خانهاخبار
انتشار اندروید 8.0 اوریو برای P10 و P10 Plus هوآوی

انتشار اندروید 8.0 اوریو برای P10 و P10 Plus هوآوی

کمپانی هوآوی در آستانه رونمایی از سه گانه P20 و پس از مدت‌ها اجرای برنامه بتا سرانجام نسخه نهایی اندروید 8.0 اوریو را برای P10 و P10 Plus منتشر کرد.
۱۳۹۶/۱۲/۲۶

هوآوی سرانجام به روزرسانی نرم افزاری اندروید 8.0 اوریو را برای پرچمداران P10 و P10 Plus خود منتشر و خبر آن‌ را در حساب کاربری رسمی خود در فیسبوک تأیید کرد. مدتها بود که کاربران گوشی‌های مذکور در انتظار دریافت اندروید اوریو بودند و کمپانی هوآوی هم انتشار آن را در قالب یک ویدیو به تأیید رساند. این ویدیو ابتدا توسط هوآوی فیلیپین منتشر شده است اما انتظار می‌رود که انتشار به روزرسانی نسخه اوریو در سایر بازارها هم به تدریج انجام شود.

image

به روزرسانی نرم افزاری تازه اندروید اوریو نسخه 8.0 برای گوشی‌های P10 و P10 Plus هوآوی به همراه رابط کاربری اختصاصی EMUI 8.0 و از طریق ارتباط بی سیم منتشر می‌شود؛ بدین ترتیب به محض در دسترس قرار گرفتنش نوتیفیکیشن دریافت خواهید کرد. همان‌طور که می‌دانید، کمپانی هوآوی برنامه انتشار نسخه‌های بتای اندروید 8.0 اوریو را برای گوشی‌های مذکور به مدت طولانی به اجرا درآورد و مهم‌ترین فرم ور آن هم در ماه ژانویه منتشر شد. اگر تا چند روز آینده نوتیفیکیشن دریافت اندروید 8.0 اوریو روی گوشی‌تان به نمایش درنیامد، می‌توانید آن را در تنظیمات داخلی دستگاه پیگیری کنید.

برای این کار کافیست وارد System Updates شوید و بررسی کنید که آیا نسخه نرم افزاری تازه‌ای برای گوشی‌تان منتشر شده است یا خیر. در هنگام نصب نرم افزار بهتر است میزان شارژ باتری گوشی بیش از 30% باشد تا با مشکل خاموش شدن دستگاه در حین ارتقا مواجه نشوید. لاگ تغییرات مربوط به ارتقای P10 و P10 Plus هنوز منتشر نشده است و به درستی نمی‌دانیم چه ویژگی‌هایی به صورت نهایی به آن‌ها افزوده شده‌اند یا تغییر یافته‌اند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

ehsan

۱۳۹۶/۱۲/۲۷
من پنج ماهه دارمش هیچ مشکی تا الان نداشته و کیفیت صفحه 2k میباشد و رنگها همه طبیعی هستند......مدت شارژ با استفاده مکرر یک روز و عادی یک و نیم روز دوام داره....یک ساعته باتری فول شارژ میشه...روووون روووون......البته p10 plus دارم

هژیر

۱۳۹۶/۱۲/۲۷
با عرض سلام و خسته نباشید برای سری VTR-L29C185B کی عرضه میشه آیا زمان دقیقی مشخص شده ؟

Vg

۱۳۹۶/۱۲/۲۶
من میت ۹ دارم حدود ۱۰ روز پیش آپدیت اومد..حدود ۲.۷ گیگ حجمش بود..رابطه کاربری هم به نسخه ۸ بروز شد..مهمترین تغییرات : تغییرات جزئی شکل آیکونها،تغییرات در منوی ستینگ که گزینه های تنظیمات جم و جورتر شده،اضافه شدن حالت پورتره به دوربین سلفی،اضافه شدن پانورامای ۳۶۰ دوربین اصلی،با لمس ممتد روی آیکونهای صفحه اصلی گزینه های مربوط به اون برنامه نشون داده میشه که میشه بدون باز کردن برنامه از همونجا از اون گزینه ها استفاده کرد مثلا با لمس ممتد آیکون دوربین بدون باز کردن برنامه دوربین میتوان حالت پرتره رو انتخاب و استفاده کرد

احسان

۱۳۹۶/۱۲/۲۶
به نظرم تمام امکاناتی که در اندروید 8 برای mate 9 منتشر شد برای این گوشی هم منتشر بشود.

reza

۱۳۹۶/۱۲/۲۶
دوستان هرکس تجربه این گوشی رو داره ممنون میشم تجربش رو به منم بگه
صفحه نمایش باتری و روانی . هنگ نکردن برام خیلی مهمه