خانهاخبار
صدور مجوز نهایی برای مدل دو سیم‌کارته پرچم‌دار Galaxy S9 Plus

صدور مجوز نهایی برای مدل دو سیم‌کارته پرچم‌دار Galaxy S9 Plus

انتظار می‌رود کمپانی سامسونگ گوشی‌های Galaxy S9 خود را در نسخه‌هایی با پشتیبانی از دو سیم‌کارت هم معرفی کند. نسخه دو سیم‌کارت S9 Plus روز گذشته در کشور مالزی مجوز SIRIM دریافت کرد و به این احتمال بیش از پیش قوت بخشید.
۱۳۹۶/۱۲/۴

با توجه به این موضوع که کمپانی سامسونگ تا به حال نسخه‌های دو سیم‌کارت را هم از پرچم‌داران گذشته‌اش معرفی کرده است، انتظار می‌رود این غول تکنولوژی در معرفی و عرضه Galaxy S9 هم همین روند را ادامه دهد. به همین خاطر از انتشار خبر صدور مجوز برای نسخه دوسیم‌کارت Galaxy S9 Plus در کشور مالزی اصلا متعجب نشدیم. اگر شما هم از علاقه‌مندان گوشی‌های سامسونگ هستید و قصد دارید نسخه دو سیم‌کارت Galaxy S9 این سازنده را تهیه کنید، خیالتان راحت باشد؛ ظاهرا نسخه دو سیم‌کارت برای S9 Plus تأیید شده است و منطقی به نظر می‌رسد که Galaxy S9 هم با پشتیبانی از دو سیم‌کارت روانه بازار شود.

Galaxy S9 و S9 Plus با پشتیبانی از دو سیم‌کارت

دو گوشی Galaxy S9 و S9 Plus با شناسه‌های به ترتیب SM-G960F/DS و SM-G965F/DS روز گذشته در پایگاه داده‌های SIRIM دیده شدند. SIRIM مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی مالزی است و سازمان دولتی این کشور در زمینه‌ صدور مجوز، بازرسی و آزمایش به شمار می‌رود.

سامسونگ معمولا از پردازنده اگزینوس خودش برای نسخه‌های جهانی به جز نسخه‌های مخصوص قاره آمریکا استفاده می‌کند و همین امر باعث شده است در فهرست SIRIM شاهد پردازنده اگزینوس 9810 باشیم. همچنین چندی پیش فهرست منتشر شده توسط یکی از ابزارهای بنچمارک از عملکرد فوق العاده Galaxy S9 مجهز به پردازنده اگزینوس 9810 خبر داد.

image

در حال حاضر قیمت و تاریخ نهایی عرضه این گوشی‌ها مشخص نیست. سامسونگ هفته آینده از این دو گوشی پرچم‌دار تازه خود پرده برمی‌دارد و احتمالا اطلاعات تکمیلی درباره قیمت و تاریخ عرضه آن‌ها را هم منتشر می‌کند. این گوشی‌ها از نظر طراحی ظاهری تا حدودی شبیه نسل قبلی هستند و همچنین کمترین تغییرات در Galaxy S9 اعمال شده است. این گوشی مانند S8 سال گذشته 4 گیگابایت رم دارد و دوربین اصلی‌اش هم تنها یک لنز دارد اما حسگر اثرانگشت آن برخلاف گذشته زیر حسگر دوربین اصلی تعبیه شده و دیافراگم دوربینش هم از 1.5 تا 2.4 متغیر است. در این میان پیش بینی می‌شود که مدل Galaxy S9 Plus با دوربین دوگانه و 6 گیگابایت رم معرفی شود و حدودا 1350 دلار قیمت داشته باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سامان

۱۳۹۶/۱۲/۴
والابااین قیمتایی ک پیش میره قیمت گوشی روبه ماشین میرسونن اونم پول بی ارزش ما خخ