خانهاخبار
مشخصات فنی، تصاویر رسمی و قیمت نهایی P20 Lite هوآوی فاش شد

مشخصات فنی، تصاویر رسمی و قیمت نهایی P20 Lite هوآوی فاش شد

گوشی‌های تازه سری P20 هوآوی هنوز رسما معرفی نشده‌اند اما همه مشخصات فنی بعلاوه تصاویر رسمی و قیمت نهایی‌شان فاش شده است. یک فروشگاه اینترنتی در لهستان گوشی P20 Lite را در حال حاضر پیش فروش می‌کند.
۱۳۹۶/۱۲/۲۲
image

هنوز دو هفته دیگر تا رونمایی رسمی تازه‌ترین گوشی‌های سری P20 هوآوی باقی مانده اما گوشی P20 Lite در وب‌سایت یک فروشگاه اینترنتی لهستانی با مشخصات کامل و چند تصویر رندر رسمی به همراه قیمت نهایی دیده شده است. به نظر می‌رسد که وب‌سایت مذکور امکان پیش خرید P20 Lite را هم برای علاقه‌مندان فراهم آورده باشد.

طراحی

براساس این تصاویر رندر تازه باید بگوییم طراحی بریدگی حاشیه در قسمت بالای پنل جلو دیگر قطعی است. هوآوی طراحی گوشی‌های تازه‌اش را FullView 2.0 می‌خواند و می‌گوید نسبت تصویر در آن‌ها 19:9 است. در تصویر رندر از نمای روبرو شاهد هستیم که دوربین سلفی، بلندگوی مکالمه و یک حسگر دیگر در بریدگی حاشیه صفحه نمایش P20 Lite تعبیه شده‌اند اما لازم است تأکید کنیم که این بریدگی حاشیه از آنچه در آیفون 10 اپل طراحی شده بسیار کوچک‌تر است.

image

پنل جلو و پشتی گوشی مذکور از جنس شیشه طراحی شده‌اند و نمای پنل پشتی هم براق و آینه‌ای دیده می‌شود. همچنین کناره‌های بدنه P20 Lite کمی خمیده طراحی شده است تا در دست گرفتنش را برای کاربر راحت‌تر کند.

مشخصات فنی P20 Lite

گوشی میان رده P20 Lite هوآوی صفحه نمایش 5.8 اینچی با وضوح تصویر 2280 در 1080 از نوع FullView 2.0 دارد و از پردازنده Kirin 659 قدرت می‌گیرد. این گوشی قرار است در یک نسخه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی معرفی شود و از کارت حافظه جانبی microSD هم تا 256 گیگابایت پشتیبانی کند.

image

گوشی P20 Lite همچنین به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه مجهز شده که لنز اصلی آن 16 مگا پیکسلی و لنز ثانویه‌اش 2 مگا پیکسلی برای اعمال عمق میدان و حالت پرتره در نظر گرفته شده است. هوآوی از تکنولوژی نوینی به نام Fusion Pixel در این گوشی‌های تازه بهره می‌برد که باعث می‌شود نور بیشتری جذب دوربین شود و تصاویر با دقت و کیفیت بیشتری ثبت شوند.

یک لنز 16 مگا پیکسلی هم در بریدگی حاشیه تعبیه شده است تا تصاویر باکیفیت سلفی را ثبت کند و همچنین امکان باز کردن قفل صفحه را با تشخیص چهره فراهم آورد. البته حسگر اثرانگشت هم در پنل پشی قرار گرفته است و در صورت تمایل می‌توانید به کمک آن قفل گوشی خود را باز کنید.

P20 Lite از ویژگی پرداخت موبایلی NFC، بلوتوث نسخه 4.2، پورت micro USB، درگاه سیم‌کارت دوگانه هیبریدی، رادیو FM و جک هدفون 3.5 میلی متری پشتیبانی می‌کند و اندروید 8.0 اوریو و همچنین پوسته اختصاصی EMUI 8 به صورت پیش فرض روی آن نصب می‌شوند.

image

میان رده تازه هوآوی به باتری بزرگی با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت مجهز شده است و از تکنولوژی شارژ سریع با توان 18 وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی 145 گرم وزن دارد و در ابعاد 148.6 × 71.2 × 7.4 میلی متر طراحی شده است. P20 Lite حدودا 469 دلار قیمت گذاری شده است و در رنگ‌های آبی، مشکی و صورتی عرضه می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۲۳
سلام خسته نباشید
P20 lite خیلی گوشی زیبایی هستش، ولی مطمئن هستید که درگاهش micro USB2.0 هستش؟
خدا کنه اشتباه باشه
خدا کنه که درگاهش usb type C باشه.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۲۲
رنگ‌آبیش خیلی شیکه
مثل یاقوت‌کبود ارزشمنده