خانهاخبار
OnePlus 6 با کسب 276 هزار امتیاز در بنچمارک AnTuTu درخشید

OnePlus 6 با کسب 276 هزار امتیاز در بنچمارک AnTuTu درخشید

گوشی پرچمدار جدید OnePlus با شماره مدل A6000 در بنچمارک AnTuTu فاش شده است؛ این مدل احتمالاً با نام تجاری OnePlus 6 عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۲/۲۰

مدتی پیش، تصویری از نمونه آزمایشی گوشی پرچمدار OnePlus 6 منتشر شد؛ با توجه به تصویر فاش شده، ظاهراً شرکت وان‌پلاس درنظر دارد تا جانشین OnePlus 5 را با طراحی مانند iPhone X اپل و بریدگی در بالای صفحه‌نمایش عرضه نماید. مدل مذکور به‌تازگی در آزمون AnTuTu فاش شده است و توانسته امتیاز خیره‌کننده‌ای را به‌دست آورد. اسکرین‌شات فاش شده از بنچمارک AnTuTu، نشان می‌دهد که شایعات موجود پیرامون طراحی احتمالی OnePlus 6 صحت خواهد داشت و بالای صفحه‌نمایش این گوشی، بریدگی وجود دارد.

گوشی جدید OnePlus با شماره مدل A6000 در آزمون AnTuTu مورد ارزیابی قرار گرفته است؛ دو گوشی پیشین این شرکت یعنی OnePlus 5 و OnePlus 5T به ترتیب با شماره مدل A5000 و A5010 توسعه یافته‌اند. به همین جهت، A6000 می‌تواند مربوط به شماره مدل گوشی OnePlus 6 باشد. این مدل موفق شده است تا 276 هزار امتیار در AnTuTu به‌دست آورد؛ امتیاز پرچمدار جدید OnePlus، بالاتر از گوشی Xiaomi Mi Mix 2S است که موفق به کسب 273 هزار امتیاز در بنچمارک AnTuTu شده بود. مانند گوشی جدید شیائومی، OnePlus 6 احتمالاً از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام با هشت هسته پردازشی استفاده خواهد کرد.

image

اسکرین شات OnePlus 6 در آزمون AnTuTu

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، گوشی جدید OnePlus احتمالاً در بالای نمایشگر خود بریدگی خواهد داشت؛ اما از کجا متوجه این موضوع شدیم؟ در قسمت میانی اسکرین‌شات به‌دست آمده، هیچ آیکونی مشاهده نمی‌شود و همین موضوع باعث شده است تا گمان کنیم که OnePlus 6 از بریدگی در بالای صفحه‌نمایش استفاده می‌کند. با اینکه گوشی مذکور از بریدگی در بالای نمایشگر خود برخوردار شده، حاشیه‌ی پایین را نیز حفظ کرده است. 

لازم به‌ذکر است که گوشی پرچمدار OnePlus 6 از نظر ظاهر، دو مدل OPPO R15 و OPPR 15 Plus را تداعی می‌کند؛ ضمن اینکه ممکن است این مدل از نمایشگری با نسبت ابعاد 19:9 استفاده کند. تصویری که پیش‌تر از نمونه آزمایشی گوشی پرچمدار OnePlus 6 فاش شده بود، به احتمال عرضه آن با پنل پشتی از جنس شیشه اشاره دارد که یک تغییر مهم نسبت به محصولات پیشین OnePlus محسوب می‌شود. 

image

نمونه آزمایشی OnePlus 6

دوربین دوگانه نیز با چینش عمودی در قاب پشتی جلب‌توجه می‌کند؛ همین موضوع باعث شده است تا OnePlus 6 در پنل پشتی از نسل قبل یعنی OnePlus 5T و همچنین آیفون 10 متمایز باشد. پرچم‌دار فعلی OnePlus به دوربین دوگانه با چینش افقی مجهز شده است؛ آیفون 10 اپل نیز از دوربین دوگان با چینش عمودی بهره می‌گیرد اما دوربین اصلی مانند OnePlus 6 در قسمت میانی قاب پشتی جای نگرفته است. ضمن اینکه طراحی حسگر اثرانگشت در پرچم‌دار جدید OnePlus دستخوش تغییر شده است و این حسگر اثرانگشت در پایین دوربین اصلی قرار دارد.

مدل پایه گوشی جدید OnePlus، شش گیگابایت رم خواهد داشت و 64 گیگابایت حافظه برای ذخیره‌سازی محتوای مدنظرتان ارائه می‌دهد. این مدل با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 عرضه خواهد شد و آخرین نسخه از رام OxygenOS را اجرا می‌کند. در حال‌حاضر، اطلاعات بیشتری پیرامون دیگر مشخصات احتمالی گوشی جدید OnePlus وجود ندارد. گمان می‌رود OnePlus 6 به صورت رسمی در سه ماهه پایانی سال 2018 و احتمالاً در ماه ژوئن معرفی شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

وحید

۱۳۹۶/۱۲/۲۸
من به عکس دوم دقت نکرده بودم و فقط با توجه به عکسی که از صفحه بنچمارک گرفته شدم احساس کردم شاید بریدگی بالای صفحه نمایش نداشته باشه!
با توجه به عکسی که گوشی رو بطور کامل نشون میده کاملا مشخصه که بریدگی کوچکی در بالای صفحه نمایش گوشی برای جاگذاری بلندگوی مکالمه و دوربین سلفی و... وجود داره ?

Mohamadshz

۱۳۹۶/۱۲/۲۰
امان از دست اسنشال فون و بعدش اپل که این بریدگی مضخرف رو ترند کردن

وحید

۱۳۹۶/۱۲/۲۰
اینکه توی عکس تعداد آیکون های بالای صفحه نمایش کم باشه که دلیلی بر بریدگی بالای گوشی نیست! مگه اینکه از جای دیگه ای خبر داشته باشین که طراحی نسل جدید وان پلاس به چه شکلی خواهد بود! ?

Genius Man

۱۳۹۶/۱۲/۲۰
حالا چرا وان پلاس یه نمایندگی تو ایران نداره؟ کسی هست که تاحالا پیگیر قضیه نمایندگی رسمی وان پلاس شده باشه؟
شیائومی هم همینطور!
ویوو میزو اوپو وان پلاس شیائومی به ترتیب بهترین گوشیهایی هستن که تو اکثر کشورها جزو پرفروش ترین‌ها هستن، همه جاهم نمایندگی دارن.

كیان مهر

۱۳۹۶/۱۲/۲۰
با گوشی آیفون قرمز از وانپلاس عكس گرفته از انعكاس پشت گوشی وان پلاس، آیفون قرمز معلومه