خانهاخبار
مدیرعامل لنوو از احتمال تولید دوباره Razr موتورولا خبر داد

مدیرعامل لنوو از احتمال تولید دوباره Razr موتورولا خبر داد

پس از نوکیا حالا موتورولا نیز به فکر افتاده است تا به سراغ گوشی‌های قدیمی خود برود. موتورولا Razr گوشی افسانه‌ای دیگری است که شاید دوباره آن را در بازار ببینیم.
۱۳۹۶/۱۲/۱۲
image

چند ماه پیش شرکت لنوو ویدئویی در مورد گوشی قدیمی Razr موتورولا منتشر کرد که نشان می‌داد این شرکت به دنبال تولید دوباره این گوشی افسانه‌ای است. اگرچه مسئولان موتورولا این شایعه را رد کردند، اما دوباره امیدها زنده شده است.

سایت TechRadar در گفتگو با مدیرعامل لنوو حرف‌هایی شنیده است که می‌توان آنها را به تصمیم لنوو برای تولید دوباره Razr تعبیر کرد. مدیرعامل لنوو در این گفتگو از قدرت کنونی فناوری سخن گفته است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد گوشی‌های هوشمندی با طراحی خلاقانه بسازند؛ چیزی که نتیجه‌اش می‌تواند تولید نشل جدید و مدرن Razr باشد.

سال گذشته نوکیا با تولید نسل جدید 3310 نشان داد کاربران تا چه اندازه تشنه داشتن گوشی‌های قدیمی هستند. مدل Razr موتورولا نیز یکی از گوشی‌های افسانه‌ای و پرطرفدار است که در زمان خود علاقه‌مندان زیادی داشت.

شاید به همین علت باشد که لنوو نیز به فکر تولید دوباره این گوشی قدیمی افتاده است؛ چون می‌داند کاربران زیادی قطعا از آن استقبال خواهند کرد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)