خانهاخبار
Moto G6 Plus در تصاویر جدید به نمایش گذاشته شد

Moto G6 Plus در تصاویر جدید به نمایش گذاشته شد

وب‌سایت AndroidHeadlines تصاویری را منتشر کرده است که Moto G6 Plus را در رنگ‌های مختلف ، فاش می‌کند. این فبلت میان‌رده در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۲/۵

در اوایل امروز، اسم‌رمز گوشی‌های Moto G6، Moto G6 Plus و Moto G6 Play موتورولا منتشر شد و وب‌سایت Android Headlines، تصاویر رندری جدیدی را منتشر کرده است که فبلت Moto G6 Plus را با حاشیه‌های باریک و نمایشگر کشیده به نمایش می‌گذارد. تصاویر فاش شده، این مدل میان‌رده را در تمامی رنگ‌ها به نمایش می‌گذارد و مهر تأییدی بر شایعات گذشته پیرامون جانشین Moto G5 Plus است.

با توجه به تصاویر به‌دست آمده، فبلت جدید موتورولا به رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، سفید، آبی و فیروزه‌ای به بازار عرضه خواهد شد. جنس بدنه گوشی از شیشه و فلز است؛ در حالی‌که پنل پشتی، انحنا دارد. فبلت Moto G6 Plus به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود و فلاش LED دوگانه در پایین دوربین اصلی جای گرفته است. 

image

با اینکه موتورولا حاشیه‌های اطراف نمایشگر را باریک‌تر کرده، حسگر اثرانگشت در پایین نمایشگر قرار دارد. گوشه‌های صفحه‌نمایش فبلت چدید موتورولا، انحنا دارد و طراحی کلی گوشی، میان‌رده Moto X4 را تداعی می‌کند.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، این فبلت به صفحه‌نمای کشیده با نسبت ابعاد 18:9 مجهز خواهد بود؛ ضمن اینکه تراشه اسنپدراگون 630 کوالکام قدرت پردازشی Moto G6 Plus را تأمین می‌کند. تراشه مذکور به هشت هسته پردازشی 64 بیتی مجهز شده است.

موتورولا از یک باتری 3250 میلی‌آمپر ساعت استفاده خواهد کرد که دسترسی به آن برای کاربر عادی ممکن نیست؛ در حال‌حاضر، نمی‌دانیم امکان شارژ سریع گوشی وجود دارد یا خیر. همچنین گفته شده است که سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 روی گوشی جدید Moto G6 Plus اجرا خواهد شد. 

image

همان‌طور که در شایعات گذشته خواندید، مدل Plus گوشی‌های جدید سری Moto G6 نزدیک به 265 دلار قیمت خواهند داشت. در حالی‌که دو مدل دیگر یعنی Moto G6 و Moto G6 Play به ترتیب با قیمت احتمالی 234 دلار و 187 دلار ارائه خواهند شد. از میان این مدل‌ها، Moto G6 به پردازنده اسنپدراگون 450 کوالکام مجهز شده است باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت دارد؛ در حالی‌که مدل Play از تراشه ضعیف‌تر اسنپدراگون 430 کوالکام بهره می‌گیرد و انرژی لازم برای صفحه‌نمایش و پردازنده توسط باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود.

مدل Moto G6 و Moto G6 Plus، نمایشگری با رزولوشن FHD+ خواهند شد؛ این در حالی است که مدل Play از یک صفحه‌نمایش با نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن HD+ استفاده می‌کند. در مدل ارزان‌قیمت‌تر، حسگر اثرانگشت به پنل پشتی گوشی منتقل شده و این سنسور با لوگوی موتورولا ادغام شده است. انتظار می‌رود میان‌رده‌های جدید موتورولا در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)