خانهاخبار
نتیجه نظرسنجی: اسنپ‌فود بهترین سرویس سفارش اینترنتی غذا

نتیجه نظرسنجی: اسنپ‌فود بهترین سرویس سفارش اینترنتی غذا

چندی پیش از مخاطبان جی‌اس‌ام در مورد بهترین سرویس سفارش اینترنتی غذا پرسیدیم. اکنون نتیجه نظرسنجی مشخص کرده است خوانندگان جی‌اس‌ام از اسنپ فود رضایت بیشتری دارند.
۱۳۹۶/۱۲/۷
image

هفته پیش از شما پرسیدیم «از خدمات کدام سرویس سفارش اینترنتی غذا رضایت بیشتری دارید؟». این نظرسنجی میان 6 سرویس سفارش آنلاین غذا صورت گرفت که فعالیت بیشتری در تهران و شهرهای بزرگ ایران دارند و هر کدام مدعی هستند بهترین خدمات ممکن را به کاربران ارائه می‌کنند.

نزدیک به 60 درصد افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند، اسنپ‌فود را به عنوان بهترین سرویس سفارش اینترنتی غذا انتخاب کردند. پس از اسنپ‌فود، شرکت ریحون با 22.4 درصد دوم شد و چیلیوری با 7.24 درصد در رده سوم قرار گرفت.

دور از ذهن نبود که اسنپ‌فود، به دلیل سابقه بیشتر و گستردگی خدماتی که در شهرهای مختلف کشور دارد، بتواند نظر اکثریت شرکت‌کنندگان را به خود جلب کند. این سرویس که چند ماهی است نام خود را از «زودفود» به «اسنپ‌فود» تغییر داده است به تازگی سرویس «اسنپ‌ باکس» را نیز برای دلیوری سفارشات به خدمت گرفته تا کاربران سفارشات خود را در اسرع وقت تحویل بگیرند.

با توجه به اختلاف زیاد «اسنپ فود» با سایر رقبا، فکر می‌کنید سایر سرویس‌های سفارش اینترنتی غذا شانسی برای بقا در این میدان دارند؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حنا

۱۴۰۲/۸/۱۰
من سفارشی ثبت کردم و ادرس را دیفالت در اپ منزل انتخاب کردم.ادرس به صورت خودکار در اپ تغییر کرد و پیک به ادرس دیگری رفت. متاسفانه پشتیبانی سفارش من را به رستوران عودت داد و وظیفه دریافت اون و پیگیری برای ارسال را به خودم سپرد.
متاسفم که سطح خدمات تا این حد ضعیف هست.

خسروی

۱۴۰۲/۳/۲
اسنپ فود بدون اینکه من کالا رو تحویل بگیرم از حسابم کم کرد ودیگه به حسابم بازگشتی انجام ندادن
به پشتیبانی شما هزاران بار زنگ زدم کلی شارژ مصرف کردم ودر آخر باکمال بی ادبی جوری بامن صحبت کرد که انگار من دروغ میگم

نسیم

۱۳۹۸/۹/۱۰
سلام خسته نباشید
یه کاری که واقعا لازمه انجام بشه تو اسنپ فود اینه که یه باکس اطلاعات رستوران بزاره و شماره تلفن رستوران رو هم بزاره.چون وقتی سفارش میدی برای اینکه زنگ بزنی باید کل گوگل و بگردی تا یه شماره تلفن پیدا کنی که اونم معلوم نیست شماره درست باشه یا اشتباه .
ممنون از سایت خوبتون