خانهاخبار
مشخصات تبلت Galaxy Tab S4 سامسونگ در پایگاه بنچمارک HTML5

مشخصات تبلت Galaxy Tab S4 سامسونگ در پایگاه بنچمارک HTML5

این روزها شاهد انتشار خبرهای متعددی درباره تبلت تازه سامسونگ موسوم به Galaxy Tab S4 هستیم. این گوشی هفته گذشته در ابزار بنچمارک GFXBench دیده شد و حالا اسناد مربوط به بنچمارک آن در پایگاه HTML5 منتشر شده است.
۱۳۹۶/۱۲/۴

تبلت تازه Galaxy Tab S4 سامسونگ هفته گذشته با شناسه SM-T835 در پایگاه داده‌های ابزار بنچمارک GFXBench دیده و فهرستی هم از مشخصات فنی‌اش منتشر شد. این تبلت روز گذشته در پایگاه بنچمارک HTML5 هم دیده شد تا بار دیگر مشخصات کلیدی و نسبت تصویر 16:10 خود را به نمایش بگذارد.

image

تبلت Galaxy Tab S3 نسل قبلی تبلت‌های این سری محبوب است که سال گذشته با نسبت تصویر 4:3 و در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2017 رسما معرفی شد. این تبلت همچنین صفحه نمایش 9.7 اینچی با وضوح تصویر 1536 در 2048 دارد. در فهرست منتشر شده توسط ابزار بنچمارک HTML5 شاهد هستیم که تبلت SM-T835 سامسونگ از وضوح تصویر 800 در 1200 پشتیبانی می‌کند.

از طرفی باتوجه به فهرست منتشر شده توسط ابزار بنچمارک GFXBench باید بگوییم تبلت Galaxy Tab S4 صفحه نمایش 10.5 اینچی دارد و وضوح تصویر آن 2560 در 1600 گزارش شده است. حالا نتیجه بنچمارک HTML5 تأیید می‌کند که نسبت تصویر در این تبلت درست مانند تبلت Galaxy Tab S اصلی 16:10 است. از طرف دیگر تبلت‌های Galaxy Tab S2 و جانشین سال بعدش هر دو از نسبت تصویر 4:3 بهره می‌بردند. نسبت تصویر 16:10 در Galaxy Tab S4 باعث می‌شود این تبلت تجربه تازه و متفاوتی به کاربران ارائه کند.

image

در هر دو ابزار بنچمارک HTML5 و GFXBench شاهد هستیم که تبلت تازه سامسونگ به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو بهره می‌برد و به همین خاطر پیش بینی می‌شود که در نیمه اول سال 2018 شاهد ورود آن به بازار باشیم. فبلت Galaxy Note 9 و سایر گوشی‌ها و دستگاه‌های هوشمند اندرویدی دیگری که سامسونگ در نیمه دوم امسال عرضه می‌کند، احتمالا به سیستم عامل اندروید اوریو نسخه 8.1 مجهز می‌شوند. درباره این تبلت قدرتمند همچنین گفته می‌شود از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 قدرت می‌گیرد و در کانفیگ 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی معرفی می‌شود. Galaxy Tab S4 همچنین ممکن است مانند Tab S3 سال گذشته از قلم استایلوس و صفحه کلید هم پشتیبانی کند.

هنوز هیچ خبر رسمی مبنی بر تأیید معرفی این تبلت تازه در نمایشگاه MWC 2018 اسپانیا منتشر نشده است اما حدس می‌زنیم سامسونگ 25 فوریه (6 اسفند) در خلال رویداد آنپکد و در کنار دو پرچم‌دار تازه Galaxy S9 و S9 Plus از تبلت Galaxy Tab S4 هم رونمایی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۱۲/۴
همچنین گفتی تبلت قدرتمند که هرکی ندونه فکر میکنه آخرین چیپست با هشت‌ گیگابایت درونش استفاده شده ودر جایی دیدم که این تبلت بدون حاشیه بود پس‌ چی شده قصدحذف حاشیه ندارند.

وحید

۱۳۹۶/۱۲/۴
جی.اس.ام: "در فهرست منتشر شده توسط ابزار بنچمارک HTML5 شاهد هستیم که تبلت SM-T835 سامسونگ از وضوح تصویر 800 در 1200 پشتیبانی می‌کند.
از طرفی باتوجه به فهرست منتشر شده توسط ابزار بنچمارک GFXBench باید بگوییم تبلت Galaxy Tab S4 صفحه نمایش 10.5 اینچی دارد و وضوح تصویر آن 2560 در 1600 گزارش شده است. حالا نتیجه بنچمارک HTML5 تأیید می‌کند که نسبت تصویر در این تبلت درست مانند *«تبلت Galaxy Tab S اصلی» 16:10 است."
آخر چی شد؟ رزولیشن تبلت کدومه؟!? هر دوتا همو تایید میکنن....؟؟!
* گلکسی تب اس اصلی کدومه؟ این فرعیه؟ اصلا توی متن هیچی درموردش نگفتید!!!!