خانهاخبار
عرضه پرچم‌دار Huawei P20 تأیید شد؛ منتظر دوربین سه‌تایی باشید!

عرضه پرچم‌دار Huawei P20 تأیید شد؛ منتظر دوربین سه‌تایی باشید!

تیزر تبلیغاتی جدید هوآوی، تأیید می‌کند که پرچم‌دار جدید این شرکت با نام تجاری Huawei P20 عرضه خواهد شد؛ ضمن اینکه مدل مذکور به دوربین سه‌گانه مجهز شده است.
۱۳۹۶/۱۲/۴

شرکت هوآوی با انتشار یک فیلم تبلیغاتی کوتاه، به صورت رسمی تأیید کرده است که Huawei P20 را به عنوان جانشین P10 به بازار عرضه خواهد کرد. پیش‌تر اعلام شده بود P11 به عنوان پرچم‌دار 2018 هوآوی عرضه خواهد شد؛ این مدل حتی در وب‌سایت شرکت سازنده فاش شده اما به‌نظر می‌رسد که هوآوی در نهایت، در رابطه با نام‌گذاری پرچم‌دار جدیدش به نتیجه مشخصی رسیده است.

در تیزر تبلیغاتی هوآوی، عبارت See Mooore with AI جلب‌توجه می‌کند؛ این موضوع بدین معنی است که پرچم‌دار 2018 شرکت چینی از قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی بهره خواهد برد که عملکرد دوربین را در هنگام عکاسی بهبود می‌دهد. هوآوی با استفاده از سه حرف o به جای یک حرف در کلمه‌ی Mooore، به صورت غیرمستقیم تأیید کرده است پرچم‌دار جدیدش از دوربین سه‌تایی در پنل پشتی استفاده می‌کند. ضمن اینکه سه دایره در تیزر تبلیغاتی کوتاه هوآوی به کار گرفته شده است که می‌تواند به منزله دوربین سه‌گانه باشد.

image

دقیقا در رابطه با دوربین سه‌گانه P20، اطلاعاتی در اختیار نداریم؛ نمی‌دانیم استفاده از سه سنسور، چه مزیت‌هایی را برای دوربین اصلی به همراه خواهد داشت. احتمال می‌دهیم همچنان از دو سنسور مونوکروم و رنگی استفاده می‌شود و سنسور سوم، برای زوم کاربرد داشته باشد؛ شاید هم هوآوی از یک سنسور واید به منظور افزایش زاویه دید دوربین استفاده کند. با این‌حال، برخی از مدل‌های آزمایشی فاش شده از پرچم‌دار جدید هوآوی فاقد دوربین سه‌گانه است؛ ضمن اینکه قطعاً مدل P20 Lite با دو دوربین در قاب پشتی عرضه می‌شود.

در متن دعوت‌نامه هوآوی به تاریخ 27 مارس (7 فروردین) به عنوان زمان رونمایی رسمی از Huawei P20 و Huawei P20 Plus اشاره می‌شود؛ با این‌حال، مشخص نیست مدل Pro در ماه آینده معرفی خواهد شد یا ارائه‌ی رسمی آن به زمان دیگری موکول شده است. البته افشاگر معروف مدعی است تنها دو گوشی رده‌بالا از سری P20 در سال جدید میلادی ارائه می‌شود و خبری از عرضه مدل مدل سوم با پسوند Pro نیست؛ به همین جهت، احتمالاً شایعات موجود پیرامون عرضه این نسخه اشتباه باشد.

مدتی پیش فاش شده بود که دوربین سه‌گانه Huawei P20 می‌تواند عکس‌هایی با رزولوشن 40 مگاپیکسل به ثبت برساند. همچنین زوم هیبریدی 5 برابری، از دیگر قابلیت‌هایی است که پرچم‏داران جدید هوآوی ارائه خواهند داد. اگر شایعات صحت داشته باشد، تفاوت مدل Plus و مدل استاندارد در این است که جانشین Huawei P10 Plus نمایشگری بزرگ‌تر خواهد داشت و احتمالاً حافظه رم بیشتری را ارائه می‌دهد؛ با این‌حال، مشخص نیست فبلت مذکور از نظر طراحی چه تفاوت‌هایی با برادر کوچک‌تر خود یعنی Huawei P20 دارد.

هوآوی در حالی از نمایشگاه MWC 2018 برای معرفی پرچم‌داران جدیدش صرف‌نظر کرده است که سامسونگ و سونی تا چند روز آینده، گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود را عرضه خواهند کرد. کُره‌ای با رونمایی از  Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در کنگره جهانی موبایل حاضر خواهند شد و سونی نیز تصمیم دارد Xperia XZ2 را با طراحی کاملاً جدید و نمایشگر کشیده 18:9 ارائه دهد. همچنین رقیب هوآوی در چین یعنی شیائومی نیز به دنبال رونمایی از گوشی بدون حاشیه Xiaomi Mi Mix 2S است که حاشیه‌های بسیار باریکی خواهد داشت. ال‌جی نیز با معرفی V30s در کنگره موبایل بارسلون حضور پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

amin_7h5

۱۳۹۶/۱۲/۷
داره کم کم از هوآوی خوشم میاد ツ
همیشه واسم جای سوال بود ک چرا تا حالا نشده سامسونگ، ی بار ی گوشی‌ای بره بیرون ک همه چیزش خوب باشه. یا باتری ضعیف میشه ی سال، یا دوربین، یا طراحی و...
اما وقتی میت ۱۰ پرو رو دیدم، گفتم پسر، هیچ نقصی نداره!

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۵
هوآوی P20 به قصدِ جنگ آمده?