خانهاخبار
بنیان‌گذار HTC: فناوری 5G موجب تغییر شکل مستطیلی گوشی‌های هوشمند می‌شود!

بنیان‌گذار HTC: فناوری 5G موجب تغییر شکل مستطیلی گوشی‌های هوشمند می‌شود!

شر وانگ، رئیس هیئت مدیره و از موسسان اچ‌تی‌سی، در جدیدترین مصاحبه خود اظهارات جالبی عنوان کرد که در صفحه اینستاگرام این شرکت نیز منتشر شد. این سخنان درباره نسل پنجم ارتباطات و تلفن‌های هوشمند مبتنی بر آن است.
۱۳۹۶/۱۲/۱۹

خانم وانگ معتقد است که با فراگیر شدن 5G، نیاز گوشی‌های هوشمند به قدرت پردازشی کمتر می‌شود که این امر منجر به پیدایش شکل جدیدی از گوشی‌های هوشمند نسبت به دستگاه‌های مستطیل  شکل فعلی می‌شود.

در حال حاضر شرکت خانم وانگ با مشکلات زیادی مواجه است و در حالی که ظهور HTC U11 یک گام بزرگ در جهت تغییر این وضعیت بود، این شرکت برای هفتمین سال متوالی نتوانسته است از پس مشکلاتش برآید. این شرکت برای حضور در بازار گوشی‌های هوشمند باید با رقبای بزرگی ماندد اپل و سامسونگ رقابت کند؛ حتی اگر تنها بازار اندرویدی‌ها را هم در نظر بگیریم، باز هم باید با نام‌های قدرتمندی مانند سامسونگ، ال‌جی، هوآوی و حتی سایر تولید کنندگان چینی پنجه در پنجه شود. تایوانی‌ها برای این کار نیاز به یک محصول شگفت انگیز دارند، شگفتی به همان معنی که در زمان معرفی گوشی‌هایی مانند HTC EVO 4G و One M7 شاهد بودیم.

image

این شرکت سال گذشته با معرفی لبه‌های حساس به فشار در گوشی‌های جدیدش سعی کرد تا یک فناوری هیجان انگیز را معرفی نماید، اما در واقعیت این ویژگی به جز باز کردن چند اپلیکیشن مانند اپ دوربین و گرفتن سلفی کاربرد خاص دیگری ندارد. مشکلات اچ‌تی‌سی موجب افت شدید سهام این شرکت در هفت سال گذشته شده است، به طوری که هر سهم از ۴۴.۴۴ دلار در هفت سال قبل، اکنون به ۲.۰۹ دلار رسیده است.

اما با وجود افت شدید سهام و مشکلات مالی، تایوانی‌ها همچنان مصمم به راه خود ادامه می‌دهند. این که خانم وانگ همچنان از فناوری 5G و گوشی‌های هوشمند اینده سخن می‌گوید، می‌تواند این نوید را به طرفداران کمپانی کهنه کار بدهد که همچنان قرار است شاهد حضور این برند در بازار اسمارت فون‌ها باشیم. البته بخشی از این امیدواری اچ‌تی‌سی را باید به درآمد ۱.۱ میلیارد دلاری حاصل از فروش بخش طراحی این شرکت به گوگل در اوایل سال ۲۰۱۸ دانست. 

اکنون زمان آن رسیده که خانم وانگ و همکارانش با استفاده از مبلغ به دست آمده و اتخاذ انتخاب‌های هوشمندانه‌تر و ایجاد تغییرات چشمگیر، محصولی را طراحی کنند تا از همه نظر لایق رقابت با پرچم‌داران مطرح امروزی باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ParsaM69

۱۳۹۶/۱۲/۱۹
البته درباره افت سهام بگم
یهو سال 2011 سهام به 44 دلار رسید
سقوط کرد به 2/5 دلار
بعد از اون بین 2 تا 3 دلار متغیره
ارزش کل شرکت هم حدود 13 میلیارده
البته باید عرض کنم شرکت نیاز خاصی به 1/1 میلیارد دلار نداشت
بیشتر واسه کاهش نیرو بود
فاکسکان با اون عظمت 16000 کارکن داره
اچ تی سی 15000 که شد 13000
یکی از دلایل ضرر دهی همینه
طبق تحلیل منابع معتبر
اگه شرکت احمق بازی درنیاره تا اواسط سال به سوددهی میرسه

ParsaM69

۱۳۹۶/۱۲/۱۹
این خانم چند تا شرکت داره
اخه یه ادم مگه چقدر ظرفیت داره
یه شرکت میزدی یدونه رو درست اداره میکردی