خانهاخبار
تصاویر فاش شده از بدنه آیفون SE 2 اپل؛ ترکیب شیشه و فلز!

تصاویر فاش شده از بدنه آیفون SE 2 اپل؛ ترکیب شیشه و فلز!

به‌تازگی تصویری به‌دست آمده است که قاب پشتی آیفون SE 2 اپل را به نمایش می‌گذارد؛ این گوشی، ظاهراً پنل پشتی از جنس شیشه مانند آیفون 8 خواهد داشت.
۱۳۹۶/۱۲/۲۷

شرکت اپل در نیمه خرداد، رویداد توسعه‌دهندگان (WWDC) خود را برگزار خواهد کرد و برخی مدعی هستند که آیفون SE جدید در این رویداد معرفی خواهد شد؛ در حالی‌که صحت این ادعا مشخص نیست، گزارشی در چین منتشر شده است که تصویری از بدنه گوشی iPhone SE 2 را به نمایش می‌گذارد. با توجه به تصویر به‌دست آمده از بدنه آیفون SE، گوشی 4 اینچی جدید اپل پنل پشتی از جنس شیشه خواهد داشت؛ این در حالی است که فریم آلومینیومی دارد.

آنچه در تصویر زیر به نمایش گذاشته می‌شود، با شایعات گذشته هم‌خوانی دارد. مدتی پیش، اعلام شده بود آیفون SE پنل پشتی از جنس شیشه خواهد داشت و از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند؛ نسل قبل، پنل پشتی از جنس آلومینوم داشت و تنها بخش کوچکی از قاب پشتی با شیشه پوشانده شده بود. آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نیز که قیمت کم‌تری نسبت به آیفون 10 اپل دارند، از پنل پشتی از جنس شیشه استفاده می‌کنند و با پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم راهی بازار شده‌اند؛ عرضه آیفون SE با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، یک امتیاز برای گوشی 4 اینچی اپل و علاقه‌مندان به گوشی‌های کوچک محسوب می‌شود.

باید توجه داشته باشید که صحت تصویر به‌دست آمده در حال‌حاضر، مشخص نیست؛ ضمن اینکه نمی‌دانیم جانشین آیفون SE با گذشت دو سال معرفی خواهد شد یا کوپرتینویی‌ها، زمان دیگری را برای رونمایی از این گوشی درنظر گرفته‌اند. 

image

انتظار داریم تراشه A10 Fusion  که در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به‏‌کار گرفته شده است، قدرت پردازشی گوشی 4 اینچی جدید اپل را تأمین کند؛ مدل‌های موجود از آیفون SE از تراشه Apple A9 بهره می‌گیرند و آیفون 6S نیز به این تراشه مجهز شده است. دیگر شایعات منتشر شده پیرامون iPhone SE 2 به عرضه این مدل با دو گیگابایت رم و 32 و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره دارد؛ مدل‌های موجود از آیفون SE نیز به دو گیگابایت رم مجهز شده‌اند و سال گذشته، نسخه جدید آن‌ها با 32 و 128 گیگابایت حافظه معرفی شده بود. در سال 2016، آیفون 4 اینچی اپل در دو نسخه با 16 و 64 گیگابایت حافظه ارائه شده بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Kia

۱۳۹۶/۱۲/۲۸
عالیه....اگه بیاد و بدون حاشیه باشه میخرمش

zhakopaeez

۱۳۹۶/۱۲/۲۷
امیدوارم 7فروردین، اگه نشد خرداد دیگه معرفی بشه.

بهرام

۱۳۹۶/۱۲/۲۷
ایفون اپل و سامسونگ ارزش خرید ندارن