خانهاخبار
تصویری از دوربین سه‌گانه Huawei P20 Plus منتشر شد

تصویری از دوربین سه‌گانه Huawei P20 Plus منتشر شد

به دنبال انتشار شایعه‌ای مبنی بر عرضه پرچم‌دار Huawei P20 Plus با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی، به‌تازگی تصویری منتشر شده است که دوربین سه‌گانه را برای این فبلت 6 اینچی تأیید می‌کند.
۱۳۹۶/۱۲/۵

هوآوی در نمایشگاه MWC 2018 از گوشی‌های پرچم‌دار P20 و P20 Plus رونمایی نخواهد کرد و معرفی پرچم‌داران جدیدش را به کنفرانس خبری اختصاصی خود در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) موکول کرده است. گمان می‌رود ویژگی کلیدی پرچم‌داران 2018 شرکت چینی، عملکرد خیره‌کننده آن‌ها در زمینه عکاسی باشد زیرا ادعا می‌شود که جانشین Huawei P10 به دوربین سه‌گانه مجهز خواهد شد.

به‌تازگی، تصویری از دوربین مدل Plus به‌دست آمده است که معرفی این فبلت را با سه دوربین در پنل پشتی تأیید می‌کند؛ چینش سنسورهای دوربین به صورت عمودی است. در رابطه با ترکیب دوربین مورد استفاده در Huawei P20 Plus، هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است اما گمان می‌رود یکی از سنسورها واید باشد؛ دو سنسور دیگر نیز احتمالاً RGB (رنگی) و سیاه‌وسفید (مونوکروم) خواهند بود. دوربین توسط با همکاری لایکا، بهینه می‌شود؛ هوآوی برای چندین سال است که با این شرکت مطرح آلمانی برای بهینه‌سازی دوربین گوشی‌های پرچم‌دار خود همکاری می‌کند و Huawei P20 و Huawei P20 Plus از این قاعده مستثنی نخواهند بود.

image

تصویری که اخیراً منتشر شده است، جزئیات بیشتری را پیرامون پنل پشتی پرچم‌داران 2018 هوآوی ارائه نمی‌دهد؛ ضمن اینکه پنل جلوی گوشی نیز نامشخص باقی مانده است. مدتی پیش، تصاویری به‌دست آمد که عرضه Huawei P20 و Huawei P20 Plus را با بریدگی در بالای نمایشگر تأیید کرد؛ ضمن اینکه انتظار داریم مدل Plus به صفحه‌نمایش 6.2 اینچی از نوع OLED مجهز شده باشد.

مدل Lite نیز به همراه پرچم‌داران جدید هوآوی معرفی خواهد شد؛ برخلاف Huawei P20 و Huawei P20 Plus که دوربین سه‌گانه در پنل پشتی خود خواهند داشت، نسخه لایت به دو دوربین اصلی مجهز شده است و از یک سنسور دیگر نیز در بالای نمایشگر برای عکاسی سلفی استفاده می‌کند.

در حالی‌که سازنده چینی برای معرفی پرچم‌داران امسال خود در نمایشگاه MWC 2018 حضور پیدا نخواهد کرد، سامسونگ از دوگانه Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus رونمایی خواهد کرد. ضمن اینکه سونی نیز تصمیم دارد تا گوشی Xperia XZ2 و Xperia XZ2 Compact را تا چند روز دیگر به صورت رسمی با طراحی کاملاً جدید معرفی کند؛ هر دو گوشی، به نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد 18 به 9 مجهز خواهند شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)