خانهاخبار
زمان رونمایی از نسخه جدید آیپد ارزان‌قیمت اپل مشخص شد

زمان رونمایی از نسخه جدید آیپد ارزان‌قیمت اپل مشخص شد

به‌نظر می‌رسد در مراسم خبری 27 مارس اپل در شیکاگو، تبلت ارزان‌قیمت این شرکت به صورت رسمی معرفی خواهد شد. البته بعید است مک‌بوک 1000 دلاری اپل در هفته جاری معرفی شود.
۱۳۹۷/۱/۴

شرکت اپل به صورت رسمی تأیید کرده است که مراسم خبری را در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) برگزار خواهد کرد و همین موضوع باعث شده است تا گمانه‌زنی پیرامون محصولات جدیدی که در این رویداد خبری معرفی خواهند شد، شدت بگیرد. کوپرتینویی‌ها مراسم خبری خود را در پارک اپل برگزار نخواهند کرد؛ مراسم خبری 27 مارس اپل در یک دبیرستان در شیکاگو برگزار خواهد شد و به همین جهت، احتمال می‌دهیم کوپرتینویی‌ها، یک محصول ارزان‌قیمت و مناسب برای مدارس را برای معرفی درنظر گرفته باشند.

اپل در حال آماده‌سازی نسل جدید آیپد ارزان‌قیمت 9.7 اینچی خود است و همچنین، نسخه به‌روز شده مک‌بوک ایر را نیز توسعه می‌دهد. به همین جهت، گمان می‌کردیم حداقل یکی از این دو مدل معرفی شود. بلومبرگ به‌تازگی اعلام کرده است که کوپرتینونشین‌ها در مراسم خبری اختصاصی خود در تاریخ 7 فروردین، از یک آیپد ارزان‌قیمت رونمایی خواهند کرد. همچنین ظاهراً محتوای نرم‌افزاری برای مدارس توسط اپل توسعه یافته است که در این مراسم به نمایش گذاشته خواهد شد؛ هرچند، مک‌بوک 1000 دلاری اپل با نمایشگر 13.3 اینچی رتینا در هفته آینده رونمایی نمی‌شود.

البته بلومبرگ توسعه مک‌بوک ارزان‌قیمت اپل را به جهت جایگزینی آن با مک‌بوک ایر 1000 دلاری، تأیید کرده است؛ هرچند، «شاید» این مدل برای رونمایی رسمی در هفته آینده آماده نباشد! استفاده از لفظ «شاید» باعث خواهد شد تا احتمال دهیم رونمایی از مک‌بوک ارزان‌قیمت اپل در هفته آینده، همچنان ممکن باشد؛ هرچند عرضه این مدل تا چندین ماه به تعویق بیافتد!

image

آیپد ارزان‌قیمت اپل، صفحه‌نمایش 9.7 اینچی خواهد داشت؛ همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، سال گذشته یک مک‌بوک ارزان‌قیمت 9.7 اینچی توسط اپل معرفی شد و آیپد پرو 10.5 اینچی نیز با مدل 9 اینچی جایگزین شد. از آنجایی‌که در دعوت‌نامه اپل از شعار تجاری «بیایید یک گردش علمی داشته باشیم» استفاده شده است که به‌نظر می‌رسد با قلم کشیده شده باشد؛ انتظار داریم آیپد ارزان‌قیمت این شرکت از قلم لمسی پشتیبانی نماید. نسل قبل، فاقد پشتیبانی از قلم لمسی بود؛ در حال‌حاضر، تنها مدل «پرو» آیپدهای 2017 اپل از قلم Apple Pencil پشتیبانی می‌کنند و البته با قیمت بالایی به فروش می‌رسند!

آن‌طور که ادعا می‌شود، آیپد جدید اپل با قیمتی کم‌تر از 329 دلار عرضه خواهد شد؛ ظاهراً کوپرتینویی‌ها، تصمیم دارند تا در بازار تبلت‌های میان‌رده با آیپد 9.7 اینچی جدید خود، غوغا نمایند!

ضمن اینکه در نسخه بتا سیستم‌عامل iOS 11.3، همچنین نسخه جدید فرم‌ورک ClassKit وجود دارد که دسترسی کاربران در هنگام امتحان محدود خواهد کرد؛ بدین شکل، دانش‌آموزان نمی‌توانند در هنگام امتحان با مراجعه به برنامه‌های دیگر، تقلب کنند! ضمن اینکه به محض اتمام امتحان، پاسخ‌ سوالات به صورت خودکار برای دبیر فرستاده خواهد شد. 

باید دید چگونه اپل موفق خواهد شد از بازار رو به رشد رایانه‌های مجهز به سیستم‌عامل کروم و ویندوز در بخش آموزش جلوگیری کند؛ ظاهراً برگ برنده این شرکت، سیستم‌عامل آی‌او‌اس است که برنامه‌های زیادی برای آن منتشر شده و پشتیبانی توسعه‌دهندگان مختلف را به همراه دارد.

شما چه انتظاراتی از آیپد ارزان‌قیمت جدید اپل دارید؟ در صورت عرضه این مدل، آیا آن‌را خریداری خواهید کرد یا انتخاب شما، تبلت‌های میان‌رده مجهز به سیستم‌عامل اندروید است؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۷/۱/۴
اگه قیمتش خوب باشه شاید
من تا الان از ایسوس استفاده کردم و خیلی راضی ام ولی یه بار میخوام یه تنوعی ایجاد کنم