خانهاخبار
ساعت هیبریدی Watch 9 لنوو با قابلیت‌های کنترل سلامتی معرفی شد

ساعت هیبریدی Watch 9 لنوو با قابلیت‌های کنترل سلامتی معرفی شد

لنوو روز گذشته یک ساعت هیبریدی ارزان قیمت به نام Lenovo Watch 9 را به قیمت 20 دلار در کنار سه گوشی تازه‌اش معرفی کرد. این ساعت مچی قادر است با اتصال به گوشی هوشمند و به کمک اپلیکیشن اختصاصی‌اش اطلاعات مفیدی درباره وضعیت سلامت کاربران ارائه دهد.
۱۳۹۷/۱/۱

کمپانی لنوو روز گذشته سه گوشی تازه را به نام‌های S5، K5 و K5 Play معرفی کرد. این سازنده چنینی همچنین از یک ساعت هوشمند هیبریدی تازه هم به نام Lenovo Watch 9 در کنار این گوشی‌های هوشمند پرده برداشت. Lenovo Watch 9 برخلاف اغلب ساعت‌های هوشمند یک ساعت آنالوگ است که از ویژگی‌های هوشمند بهره می‌برد.

ساعت هیبریدی Lenovo Watch 9 از شیشه سطح بالای سپفایر بهره می‌برد که سطح سختی و مقاومت آن 9H است. بدنه این ساعت تازه از جنس استیل ضد زنگ طراحی شده است و بندهای آن هم سیلیکونی هستند. لنوو در هنگام معرفی آن ادعا کرده که Watch 9 می‌تواند عمق 50 متری در مقابل نفوذ آب مقاومت نشان دهد.

ساعت تازه Watch 9 صفحه نمایش مجزا برای نمایش قابلیت‌های هوشمندش ندارد اما می‌تواند به گوشی‌های هوشمند متصل شود و کاربران هم قادر خواهند بود به کمک اپلیکیشن اختصاصی آن از قابلیت‌های هوشمندش بهره ببرند. ویبره این ساعت هم در هنگام دریافت نوتیفیکیشن و همچنین زنگ هشدار فعال می‌شود.

image

علاوه بر این موارد، می‌توانید از ساعت Watch 9 با تکان دادن مچ دست برای ثبت تصویر سلفی از راه دور بهره ببرید. این ساعت هیبریدی همچنین قابلیت‌های تناسب اندام و سلامتی مانند گام شمار، پایش کالری‌های مصرفی، پایش وضعیت خواب و برخی موارد دیگر را هم با خود به همراه دارد. همان‌طور که اشاره کردیم، ساعت تازه لنوو در مقابل نفوذ آب مقاوم است و می‌توانید در هنگام شنا هم از آن استفاده کنید.

ساعت هیبریدی Lenovo Watch 9 با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است و سازنده‌اش ادعا می‌کند باتری آن با یک بار شارژ کامل 12 ماه دوام می‌آورد. این گجت پوشیدنی در دو رنگ مشکی و سفید معرفی شده و قرار است به قیمت 20 دلار روانه بازار شود. گفته می‌شود که امکان خرید Watch 9 از 23 مارس (3 فروردین) امکان پذیر خواهد بود.

همان‌طور که گفتیم، لنوو در خلال برگزاری این رویداد همچنین سه گوشی دیگر را هم معرفی کرد. S5، K5 و K5 Play همگی صفحه نمایش 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18:9 دارند و در حالی که S5 از وضوح تصویر فول اچ دی پلاس بهره می‌برد، دو مدل دیگر وضوح تصویر اچ دی پلاس ارائه می‌کنند.

روند رزرو این گوشی‌ها در حال حاضر آغاز شده است اما فروش رسمی‌شان از ماه آینده شروع می‌شود. این سه میان رده تازه در حال حاضر همگی منحصرا مخصوص بازار چین هستند و هنوز خبر رسمی درباره احتمال معرفی و عرضه‌شان در سایر کشورها منتشر نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)