خانهاخبار
حافظه SSD با ظرفیت 100 ترابایت در راه است

حافظه SSD با ظرفیت 100 ترابایت در راه است

کمپانی Nimbus Data یک حافظه SSD با ظرفیت 100 ترابایت را در دست توسعه دارد. این حافظه SSD در حال حاضر توسط برخی مشتریان در حال آزمایش است.
۱۳۹۷/۱/۶

رکورد بزرگ‌ترین حافظه SSD جهان تغییر کرده و حالا به 100 ترابایت ارتقا یافته است. Nimbus Data ExaDrive DC100 یک درایو حافظه تازه با ظرفیت فوق العاده زیاد به شمار می‌رود که توسط برخی مشتریان معدود و انتخاب شده از سوی سازنده در حال آزمایش است. این درایو قرار است از تابستان امسال به فروش برسد و در دسترس قرار گیرد.

image

کمپانی سازنده می‌گوید که درایو DC100 از فلش مموری 3D NAND استفاده می‌کند. این حافظه SSD قادر است فضای کافی را برای ذخیره کردن 20000 فیلم اچ دی یا 20 میلیون قطعه موسیقی فراهم آورد و همچنین می‌تواند این فایل‌ها را با سرعت 500 مگا بایت در ثانیه بخواند یا درج کند. Nimbus Data همچنین درایو تازه‌اش را به مدت 5 سال و بدون هیچ محدودیتی پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب اگردرایو گران قیمت شما دچار مشکل شود، می‌توانید آن را بدون صرف هزینه تعویض کنید.

چنین حافظه‌های SSD با ظرفیت بسیار بالا به منظور بهره برداری مصرف کنندگان عادی طراحی نمی‌شوند اما می‌توانند زمینه مناسبی برای آینده روشن ترسیم کنند. آینده‌ای که در آن دیگر مجبور نیستید حافظه لپتاپ‌تان را دائما خالی و فایل‌های مورد علاقه‌تان را هم حذف کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

sinakaya

۱۳۹۷/۱/۱۲
یا خدا
100ترابایت اونم ssd

سینا

۱۳۹۷/۱/۶
خیلی قیمت ssd بالاس
۱ترا ADATA SU800
را میگه ۱۶۰۰
با ۱۶۰۰ میشه ۵ترا HDD گرفت
من خودم یه SSD 250 SU800 برای ویندوز دارم
سرعتش واقعا عالیه
اما نه به این قیمت