خانهاخبار
تصویر رندر شده گوشی Galaxy S9 با قاب محافظ صورتی فاش شد

تصویر رندر شده گوشی Galaxy S9 با قاب محافظ صورتی فاش شد

تصویر رندر شده تازه‌ای از گوشی Galaxy S9 سامسونگ با قاب محافظ صورتی منتشر شده است که طراحی آن را در اغلب موارد با شایعه‌های قبلی یکسان نشان می‌دهد. این گوشی یکشنبه هفته آینده رسما معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۲/۲

چند روز پیش تصاویر رندر شده تازه‌ای منسوب به پرچم‌دار Galaxy S9 سامسونگ در فضای وب فاش شدند. منبع اصلی انتشار این تصاویر یک سازنده لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند به نام MobileFun است و Galaxy S9 را در یک قاب محافظ به رنگ صورتی به نمایش می‌گذارد. پیش از این هم تصاویر و اطلاعات بسیاری منسوب به این پرچم‌دار تازه فاش شده بود و همچنان که به رویداد رسمی معرفی آن نزدیک می‌شویم، شاهد انتشار خبرهای بیشتری درباره آن هستیم. این تصویر تازه هم با اغلب شایعه‌های اخیر درباره طراحی ظاهری پرچم‌دار S9 سازگار است و تقریبا هیچ اطلاعات تازه‌ای در آن دیده نمی‌شود. از طرفی هنوز تصاویر گوشی واقعی به صورت رسمی از سوی سامسونگ منتشر نشده است و هرچه در تصاویر رندر شده مختلف ازجمله همین تصویر شاهدش هستیم، نمی‌تواند نشان‌دهنده طراحی نهایی گوشی تازه سامسونگ از سری Galaxy S باشد.

image

 

طراح این تصویر رندر شده همچنین قادر نیست عمق کناره‌ها و لبه صفحه نمایش گوشی Galaxy S9 را به درستی نشان دهد. صرف نظر از این جزئیات، فهرست مرتبط با این محصول جانبی را هم باید به فهرست بلند بالای شایعه‌های قبلی اضافه کنیم. در این فهرست هم اشاره شده است که گوشی Galaxy S9 از نظر طراحی ظاهری تقریبا مشابه نسل قبلی یعنی Galaxy S8 طراحی شده است و همچنان از دوربین اصلی با یک لنز و نسبت صفحه نمایش به بدنه 85% بهره می‌برد.

تمایز اصلی در طراحی ظاهری پرچم‌دار بعدی سامسونگ با نسل قبلی آن در موقعیت تعبیه حسگر اثرانگشت آن است که حالا به جای قرار گرفتن در کنار لنز دوربین اصلی، زیر آن طراحی شده است. موقعیت قبلی حسگر اثرانگشت حالا به فلش LED دوگانه و حسگر ضربان قلب اختصاص یافته است و طراحی کلی آن ما را به یاد پنل پشتی گوشی Galaxy S7 که در سال 2016 معرفی شد، می‌اندازد. به نظر می‌رسد که Galaxy S9 موجود در این تصویر به رنگ مشکی براق باشد. انتظار می‌رود کمپانی سامسونگ پرچم‌داران تازه‌اش را در حداقل 4 رنگ مختلف روانه بازار کند.

شایعه شده است که مدل بزرگ‌تر Galaxy S9 Plus نسبت به مدل Galaxy S9 از طراحی ظاهری متفاوتی بهره می‌برد. برای مثال، گفته می‌شود که این گوشی به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در پنل پشتی مجهز می‌شود و علاوه بر نسخه 4 گیگابایتی، در یک نسخه سطح بالا با حافظه رم 6 گیگابایت هم معرفی می‌شود. هر دو مدل مذکور قرار است بر اساس بازار هدف به پردازنده‌های پرچمدار کوالکام اسنپ‌دراگون 845 یا اگزینوس 9810 مجهز شوند و سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو هم به صورت پیش فرض روی آن‌ها نصب شود. سامسونگ قصد دارد Galaxy S9 و S9 Plus را یکشنبه هفته آینده 25 فوریه (6 اسفند) در خلال رویداد آنپکد رسما معرفی کند. این گوشی‌همچنین قرار است از اواسط ماه مارس روانه بازار شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۲
باارزش‌ترین گوشی حال حاضر جهان?