خانهاخبار
با خرید P10 Lite جوایز ارزشمند هوآوی در انتظار شماست

با خرید P10 Lite جوایز ارزشمند هوآوی در انتظار شماست

پی‌ 10 لایت یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار است که قیمت مناسبی دارد. اگر قصد خرید این گوشی را دارید توصیه می‌کنیم فرصت را از دست ندهید و در جشنواره هوآوی شرکت کنید تا برند جوایز ارزشمند این شرکت باشید.
۱۳۹۶/۱۲/۲۱
image

رسم است که هوآوی، در کنار معرفی پرچمداران خانواده P، نسخه Lite آنها را نیز به بازار عرضه کند. اگرچه در گذشته سری P Lite به عنوان مدل‌های ضعیف‌تر شناخته می‌‏شود، اکنون هوآوی آنها را با بالاترین قدرت و کیفیت ممکن به بازار عرضه می‌کند.

هوآوی P10 Lite یکی از گوشی‌های میان‌رده تحسین برانگیز است که در سال 2017 معرفی شد و مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفت.

بدنه این گوشی از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده و طراحی مدرن و به‌روزی دارد؛ به همین دلیل ظاهر آن مورد پسند بسیاری از خریداران قرار می‌گیرد.

هوآوی پی 10 لایت از نمایشگر بسیار خوبی استفاده می‌کند. کیفیت نمایشگر 5.2 اینچی این دستگاه Full HD است و رنگ‌ها و جزئیات تصویر را تا 20 درصد بیشتر و بهتر نشان می‌دهد.

یک پردازنده 8 هسته‌ای قدرتمند در کنار 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم، وظیفه اجرای بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها را بر عهده دارند. این گوشی در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی به بازار عرضه شده که حافظ داخلی آن توسط کارت حافظه جانبی قابل ارتقا است.

کیفیت دوربین اصلی P10 lite برابر با 12 مگاپیکسل است که توانایی ثبت عکس‌‌های روشن‌تر در نور کم به همراه فوکوس سریع را دارد.

image

برخورداری از سیستم عامل اندروید 7 نوقا به همراه رابط کاربری EMUI 5.1 از دیگر ویژگی‌های پی 10 لایت است که به کاربر کمک می‌کند کارها را با سرعت بیشتری انجام دهد.

هوآوی به مناسبت فرا رسیدن سال نو، جشنواره‌ای با عنوان «عیدِ دیدنی با هوآوی» بر پا کرده است. مشتریانی که از تاریخ 12 بهمن 96 تا پایان مدت این جشنواره اقدام به خرید P10 Lite هوآوی کنند، بدون شرکت در قرعه‌کشی، هدایایی را از سوی هوآوی دریافت می‌کنند.

علاوه بر این خریداران P10 Lite در قرعهکشی 77 گوشی لوکس Mate 10 Porches Design و جوایزی دیگری مثل بلندگوی JBL Clip 2، هدست JBL و خدمات VIP هوآوی شرکت داده خواهند شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Mohamad.rezvani111

۱۳۹۷/۸/۸
سلام چرا از موقعی که گوشیمو آپدیت کردم بهینه سازی 100 نمیشه؟

bahauddin baha

۱۳۹۷/۵/۱
هواوی پی ده گوشی خیلی خوبیه من بکی را تجربه کردم.
ولی یک مشکلی دارم که اثرانگشت او گم شده.

الیاس

۱۳۹۷/۲/۵
سلام
بنده متاسفانه از روزی که گوشی خریدم فقط از سیم یک استفاده کردم اما چند روزی هست که از سیم دوم هم استفاده میکنم ولی پیامی امده که گوشی شما با این شماره ime در سامانه رجیستر ثبت نیست و تا خرداد بیشتر فعال نمیباشد، البته الان زنگ میزنم، حرف میزنم ولی این پیامه بدطور رفته رو مخم. زنگ هم زدم به سامانه رجیستر میگه کد فعال سلزی گوشی رو بده؟ من کد فعال سازی رو ندارم، از اول هم نداشتم.
نا نگفته نماند مهر ماه من گوشی خریدم الان با این مشکل مواجه شدم
نوع گوشی p10 lite میباشد

Reus

۱۳۹۶/۱۲/۲۱
ابن گوشی در حدود قیمت خودش عالیه
۴ گیگ رم داره. ۳۲ گیگ حافظه داخلی
فوقالعاده سریع و خوشدست هستش و دوربین سلفیش قابلیت پرتره هم داره.
من برای ۳ تا از اقوام این مدل و گرفتم همشون راضین(البته اون موقع ۸۴۰ یکیشون گرفت. دوتای دیگه ۹۰۰ گرفتن.الان بخاطر دلار یکم رفته رو قیمتش)