خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی رسمی P20 Lite هوآوی پیش از معرفی جهانی

تماشا کنید: ویدیوی رسمی P20 Lite هوآوی پیش از معرفی جهانی

کمپانی هوآوی گوشی P20 Lite را هنوز رسما معرفی نکرده است اما ویدیوی رسمی معرفی‌اش روز گذشته فاش شد. از طرفی پیش فروش آن در برخی بازارهای اروپایی مانند لهستان و ایتالیا آغاز شده است.
۱۳۹۶/۱۲/۲۶

گوشی‌های تازه کمپانی هوآوی قرار است 27 مارس (7 فروردین) رسما معرفی شوند و تقریبا 10 روز دیگر به این موعد باقی مانده اما چند روزیست که شاهد انتشار خبرها و ویدیوهای رسمی درباره‌شان هستیم. پس از آغاز پیش فروش و فروش رسمی P20 Lite حالا ویدیوی معرفی رسمی‌اش هم منتشر شده است.

image

در این ویدیو مشخصا به برخی ویژگی‌های برجسته میان رده تازه هوآوی از سری P20 مانند صفحه نمایش Full View Display 2.0 با وضوح تصویر فول اچ دی پلاس و بازه رنگی کامل اشاره شده است. پنل پشتی این گوشی هم ظاهرا از جنس شیشه 2.5D با روکش براق طراحی شده است و به همین خاطر نمای آن را در اکثر تصاویر فاش شده قبلی کاملا براق و متالیک دیده بودیم. همچنین همان‌طور که انتظار می‌رفت، دوربین اصلی آن به لنز دوگانه مجهز شده و حسگر اثرانگشت در پنل پشتی قرار گرفته است. هوآوی درباره طراحی P20 Lite می‌گوید این گوشی از فریم فلزی و طراحی حلقه‌های موازی بهره می‌برد اما هنوز به درستی متوجه منظورش نشده‌ایم. درباره دوربین سلفی گوشی مذکور هم از عبارت پرتره به سبک Light Fusion یاد شده که نشان دهنده کیفیت بسیار خوب عکاسی سلفی در شرایط با نور کم است. لنزهای دوربین دوگانه گوشی تازه هوآوی 16 و 2 مگا پیکسلی هستند و می‌توانند پس از ثبت تصویر روی اشیائ مورد نظر فوکوس کنند. ظرفیت باتری P20 Lite هم معادل 3000 میلی آمپر ساعت پیش بینی شده است و از تکنولوژی شارژ سریع نسخه 2.0 پشتیبانی می‌کند. این گوشی صفحه نمایش 5.84 اینچی دارد و احتمالا به درگاه سیم کارت دوگانه هیبریدی هم مجهز می‌شود.

میان رده P20 Lite هوآوی همچنین به صورت پیش فرض از اندروید 8.0 اوریو و پوسته اختصاصی EMUI 8.0 بهره می‌برد و با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی معرفی می‌شود. گفته می‌شود که پردازنده داخلی آن هم kirin 659 خواهد بود.

لازم به ذکر است که P20 Lite با نام Nova 3e در بازار ایران عرضه می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Saber

۱۳۹۶/۱۲/۲۶
سلام
قیمتش چنده و کی میاد؟!

الیون هندرسون

۱۳۹۶/۱۲/۲۶
انصافا شرف داره ب میان رده های برند های دیگ خیلی قیمتاشون مناسبن دم هواوی گرم چقدر خوشکله p20 lite