خانهاخبار
راهنمای شخصی‌سازی داده‌های ورزشی روی اپ Workout در اپل واچ

راهنمای شخصی‌سازی داده‌های ورزشی روی اپ Workout در اپل واچ

اگر می‌خواهید انتخاب کنید که ساعت هوشمند اپل‌تان کدام داده‌ها را در هنگام ورزش به نمایش بگذارد، با این مقاله همراه باشید.
۱۳۹۶/۱۲/۲۴

امکان مشاهده داده‌های اندازه‌گیری شده در اپلیکیشن workout ساعت هوشمند اپل، یکی از مهم‌ترین عوامل محبوبیت آن است. در این مقاله قصد داریم نحوه انتخاب کردن اطلاعات ورزشی‌ای که ساعت هوشمندتان با استفاده از تکان‌های مچ دست به دست می‌آورد و نشان می‌دهد را به شما آموزش دهیم.

بهتر است بررسی پیشرفت ورزشی هر فرد با یک نگاه به صفحه امکان‌پذیر باشد و برای این بررسی نیاز است آمارهایی  که نمایش داده می‌شود به درستی تعیین شده باشد.

به صورت پیش‌فرض ساعت هوشمند اپل اطلاعاتی همچون مدت زمان، کالری سوزانده شده، ضربان قلب و مسافت طی شده را نشان می‌دهد، با این حال می‌توانید اطلاعات مورد نیاز را انتخاب کنید تا تنها موارد خواسته شده را نمایش دهد.

نحوه‌ی انتخاب کردن داده‌های نمایش داده شده برای انواع ورزش‌ها:

برنامه‌های ورزشی هم نمایش چند داده همزمان و هم نمایش تنها یک داده را به شما پیشنهاد می‌دهند. نمایش چند داده همزمان به شما اجازه‌ی انتخاب ۵ داده از فعالیت‌هایتان را برای نمایش می‌دهد.

گزینه «The Single Metric» این داده‌ها را به یک عدد کاهش می‌دهد با این حال گزینه‌ی «Digital Crown» در همین حالت به شما اجازه‌ی اسکرول کردن بین دیگر داده‌های تمرین ورزشی‌تان را می‌دهد.

۱- برنامه «Watch» را روی آیفونتان باز کنید

۲- گزینه «workout» را انتخاب کنید

۳- «workout view» را از بالای لیست انتخاب کنید

image

۴- هریک از «single metric» یا «Multiple Metric» را انتخاب کنید

۵- اگر «Multiple Metric» را انتخاب کنید، در زیر آن لیست ورزش‌های فردی را مشاهده خواهید کرد. برای شخصی‌سازی هر ورزش روی آن ضربه بزنید

۶- برای حذف یک معیار از لیست، علامت منفی قرمز کنار آن را لمس کنید. برای اضافه کردن یک نوع داده، علامت جمع سبز کنار آن را لمس کنید. هم‌چنین می‌توانید داده‌ها را بکشید و با استفاده از خط‌های افقی کنار آن‌ها، مرتبشان کنید. دقت داشته باشید که هرکدام از این تغییرات در ساعت هوشمندتان نیز اعمال خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)