خانهاخبار
شایعه وجود مشکل در نمایشگر پرچمداران جدید سامسونگ!

شایعه وجود مشکل در نمایشگر پرچمداران جدید سامسونگ!

یک باگ جدی در پرچمداران Galaxy S9 و S9 Plus به وجود آمده است. صفحه نمایش برخی از این دستگاه‌ها با مشکل مواجه شده‌ است و قابلیت لمسی در برخی نقاط‌شان عمل نمی‌کند.
۱۳۹۷/۱/۳

سامسونگ چند هفته پیش تازه‌ترین پرچمداران خود را از سری محبوب Galaxy S تحت عناوین S9 و S9 Plus رسما معرفی کرد. این گوشی‌ها به تازگی روانه بازار شده‌اند و همچنان در مرکز توجه قرار دارند. به همین خاطر هر خبری درباره آن‌ها هرچند کوچک و کم اهمیت می‌تواند به خبری مهم در خبرگزاری‌ها تبدیل شود. روز گذشته هم شاهد بودیم که برخی کاربران فبلت سطح بالای Galaxy S9 Plus از بروز یک باگ در این پرچمدار خبر دادند. به نظر می‌رسد که عملکرد لمسی صفحه نمایش این گوشی با مشکل مواجه شده و باعث شده است مشکلاتی در اجرای دستورها و تایپ صحیح کلمه‌ها به وجود آید.

کاربران گوشی‌های Galaxy S9 Plus گزارش کرده‌اند که صفحه نمایش گوشی‌هایشان برخی مواقع قادر نیست لمس و فشار انگشت را شناسایی کند. البته گفته می‌شود این باگ در همه نقاط صفحه بروز نمی‌کند بلکه در موقعیت حروف E، R و T روی صفحه کلید Gboard دیده می‌شود. برخی دیگر هم ادعا می‌کنند که صفحه نمایش گوشی‌شان در برخی نقاط مانند اطراف حاشیه‌های پایین و بالای صفحه و همچنین لبه‌های آن هیچ عملکردی ندارد. لازم است اشاره کنیم که گزارش‌های مشابهی هم درباره Galaxy S9 منتشر شده اما تعدادشان بسیار کمتر است.

image

مشکلات و باگ‌های صفحه نمایش در Galaxy S9 Plus غالبا به سخت افزار داخلی گوشی مرتبط هستند؛ البته چنین مشکلی تا به حال در هیچ پرچمدار دیگری از سری Galaxy  سامسونگ گزارش نشده است. همچنین لازم است بگوییم گوشی‌های درگیر این مشکل از اولین پرچمداران S9 Plus هستند که به بازار راه یافته‌اند. به همین خاطر ممکن است مشکل سخت افزاری احتمالی در سری‌های بعدی رفع شده باشد.

به نظر می‌رسد که تنها تعداد کمی از گوشی‌های Galaxy S9 و S9 Plus دچار این مشکل شده باشند، اما اگر تا به حال متوجه نشانه و مشکل مشابهی در دستگاه‌تان شده‌اید، سریعا به فروشنده یا اپراتور ارائه دهنده آن مراجعه و درخواست تعویض کنید. مشکلات صفحه نمایش معمولا به کمک ضمانت‌نامه رسمی رفع می‌شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

keyhan

۱۳۹۷/۱/۶
مگه هنگ تی سیه که هنگ کنه؟
دیگه خدای هنگه دوستان من واقعا من تا حالا اشتباه می کردم که کورکورانه از این برند درپیت طرفداری می کردم واقعا از همتون معذرت می خوام

محمد

۱۳۹۷/۱/۶
هنگی جان خوبه نوشته شایعه تو چه آماتوری هستی دیگه خخخخخخخخخخخ

Ali

۱۳۹۷/۱/۶
من هم یه s9 پیش فروش کردم و چنین مشکلی نداره و بسیار راضی هستم

Hiwa

۱۳۹۷/۱/۵
ملت بجای اینکه دنبال این باشن گوشی که میاد بدردشون. بخوره دنبال اینن که برند متقابلو تخریب کنن طرفدارای اچ تی سی منتظرن ی مشکلی برا اسمارت فونای سامسونگ یا بقول خودشون سامهنگ پیش بیاد طرفدارای سامسنگم منتظرن تا اچ تی سی ورشکسته شه من موندم اینکه ادم از اینکه ی هموطنی این گوشیارو خریده حالا ضرر کرده خوشحاله یا خودش از اون برند بدش میاد یا اینکه توانایی خریدشو نداره دوس داره خراب از اب در بیاد واقعا افکارتونو باز کنید
(درضمن من خودم طرفدار سرسخت اچ تی سیم ولی این دلیل. نیس بقیه گوشیا بد باشن )

mojtaba.b89

۱۳۹۷/۱/۵
طبیعتا وقتی محصولی با این حجم گسترده وارد بازار می شه به هر دلیلی ممکنه مشکلات کوچکی گزارش بشه ، مهم پشتیبانی درست و رفع اون و یا تعویض گوشی مربوطه است. با تشکر از سایت جی اس ام