خانهاخبار
زمان عرضه نسخه ارزان‌قیمت‌تر MacBook Air اپل مشخص شد

زمان عرضه نسخه ارزان‌قیمت‌تر MacBook Air اپل مشخص شد

تحلیلگر موسسه KGI Securities در یک یادداشت جدید به نقل از منابع مطلع، مدعی عرضه نسخه ارزان‌قیمت‌تر MacBook Air اپل در اواخر سه ماهه دوم سال 2018 شده است.
۱۳۹۶/۱۲/۱۳

براساس گزارش جدیدی که توسط Ming-Chi Kuo، تحلیلگر موسسه KGI Securities منتشر شده است؛ کوپرتینویی‌ها نسخه ارزان‌قیمت‌تر مک‌بوک ایر را در سال جاری میلادی عرضه خواهند کرد.

در همین رابطه اعلام شده است که مک‌بوک جدید اپل با قیمت کمتر نسبت به مدل فعلی، در سه ماهه دوم 2018 عرضه خواهد شد. ضمن اینکه پیش‌بینی می‌شود میزان عرضه مک‌بوک‌های اپل تا 10 الی 15 درصد در مقایسه با فروش 15.5 تا 16 میلیون واحدی سال گذشته، افزایش پیدا کند. تأمین‌کنندگانی نظیر Quanta، Radiant، Catcher و SZS از فروش این محصولات درآمد بالایی کسب خواهند کرد.

اپل مدت‌هاست که نسخه جدید مک‌بوک ایر 13 اینچی را ارائه نداده؛ با این‌حال، مدل یاد شده هم‌چنان توسط این شرکت به فروش می‌رسد. نسخه پایه مک‌بوک ایر به پردازنده قدیمی دو هسته‌ی Core i5 اینتل با فرکانس 1.8 گیگاهرتز مجهز شده است؛ هشت گیگابایت رم دارد؛ 128 گیگابایت حافظه SSD برای آن درنظر گرفته شده است و گرافیک مجتمع Intel HD Graphics 6000، رندر محتوای گرافیکی را برعهده دارد. این مدل با قیمت 999 دلار توسط اپل به فروش می‌رسد و البته فاقد نمایشگر رتینا است.

image

گمان می‌رود مدل جدید مک‌بوک ایر 13 اینچی، به پردازنده ارتقا یافته مجهز شده باشد و گرافیک مجتمع قدرت‌مندی را به همراه داشته باشد؛ همچنین بعید نیست این لپ‌تاپ از نمایشگر رتینا برخوردار باشد و با حافظه ذخیره‌سازی بالاتری ارائه شود. با توجه به اینکه گفته می‌شود مک‌بوک ایر 13 اینچی اپل در سه ماهه سوم 2018 معرفی خواهد شد؛ انتظار داریم این مدل به صورت رسمی در رویداد WWDC 2018 رونمایی شود.

وب‌سایت MacRumors در یک گزارش جداگانه، مدعی عملکرد قابل‌قبول ایرپادهای بی‌سیم اپل شده است و عرضه نسل جدید آن‌ها را محتمل می‌داند. ضمن اینکه اعلام شده است بلندگوی هوشمند هوم‌پاد تا بدین‌ لحظه از نظر میزان فروش، عملکرد متوسطی داشته است.

جدا از معرفی لپ‌تاپ جدید، مدتی پیش اعلام شد که نسل دوم آیفون SE نیز در اواخر بهار رونمایی خواهد شد؛ انتظار داریم این مدل به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 4.2 اینچی مجهز شده باشد و پردازنده قدرت‌مندتری برای آن درنظر گرفته شود. همچنین خبری از حذف دکمه‌ی فیزیکی Home از آیفون SE جدید اپل نیست؛ این مدل با طراحی کلاسیک مانند نسل قبل عرضه خواهد شد. iPhone SE 2 با وجود ارتقای سخت‌افزار، همچنان به دو گیگابایت رم مجهز خواهد بود؛ با این‌حال، آیفون 4 اینچی جدید اپل در دو نسخه با 32 و 128 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)