خانهاخبار
انتشار اندروید 8 اوریو برای Galaxy Note 8 سامسونگ در آینده نزدیک

انتشار اندروید 8 اوریو برای Galaxy Note 8 سامسونگ در آینده نزدیک

در حال حاضر فبلت Galaxy Note 8 تازه‌ترین و آخرین پرچم‌دار کمپانی سامسونگ به شمار می‌رود. این گوشی هنوز به اندروید 8 اوریو به روزرسانی نشده است. اما با توجه به دریافت مجوز Wi-Fi Alliance برای نسخه‌ای از آن که به اندروید اوریو مجهز شده بود، انتظار می‌رود تازه‌ترین سیستم عامل اندروید گوگل به زودی برای فبلت مذکور منتشر شود.
۱۳۹۶/۱۲/۳

روز گذشته یک نسخه از فبلت پرچم‌دار Galaxy Note 8 در حالی که به سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو مجهز شده بود، مجوز Wi-Fi Alliance دریافت کرد و به همین خاطر پیش بینی می‌شود که کمپانی سامسونگ این نسخه از سیستم عامل اندروید را به زودی برای تازه‌ترین فبلت پرچم‌دار خود منتشر کند. گوشی سامسونگ با شناسه SM-N950F/DS که نسخه دو سیم‌کارت Galaxy Note 8 است، در پایگاه Wi-Fi Alliance دیده شده است و می‌توانید تصویر آن را هم در ادامه این مطلب مشاهده کنید. از آنجا که پرچم‌دار مذکور روز گذشته مجوز خود را دریافت کرده ، فهرست مشخصات فنی‌اش هم کاملا تازه است.

image

همان‌طور که می‌دانید، کمپانی سامسونگ پس از یک دوره طولانی بتا نسخه نهایی اندروید 8.0 اوریو را سرانجام از اوایل ماه جاری میلادی برای دوگانه پرچم‌دار Galaxy S8 و S8 Plus خود منتشر کرد؛ اما پس از مدت کوتاهی تصمیم گرفت این روند را به تعلیق درآورد. این غول تکنولوژی در پاسخ به پرسش‌های متعدد کارشناسان و کاربرانش اعلام کرد که گزارش‌های معدودی مبنی بر خاموش و روشن شدن دستگاه‌های مذکور از سوی برخی کاربرن دریافت کرده است و قصد دارد منبع اصلی بروز این مشکل را پیش از انتشار کامل اندروید 8.0 پیدا و رفع کند. از طرفی گوشی Galaxy Note 8 با سیستم عامل پیش فرض اندروید نوقا نسخه 7.1.1 به همراه پوسته اختصاصی سامسونگ معرفی و عرضه شد. حالا قرار است که این فبلت در کنار اندروید 8.0 اوریو نسخه تازه پوسته اختصاصی سامسونگ (Samsung Experience UI 9.0)  را هم در همان به روزرسانی نرم افزاری دریافت کند. این نسخه از پوسته سامسونگ تقریبا مشابه همان پوسته تازه‌ای خواهد بود که در به روزرسانی اندروید 8.0 اوریو برای دوگانه Galaxy S8 و S8 Plus منتشر می‌شود؛ اما چند ویژگی تازه منحصر به گوشی‌های سری Note را هم با خود به همراه خواهد داشت. اغلب این ویژگی‌ها در ارتباط با قلم استایلوس توسعه یافته‌اند و برای سازگاری با اندروید 8.0 اوریو بهینه‌سازی شده‌اند.

image

کاربران فبلت Galaxy Note 8 علاوه ویژگی‌های تازه در نرم افزار سامسونگ همچنین قادر خواهند بود ویژگی‌های بهینه‌سازی شده اوریو را هم که کمپانی گوگل با اندروید ناب معرفی کرده بود، دریافت کنند. برای مثال، اگر از دارندگان این پرچم‌دار سطح بالا هستید، با دریافت اوریو می‌توانید به وضعیت تصویر در تصویر (PiP) و Notification Dots هم دسترسی پیدا کنید. کمپانی سامسونگ طراحی ظاهری پوسته اختصاصی خود را تنها کمی دستخوش تغییر می‌کند و چند مورد انتخابی دیگر هم به تنظیمات باتری این فبلت اضافه می‌شود. انتظار می‌رود که اندروید 8.0 اوریو در آینده نزدیک برای Galaxy Note 8 سامسونگ منتشر شود و روند انتشار آن هم طبق روال معمول تدریجی باشد. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

ارسی

۱۳۹۶/۱۲/۵
خداییش خنده داره.تا اوریو بیاد من نوت۹ رو جایگزین می کنم.مشکل انحصاری بودن نمایشگر و قلم هست وگرنه سامسونگ دیگه افتضاح کرده با این نوع آبدیت دادنش.ایکاش میشد کمپانی اندرویدی دیگه ای ،نوت رو با این کیفیت تولید می کرد و دغدغه آبدیت اندروید و کمی اندروید سبکتر هم م داشت

محسن

۱۳۹۶/۱۲/۳
سلام زمانش رو دقیق نگفتن بابا چقدر نسبت به بروزرسانی سامسونگ ضعیف عمل میکنه

Alif

۱۳۹۶/۱۲/۳
امیدوارم هرچه سریعتر برای s7 ایج هم بیاد خسته شدیم از رابط کاربری قدیمی

مهمان

۱۳۹۶/۱۲/۳
ماشالله به سامسونگ ،کم مونده اندروید ٩ معرفی بشه هنوز اپدیت نکرده. من خیلی وقته با u11 دارم از اندروید ٨ استفاده میکنم.