خانهاخبار
گوشی S5 لنوو با دوربین دوگانه هوشمند فردا معرفی می‌شود

گوشی S5 لنوو با دوربین دوگانه هوشمند فردا معرفی می‌شود

لنوو چند گوشی میان رده مختلف را در نوبت معرفی دارد. S5 یکی از این گوشی‌های توانمند است که سازنده‌اش ادعا می‌کند عملکرد بهتری نسبت به Redmi Note 5 دارد و فردا رسما رونمایی می‌شود.
۱۳۹۶/۱۲/۲۸

کمپانی لنوو قرار است فردا گوشی S5 خود را رسما معرفی کند و چان چنگ، قائم مقام مدیریت لنوو، هم چند روزیست که درباره این گوشی هوشمند با خبرگزاری‌ها صحبت و به برخی مشخصات آن اشاره می‌کند. این گوشی هوشمند هنوز رسما رونمایی نشده اما روند رزرو آن در وب‌سایت سازنده از امروز آغاز شده است. همچنین رسما تأیید شده است که فروش عمومی این گوشی از 23 مارس (3 فروردین) آغاز خواهد شد.

در قسمت توضیحات محصول درباره S5 در وب‌سایت کمپانی لنوو اشاره شده است که این گوشی به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه مجهز می‌شود و از طراحی تمام صفحه بهره می‌برد. همچنین لازم است اشاره کنیم که گوشی S5 ظاهرا قیمت کمی دارد اما هنوز خبر رسمی در این باره از سوی لنوو منتشر نشده است.

تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، تیزر تبلیغاتی تازه گوشی S5 است که چان چنگ روز گذشته در حساب شخصی خود در Weibo منتشر کرد. این پوستر نشان می‌دهد که گوشی مذکور فردا ساعت 14 به وقت محلی در کشور چین معرفی می‌شود. در متن همراه این تیزر تبلیغاتی هم اشاره شده است که S5 لنوو با دوربین هوشمند دوگانه معرفی می‌شود.

image

پیش از این هم در تیزرهای تبلیغاتی قبلی برخی مشخصات فنی و طراحی گوشی S5 مورد تأیید قرار گرفته بودند. برای مثال، حالا می‌دانیم که شاسی این گوشی فلزی طراحی شده است و علاوه بر طراحی بدون حاشیه از هوش مصنوعی، تکنولوژی تشخیص چهره، پرداخت امن موبایلی، باتری با طول عمر طولانی و تازه‌ترین نسخه ZUI بهره می‌برد. چنگ همچنین اخیرا ادعا کرد که پوسته اختصاصی تازه لنوو به نام ZUI قادر است عملکردی روان و راحت مانند اندروید اوریو داشته باشد و قابلیت‌های متعددی به کاربر ارائه کند. او همچنین با کنایه به گوشی Redmi Note 5 شیائومی گفت که S5 لنوو عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. از طرفی هنوز اطلاعاتی درباره پردازنده داخلی این گوشی تازه در دسترس نیست و باید تا فردا منتظر بمانیم.

image

همان‌طور که می‌دانید، یک گوشی دیگر با شناسه K520 روز گذشته در پایگاه آژانس رگولاتوری TENAA چین دیده شد و اغلب کارشناسان همچنان معتقد هستند که این گوشی قرار است به نام S5 توسط سازنده معرفی شود. بر اساس فهرست منتشر شده توسط آژانس مذکور، گوشی K520 صفحه نمایش 5.65 اینچی فول اچ دی پلاس، پردازنده 8 هسته‌ای با قدرت فرکانس حداکثر 2 گیگاهرتز، 4 / 6 گیگابایت رم، 32 / 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی دارد.

image

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)