خانهاخبار
تغییر نسل میز پا به پای تلویزیون

تغییر نسل میز پا به پای تلویزیون

برای هر نوع تلویزیونی یک مدل میز مناسب است. اگر به دنبال خرید یک میز تلویزیون مناسب برای خانه خود هستید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.
۱۳۹۶/۱۲/۳
image

از زمانی که نسل تلویزیونهای تولیدی تغییر کرد در ملزمات این جعبه جادویی هم تغییراتی ایجاد شد. دیگر نمیشد تلویزیون تخت 32 اینچی را روی همان میزهای قدیمی کوچک شبیه به یک صندوقچه گذاشت. برای جبران این موضوع میز تلویزیونهای کوتاه تری که معمولا از جنس شیشه بودند ساخته شدند. میز تلویزیون شیشهای یادگار نسل پلاسما از تلویزیون ال-سی دی است. میزهایی که اغلب به رنگ مشکی بودند و دیگر کمتر در بازار پیدا میشوند. برای همین اگر دنبال خرید میز تلویزیون ارزان هستید مدلهای شیشهای قیمت مناسبتری دارند چرا که قدیمیاند و مشتری کمتری را به خودشان جذب میکنند. هنگام خرید میز تلویزیون شیشهای دست دوم حتما همه زاویه ها و اطراف میز را چک کنید که لب پریدگی نداشته باشد. مدلهای کشودار این میزها بیشتر به درد گذاشتن سی دی و کنترل و سیمهای تلویزیون میخورد. برای همین سعی کنید میزی بخرید که حداقل یک کشو داشته باشد. اگر قبلا برای خرید میز تلویزیون همه به خیابان یافت آباد تهران میرفتند، این روزها شهرک دیگری در نزدیکی آن رکورد قیمتهای یافت آباد را در ارزانی زدهاست. شهرک ولیعصر در غرب تهران چند خیابانی دارد که در آن وسایل چوبی و مبل و صندلی و تخت و میز میفروشند. اگر میتوانید برای خرید میز تلویزیون وقت بگذارید بهتر است که به آنجا رفته و اول نگاهی به ویترین مغازهها بیاندازید و با انتخاب یک میز از فروشنده بخواهید که آن را برایتان بسازد و یا اینکه در صورت موجودی از انبار بیاورد.

یک مدل پر کاربرد میز تلویزیون مدل پازلی است. شما با سلیقه خودتان طراحی میز را میتوانید تغییر دهید و به شکلی بچینید که کاربری بیشتری برایتان دارد. علاوه بر آن تغییر دادن جای میز تلویزیون پازلی بسیار راحتتر از شیشهای است. میزهای شیشه ای خیلی سنگینتر بودند، پایههای فلزی آن روی فرش جا باقی میگذاشتند و هنگام اسباب کشی ریسک زیادی داشتند.

میز تلویزیون به همراه قفسه

یکی از میزهای پر کاربرد در بازار آن مدل از میزهای چوبی است که طول بزرگتری نسبت به قبلیها دارد و بالای آن دارای چند قفسه است.

بیشتر میزتلویزیونهای امروزی دیگر چوبی هستند و در کشوی آنها هم به جای داشتن دستگیره، به صورت فنری باز و بسته میشود. یعنی اگر در کشو را به داخل فشار دهید بسته می شود. هنگام خرید در مغازه حتما چند بار این کشوها را چک کنید چراکه از ظاهر میز متوجه کیفیت فنرهای آن نخواهید شد.

یکی از خصوصیتهای میز تلویزیونهای چوبی این است که امکان ست کردن آن با مبلمان را دارید. این میزها بر عکس میز شیشهای که فقط به رنگ مشکی تولید می شدن از طیف رنگی بیشتری برخوردارند. رنگ سفید آنها یکی از جذابترین رنگهای میز تلویزیون چوبی است که اگر با مبلمان ست شود چهره زیبایی به خانه میدهد.

میز تلویزیونهای گلس شبیه میز تلویزون چوبی هستند اما به خاطر لایه ای که روی آن قرار دارد از میز در برابر خش و آب محافظت می کند و مانع باد کردن آن در طول زمان میشود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۳
این تلویزیونی که به تصویر کشیدید(۲۱ اینچِ کُمُد دار) خیلی نوستالژیه.. مال پولدارها بود..
مالِ ما ۱۴ اینچ هم نبود خیلی کوچولو بود اندازه کارتون بستنی‌قیفی بود..
قرمز بود،، اون زمانا شبکه ۱ و ۲ فقط بود.. شبکه3 بعدها افتتاح شد.
می‌نشستم پای برنامه‌کودک(ماجراهای هاکل‌برفین)... آخ‌‌آخ یادش بخیر..
-هاکِل‌بِرِفین
-خاله‌ریزه و قاشقِ سحرآمیز
-پسر شجاع.. شیپورچی..
-ماجراهای نیلز
-فوتبالیست‌ها
-"چوبین" خیلی قشنگ بود
-مِمُل و دخترِ مهربان
-زنانِ کوچک
-بچه‌های آلپ
-هایدی و گِلارا (گِلارا فلج بود..)
-بِل و سپاستِیَن