خانهاخبار
نسخه مخصوص مایکروسافت از گلکسی S9 عرضه می‌شود

نسخه مخصوص مایکروسافت از گلکسی S9 عرضه می‌شود

پس از اعلام رسمی توقف تولید گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل ویندوز موبایل، مایکروسافت به عرضه نسخه اختصاصی خود از پرچم‌داران اندرویدی سامسونگ روی آورده به سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های خودش مجهز شده اند.
۱۳۹۶/۱۲/۱۹

به تازگی مایکروسافت نسخه‌های اختصاصی خود از گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس را در فروشگاه آنلاین خود قرار داده است که به ترتیب با قیمت ۷۱۹ دلار و ۸۳۹ دلار پیش فروش می‌شوند و این قیمت‌ها برابر با همان مبلغی است که سامسونگ پیش‌تر اعلام نمود.

image

همانند سامسونگ، مایکروسافت هم اعلام کرده که از ۱۶ مارس عرضه این گوشی‌ها را آغاز می‌کند و اگر کاربران گوشی قدیمی خود را تحویل دهند، می‌توانند تا ۳۵۰ دلار در خرید خانواده اس ۹ تخفیف بگیرند. درست مانند خانواده اس ۸ و گلکسی نوت ۸ مایکروسافت ادیشن، دو گوشی جدید نیز به طور پیش فرض با لانچر مایکروسافت (که قبلا با نام Arrow لانچر شناخته می‌شد) راهی بازار خواهند شد. لانچر مایکروسافت با اکثر گوشی‌های مجهز به اندروید ۴ و پس از آن سازگار است و از قابلیت‌های جالبی مانند طراحی شخصی سازی شده، فیدها و ژست‌های قابل شخصی سازی، تعامل بهتر با نرم افزارهای مایکروسافت و همچنین دستیار صوتی کورتانا و ارتباط بهتر با رایانه‌های ویندوزی بهره مند است.

نسخه معمولی پرچم‌داران سامسونگ نیز به طور پیش فرض با برخی اپلیکیشن‌های مایکروسافت مانند ورد، پاور پوینت، اکسل و ... همراه است ولی خبری از لانچر مایکروسافت به طور پیش فرض نخواهد بود. این لانچر از طریق پلی استور قابل دریافت است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)