خانهاخبار
سامسونگ از احتمال تغییر نام تجاری پرچم‌دار 2019 خود خبر داد

سامسونگ از احتمال تغییر نام تجاری پرچم‌دار 2019 خود خبر داد

رئیس بخش موبایل سامسونگ در پاسخ به سوالات خبرنگاران، اعلام کرده است که نام تجاری Galaxy S10 احتمالاً تغییر خواهد یافت.
۱۳۹۶/۱۲/۸

شرکت سامسونگ اخیراً از گوشی پرچم‌دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus رونمایی کرده است؛ با این‌حال، شایعه‌پردازی پیرامون پرچم‌داران 2019 این شرکت آغاز شده است. به دنبال معرفی Galaxy S6، گلکسی اس 7، گلکسی اس 8 و گلکسی اس 9 در طی چند سال گذشته، انتظار می‌رفت پرچم‌دار بعدی سامسونگ با نام تجاری Galaxy S10 عرضه شود اما آخرین گمانه‌زنی‌ها، به تغییر نام تجاری پرچمدار 2019 سامسونگ اشاره دارد.

در طی مصاحبه با خبرنگاران در نمایشگاه MWC 2018، دی‌جی کوه، رئیس بخش موبایل سامسونگ رسماً اعلام کرده است که احتمال دارد شرکت متبوع‌اش از رویه مشابهی برای نام‌گذاری گوشی‌های پرچم‌دار جدیدش استفاده نکند. البته این اولین دفعه نیست که شایعاتی مبنی بر تغییر نام تجاری پرچم‌داران Galaxy S مطرح می‌شود؛ هرچند، این موضوع دیگر گمانه‌زنی نیست و به صورت رسمی اعلام شده است.

دی‌جی کوه در پاسخ به این سوال که آیا پرچم‌داران Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus در سال آینده معرفی خواهند شد؛ اعلام کرده است که سامسونگ به برند Galaxy متعهد خواهد بود اما همچنان پیرامون این احتمال که پسوند S را برای گوشی‌های پرچم‌دار خود کنار بگذارد یا رویه شماره‌گذاری موجود را ادامه دهد، به نتیجه نرسیده است. 

image

مدتی پیش، یک منبع نامشخص اعلام کرده بود که در سال آینده، پرچم‌دار جدید سامسونگ با نام تجاری Galaxy X عرضه خواهد شد؛ آنچه اخیراً توسط رئیس بخش موبایل سامسونگ اعلام شده، احتمال صحت این موضوع را افزایش می‌دهد. هرچند، هنوز جزئیات بیشتری پیرامون نام‌های احتمالی دیگر Galaxy S10 وجود ندارد.

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری کهکشانی‌های 2019 سامسونگ، مدتی پیش اعلام شد که گوشی Galaxy S10 یا هر نام تجاری دیگری که برای این مدل انتخاب می‌شود؛ از قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبانی خواهد کرد. گمان می‌رود جانشین Galaxy S9 به پردازنده رده‌بالا و واحد پردازشگر گرافیکی اختصاصی مجهز شده باشد؛ همچنین گفته شده است تراشه پرچم‌دار آینده سامسونگ از واحد پردازش عصبی (Neural Processing Unit) بهره خواهد گرفت تا قدرت‌ پردازشی آن‌ها ارتقا پیدا کند.

سامسونگ، حافظه‌های رم از نوع LPDDR5 را برای پرچم‌داران جدیدش درنظر گرفته است و تصمیم دارد تا آن‌ها را با حافظه‌های UFS 3.0 ارائه دهد؛ این حافظه‌ها دو برابر سرعت بیشتری نسبت به نسل قبل دارند و مصرف انرژی باتری را کاهش خواهند داد. علاوه‌براین، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر افزایش ظرفیت باتری مطرح شده است؛ Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus از باتری 3000 و 3500 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کنند که مشابه با نسل قبل است. با این‌حال، گمان می‌رود سامسونگ به دنبال استفاده از باتری‌های L-شکل باشد؛ این باتری‌ها بدون افزایش ضخامت دستگاه، کمک خواهند کرد تا گوشی‌های مجهز به آن‌ها شارژدهی بالاتری داشته باشند.

از دیگر پیش‌بینی‌ها پیرامون Galaxy S10، می‌توان به کاهش چشمگیر حاشیه‌های اطراف نمایشگر اشاره کرد؛ به‌طوری‌که 93 درصد از پنل جلوی گوشی با صفحه‌نمایش پوشانده خواهد شد! ادغام حسگر اثرانگشت با صفحه‌نمایش، می‌تواند از جمله قابلیت‌های جانشین Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus باشد؛ در نسل قبل که اخیراً معرفی شده است، سنسور اثرانگشت در پنل پشتی و در زیر دوربین قرار دارد اما سامسونگ، احتمالاً خواهد توانست به لطف فناوری‌های موجود و همکاری با سینپاتیکس، پرچم‌دارانش را به حسگر اثرانگشت درون نمایشگر مجهز کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

نیما

۱۳۹۷/۱/۶
چرا بحث میکنید همه میدونن بهترین گوشی دنیا اپل وسامسونگ هستند

وحید

۱۳۹۶/۱۲/۱۵
آقا میلاد نظر آخرت خیلی خنده دار بود??? کاملا مشخصه که به شدت عصبی شدی و خوب هم نظرت رو هم با عجله نوشتی? اینقدر حرص نخور!
راستی من ۳ سال نوت۳ داشتم و سر یه سال که هیچی بعد ۳سال هم نه کند شده بود و نه هنگ میکرد؟! یکسال هم هست که نوت۵ دارم و حتما الان درحالیکه هنگ کرده یا کند شده? دارم این نظر رو مینویسم???

میلاد

۱۳۹۶/۱۲/۱۲
آخه پرجون یه چیزی بگوکه بهت نخندن دیگه همه دنیا گی د کن بیشترین گوشی که دئم هنگ می ککه و سر یه سال از بس کند میشه که باید بندازیش دور اول سامهنگه بعدش گوشی های چینی

yashar2080

۱۳۹۶/۱۲/۱۰
htc u ultra چیش شبیه سام هنگه؟!!!!
دوربین دو گانه بدنه سه بعدی دوربین اولترا پیکسل سنسور اثر انگشت در پشت سنسور اثر انگشت لمسی... اسپیکر استریو.... سام هنگ که کلا برداشته اچ تی سی رو کپی کرده اسمشو عوض کرده:)))))))

میلاد

۱۳۹۶/۱۲/۹
اپل ک کلاه بردار محض اپل xمشخصات میان رده داره میده6تومن
الان ک میگن 2 سیم کارت میخواد بزنه
برید بلک بری بگیرید
ن سامسونگ هنگی یا هنگ تی سی
عشق است بلک بری