خانهاخبار
آغاز فروش رسمی P20 Lite و P20 هوآوی

آغاز فروش رسمی P20 Lite و P20 هوآوی

گوشی‌های P20 و P20 Lite هنوز رسما معرفی نشده‌اند اما پیش فروش و فروش آن‌ها در فروشگاه‌های ایتالیایی آغاز شده است. ارسال این گوشی‌ها قرار است از هفته آینده انجام شود.
۱۳۹۶/۱۲/۲۴

هوآوی قرار است سه گانه تازه خود را از سری P20 در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) رسما معرفی کند اما ظاهرا فروش P20 Lite که یکی از مدل‌ها در میان این گوشی‌های تازه به شمار می‌رود، آغاز شده است. تازه‌ترین خبرها حاکی از آن است که این گوشی در کشور چین و برخی بازارهای اروپایی تحت عنوان Nova 3e و در تاریخ 20 مارس (29 اسفند) معرفی می‌شود اما تصاویر تازه‌ای منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند فروش گوشی مذکور تحت نام تجاری P20 Lite در فروشگاه Mediaworld و Euronics در کشور ایتالیا آغاز شده است.

یک وبلاگ ایتالیایی فعال در زمینه اخبار تکنولوژی به نام HDBLOG.it گزارش کرده است که گوشی مذکور در حال حاضر به قیمت 369 یورو معادل 455 دلار در این کشور به فروش می‌رسد. P20 Lite با توجه به مشخصات فنی میان رده‌اش به قیمت بالایی در ایتالیا به فروش می‌رسد اما قیمت آن تقریبا مشابه پیش فروشش در لهستان به قیمت 468 دلار به نظر میرسد. البته این فروشگاه لهستانی قرار است P20 Lite را از 26 مارس (6 فروردین) به همراه یک ترازوی هوشمند رایگان از هوآوی برای مشتریان ارسال کند. یک فروشگاه آنلاین ایتالیایی دیگر هم به نام Monclick گوشی P20 Lite هوآوی را به قیمت کمتری معادل 327.50 یورو در حال حاضر پیش فروش می‌کند و وعده داده است که ارسال سفارش‌ها را از فردا (16 مارس) آغاز کند.

image

روز گذشته هم تصویر زنده‌ای منسوب به P20 Lite به رنگ مشکی براق فاش شد که جعبه آن را به رنگ سفید نشان می‌داد. این گوشی صفحه نمایش 5.84 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 2280 و محافظ شیشه‌ای 2.5D دارد و از پردازنده kirin 659 قدرت می‌گیرد. این گوشی همچنین به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و لنزهای 16 و 2 مگا پیکسلی دوربین اصلی‌اش با چینش عمودی در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی تعبیه شده‌اند. دوربین سلفی آن هم با یک لنز 16 مگا پیکسلی در بریدگی حاشیه بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. میان رده تازه هوآوی به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.0 و رابط کاربری EMUI 8.0 مجهز شده است و از بلوتوث نسخه 4.2، پرداخت موبایلی NFC، پورت ارتباطی USB Type-C و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند. P20 Lite همچنین درگاه سیم‌کارت دوگانه هیبریدی دارد که تنها می‌تواند سیم کارت نانو در آن قرار دهید. شارژر، هدفون سیمی و کابل USB Type-C گوشی مذکور را در جعبه همراهی می‌کنند.

البته P20 Lite تنها گوشی این سه گانه تازه نیست که در فروشگاه‌های ایتالیایی به فروش می‌رسد؛ بلکه P20 پرچمدار هم در فروشگاه اینترنتی eprice.it دیده می‌شود. در فهرست مشخصات این گوشی در وب‌سایت مذکور نوشته شده است که این گوشی صفحه نمایش 5.8 اینچی، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده 8 هسته‌ای دارد و سیستم عامل پیش فرضش اندروید 8.0 اوریو است.

image

P20 هوآوی به رنگ آبی در این فروشگاه 674 یورو قیمت گذاری شده اما هنوز موجود نیست. نسخه مشکی این گوشی هم 765 یورو قیمت دارد و موجود است. eprice.it ادعا می‌کند که سفارش‌ها را از 22 مارس ارسال خواهد کرد. این فروشگاه اینترنتی گوشی میان رده P20 Lite صورتی و مشکی را هم به ترتیب 423 و 326.65 یورو قیمت گذاری کرده است. نسخه‌های آبی و طلایی گوشی مذکور هر دو 366 یورو قیمت دارند اما هنوز موجود نشده‌اند. در فروشگاه eprice.it ارسال گوشی‌های P20 Lite از 23 مارس آغاز خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

پیمان

۱۳۹۶/۱۲/۲۶
ازش خوشم اومده
ولی قیمتش بالاست
امکانش هست بعد از عرضه بیشتر قیمتش کاهش پیدا کنه؟

Farshad

۱۳۹۶/۱۲/۲۶
باطری ضعیف!