خانهاخبار
27 مارس، منتظر محصول جدید اپل باشید

27 مارس، منتظر محصول جدید اپل باشید

اپل با انتشار دعوت‌نامه، تأیید کرده است که مراسم خبری را در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) در یک دبیرستان در شیکاگو برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود آیپد 260 دلاری اپل معرفی شود.
۱۳۹۶/۱۲/۲۵

شرکت اپل اعلام کرده است که رویداد خبری را در تاریخ 27 مارس (7 فروردین 97) با تمرکز بر «ایده‌های خلاقانه جدید برای اساتید و دانش‌آموزان» برگزار خواهد کرد. اصحاب رسانه، به‌تازگی دعوت‌نامه‌هایی را به منظور حضور در این رویداد خبری دریافت کرده‌اند.

در متن دعوت‌نامه، هیچ اشاره مشخصی به اینکه اپل چه محصولات جدیدی را معرفی خواهد کرد؛ نشده است. حتی نمی‌دانیم اهالی کوپرتینو، چه قابلیت‌های نرم‌افزاری یا محصولات سخت‌افزاری جدیدی را ارائه خواهند داد. در این دعوت‌نامه، تنها لوگوی اپل به همراه شعار تجاری «بیایید یک گردش علمی داشته باشیم» قابل مشاهده است که با محتوای آموزشی مراسم خبری اپل در تاریخ 27 مارس (7 فروردین 97) هم‌خوانی دارد.

در صورتی‌که شرکت اپل به دنبال رونمایی از محصولات جدیدی برای استفاده آموزشی باشد، حدس زدن آن‌ها چندان دشوار نخواهد بود؛ همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، اپل در حال توسعه جانشین مک‌بوک ایر است و همچنین آیپد ارزان‌قیمت جدیدی را نیز توسعه می‌دهد. بعید نیست کوپرتینونشین‌ها به منظور رقابت با گوگل به دلیل عرضه کروم‌بوک‌های ارزان‌قیمت و مایکروسافت به دلیل عرضه رایانه‌های قابل‌حمل ویندوزی که استفاده آموزشی دارند؛ مک‌بوک جدیدی را ارائه دهند. البته باید توجه داشت که مراسم خبری اپل در پارک این شرکت برگزار نخواهد شد و به جای آن، رویداد خبری شرکت محبوب در یک دبیرستان در شیکاگو برگزار می‌شود. هیئت آموزش در شیکاگو، اخیراً علوم کامپیوتر را به عنوان یک درس الزامی برای تمامی مدارس دولتی تصویب کرده‌اند که می‌تواند با رویداد اپل در ارتباط باشد.

image

در رابطه با محصولات سخت‌افزاری احتمالی، Ming-Chi Kuo و دیجی‌تایمز اخیراً اعلام کرده‌ بودند که جانشین مک‌بوک ایر در سال 2018 معرفی خواهد شد؛ مک‌بوک ایر همچنان توسط اپل به فروش می‌رسد و برای خرید آن باید 999 دلار هزینه کنید. با این‌حال، لپ‌‌تاپ جدید اپل به نمایشگر 13 اینچی رتینا با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل مجهز شده است و احتمالاً قیمتی کم‌تر از 900 دلار خواهد داشت. به همین جهت، می‌توان آن‌را یک گزینه ایده‌آل برای دانش‌آموزان و حتی استفاده در مدارس توصیف کرد.

همچنین ابزاری توسط اپل در طی چند سال اخیر در حال توسعه بوده است که می‌تواند آیپد شما را به یک وسیله مناسب برای استفاده آموزشی تبدیل کند. در صورتی‌که شرکت آمریکایی به دنبال رونمایی از تبلت آیپد جدیدش باشد، احتمالاً آیپد 9.7 اینچی خود را با قیمت 259 دلار معرفی خواهد کرد که از مدل قبلی با برچسب قیمتی 329 دلار نیز ارزان‌قیمت‌تر است. صرف‌نظر از تمامی شایعات، لوگوی شرکت اپل با دست طراحی شده است؛ به همین جهت، دعوت‌نامه ارائه شده می‌تواند به رونمایی از آیپد ارزان‌قیمت اپل یا قلم Apple Pencil اشاره داشته باشد.

البته اگر به دنبال یک محصول بهتر هستید، باید تا برگزاری رویداد خبری WWDC 2018 اپل در نیمه خرداد منتظر بمانید؛ این شرکت از آیپدهای پرو 11 اینچی و 12.9 اینچی در ماه ژوئن به همراه نسخه جدید مک‌بوک پرو رونمایی خواهد کرد. ضمن اینکه سیستم‌عامل iOS 12 به همراه نسخه جدید watchOS و tvOS توسط اپل معرفی خواهد شد.

در صورتی‌که اپل از تبلت آیپد 250 دلاری خود رونمایی کند، آیا حاضر به خریداری آن هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ایمان

۱۳۹۶/۱۲/۲۶
باو دلت خوشه
ما که آه در بساط نداریم فرقی به حالمون نمیکنه اپل چی معرفی کنه یا نه ما که پولمون نمیرسه بخریم

zhakopaeez

۱۳۹۶/۱۲/۲۶
خداکنه آیفون SE2 هم رونمایی ومعرفی بشه