خانهاخبار
لنوو از گوشی Lenovo S5 به همراه مدل K5 و K5 Lite رونمایی کرد

لنوو از گوشی Lenovo S5 به همراه مدل K5 و K5 Lite رونمایی کرد

لنوو در یک مراسم خبری در چین، از گوشی‌های جدیدش با نام تجاری Lenovo S5، لنوو K5 و Lenovo K5 Lite رونمایی کرده است.
۱۳۹۷/۱/۱

شرکت لنوو، به‌تازگی رویداد خبری را به منظور معرفی گوشی جدیدش با نام Lenovo S5 برگزار کرده است؛ به همراه معرفی این گوشی، لنوو همچنین دو گوشی مقرون به صرفه Lenovo K5 و Lenovo K5 Lite را رونمایی کرده است.

مشخصات، قابلیت‌ها و قیمت Lenovo S5

image

گوشی جدید Lenovo S5 با بدنه تمام فلزی ارائه می‌شود؛ جنس بدنه این گوشی، از آلومینیوم سری 6000 است. این مدل به رنگ قرمز و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی جدید Lenovo S5 با نمایشگر 18:9 از نوع IPS LCD ارائه می‌شود؛ اندازه صفحه‌نمایش، 5.7 اینچ بوده و رزولوشن FHD+ یا 1080 در 2160 پیکسل دارد. تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام با هشت هسته پردازشی، قدرت گوشی جدید لنوو را تأمین می‌کند؛ این گوشی در دو مدل با سه و چهار گیگابایت رم عرضه خواهد شد و می‌توانید آن‌را در حافظه‌های مختلف 32، 64 و 128 گیگابایتی خریداری کنید. باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت، انرژی لازم برای صفحه‌نمایش و پردازنده را تأمین می‌کند.

image

در قاب پشتی گوشی Lenovo S5، سنسور اثرانگشت جای گرفته است و همچنین دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی، آن‌را همراهی می‌کند. مانند گوشی‌های رده‌بالای هوآوی، لنوو از ترکیب دو سنسور RGB و مونوکروم استفاده کرده است؛ سنسور RGB، دهانه لنزی F2.2 دارد. برای عکاسی سلفی نیز، سنسور 16 مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است که به کمک بهبودهای نرم‌افزاری، می‌تواند چهره کاربران را بهبود دهد. دوربین سلفی، همچنین برای تشخیص چهره کاربران و آنلاک شدن دستگاه نیز کاربرد خواهد داشت.

image

گوشی جدید لنوو می‌تواند کدهای QR را اسکن نماید؛ ضمن اینکه امکان اسکن بارکدها فراهم شده است. این مدل، آخرین نسخه از رام ZUI 4.0 را اجرا می‌کند؛ این رام براساس سیستم‌عامل Android Oreo توسعه یافته است. لنوو به جای استفاده از کلیدهای ناوبری نرم‌افزاری، ژست حرکتی مخصوصی را معرفی کرده است که U-Touch نامیده می‌شود.

در رابطه با قیمت‌گذاری گوشی جدید لنوو، باید گفت که مدل پایه با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی تنها 157 دلار قیمت دارد. مدل مجهز به سه گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه نیز، 189 دلار قیمت‌گذاری شده است. بهترین نسخه از گوشی Lenovo S5 با چهار گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه، 236 دلار قیمت دارد. شرکت لنوو، گوشی جدیدش را از تاریخ 23 مارس به بازار عرضه خواهد کرد.

image

مشخصات، قابلیت‌ و قیمت Lenovo K5 و Lenovo K5 Lite

گوشی‌های Lenovo K5 و Lenovo K5 Lite را می‌توان نسخه رده‌پایین گوشی Lenovo S5 محسوب کرد. گوشی Lenovo K5 به صفحه‌نمایش 5.72 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن HD+ مجهز شده است؛ روی صفحه‌نمایش با شیشه 2.5 بعدی پوشانده شده است. به جای تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام که در Lenovo S5 به‌کار گرفته شده بود، این مدل با تراشه مدیاتک MT6750 ارائه می‌شود.

این گوشی با دو گیگابایت رم و حداقل 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و قدرت‌مندترین نسخه آن به چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. همچنین یک مدل با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. نسخه پایه گوشی جدید Lenovo K5 با قیمت 142 دلار از تاریخ 10 آوریل عرضه خواهد شد.

گوشی Lenovo K5 Lite با بدنه پلاستیکی، به نمایشگر 5.7 اینچی HD مجهز شده است و تراشه اسنپدراگون 430، قدرت آن‌را تأمین می‌کند. دیگر مشخصات این گوشی، شامل دوربین دوگانه 13 و 2 مگاپیکسلی و باتری 3030 میلی‌آمپر ساعت است. علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی را از تاریخ 17 آوریل با پرداخت 110 دلار خریداری کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)