خانهاخبار
سونی علاوه‌بر پرچم‌داران Xperia XZ2، یک سورپرایز دیگر برای MWC 2018 دارد!

سونی علاوه‌بر پرچم‌داران Xperia XZ2، یک سورپرایز دیگر برای MWC 2018 دارد!

حساب رسمی سونی از عرضه سه گوشی جدید در نمایشگاه MWC 2018 خبر داده است؛ احتمال می‌دهیم جانشین Xperia XZ Premium یا یک میان‌رده به همراه پرچم‌داران Xperia XZ2 تا چند روز آینده معرفی شود.
۱۳۹۶/۱۲/۵

آنچه تاکنون در رابطه با پرچم‌داران جدید سونی منتشر شده است، تأیید می‌کند که پرچم‌دار Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهند شد. مشخصات سخت‌افزاری هر دو مدل، مدتی پیش توسط یک افشاگر معروف فاش شده بود و به‌نظر می‌رسد که این دو گوشی به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز خواهند شد. ضمن اینکه جانشین Xperia XZ1، عنوان اولین گوشی سونی را یدک می‌کشد که نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد 2 به 1 خواهد داشت.

به‌تازگی نیز، حساب رسمی سونی موبایل در آفریقای جنوبی در فیس‌بوک از علاقه‌مندان می‌خواهد مراسم معرفی سه گوشی هیجان‌انگیز جدید سونی را به صورت زنده مشاهده کنند. به همین جهت، اکنون نمی‌دانیم که مدل سوم چه گوشی است زیرا همان‌طور که گفته شد، گمان می‌رفت تنها پرچم‌دار XZ2 به همراه نسخه کوچک‌ترش در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهند شد.

image

تصویری که به این پست الصاق شده است، Xperia XA2 Ultra را به نمایش می‌گذارد؛ با این‌حال، هیچ‌یک از گوشی‌های Xperia XA2 و Xperia XA2 Ultra که پیش‌تر معرفی شده بودند، هنوز در آفریقا عرضه نمی‌شوند. ضمن اینکه گوشی‌های جدید سونی در نمایشگاه MWC 2018 به صورت جهانی معرفی خواهند شد و بعید است که عرضه محدودی داشته باشند. به همین جهت، حتی مدل سوم که یک سورپرایز خواهد بود؛ احتمالاً در بازارهای مختلف ارائه می‌شود.

اپراتور Three Ireland، پیش‌تر در پاسخ به یکی از کاربران مدعی شده بود که گوشی‌های جدید سونی از سری Xperia XZ2 به‌زودی عرضه خواهند شد؛ با این‌حال، هیچ اشاره‌ای به گوشی دیگر نشده بود. ممکن است این گوشی، یکی از سه میان‌رده‌ای باشد که اخیراً در آزمون گیک‌بنچ فاش شده است یا به عنوان جانشین Xperia XZ Premium در دسترس قرار بگیرد. سال گذشته، شرکت سونی از دو گوشی Xperia XZ Premium و Xperia XZs در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی کرد؛ مدل پریمیوم که نمایشگری 4K از نوع IPS LCD داشت، تا بهار به بازار عرضه نشد. ضمن اینکه مدل Xperia XZs نیز با تراشه قدیمی‌تر اسنپدراگون 821 کوالکام در دسترس قرار گرفت؛ در حالی‌که مدل مجهز به نمایشگر 4K از پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام استفاده می‌کند.

در نیمه دوم 2017 نیز، گوشی Xperia XZ1 به همراه مدل Compact آن معرفی شد؛ با این‌حال، نسخه کامپکت Xperia XZ2 به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 5.0 اینچی مجهز خواهد بود و ابعاد نمایشگر آن 18:9 است.

شما چه حدسی در رابطه با گوشی‌ جدید سونی دارید؟ آیا شایعات گذشته مبنی بر عرضه Xperia XZ2 Premium یا Xperia XZ1s صحت داشته است یا سونی تصمیم دارد با معرفی یک میان‌رده دیگر، نظر علاقه‌مندان را به محصولات خود جلب کند؟ 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سعید بابازاده

۱۳۹۶/۱۲/۵
فکرمی کنم شما هم دیگه می دونید طرفدار پرو پا قرص سونی بودم، یعنی دیگه نیستم. سونی دیگه گوشی نزنه سنگین تره. سامسونگ که ما طرفدارهای سونی مسخرش می کردیم به بیضی بودن و بد بودن طراحیش، الان من با دیدن نوت 8 به وجد اومدم. و سونی روزبروز داره گند میزنه. امید آخر ما هم همین پرچمدار بود که به شدت گند زد .به جاش ایکس زد وان که خداوکیلی بهترین طراحی حال حاضر سونی بود رو با تغییرات درست و حسابی بده، رفته یه چیز داده شبیه به اچ تی سی.واقعا متاسف شدم.

P1

۱۳۹۶/۱۲/۵
GSM جان Xperia xzs پردازنده 820 داره نه 821???