها اطمینان داشت.

تحلیلگر KGI Securities در رابطه با آیپد ارزان‌قیمت جدیدش اعلام کرده است که این مدل نزدیک به 70 درصد از فروش تبلت‌های آیپد را در سال 2018 به خود اختصاص می‌دهد؛ ضمن اینکه عرضه آن با پشتیبانی از قلم لمسی َApple Pencil، فروش قلم اختصاصی اپل را نیز افزایش می‌دهد. آقای Kuo مدعی است که عرضه مدل‌های جدید تبلت آیپد پرو با دوربین TrueDepth به منظور احراز هویت کاربران با اسکن سه‌بعدی چهره آن‌ها، در سه ماهه سوم سال 2018 آغاز خواهد شد؛ به همین جهت، ممکن است آیپدهای جدید اپل در اواخر تابستان 2018 و به همراه مدل‌های جدید آیفون معرفی شود.

علاوه‌‍بر پشتیبانی آیپد 329 دلاری اپل از قلم Apple Pencil، تحلیلگر KGI Securities اعلام کرده است که آیفون‌های جدید نیز از این قلم پشتیبانی خواهند کرد؛ هرچند، بعید است مدل‌های 2018 از قلم لمسی پشتیبانی کنند. افزایش اندازه نمایشگر آیفون‌های اپل، این فرصت را برای این شرکت به وجود می‌آورد تا فروش قلم Apple Pencil را بیش از پیش افزایش دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)