خانهاخبار
طراحی Galaxy S9 توسط سامسونگ فاش شد

طراحی Galaxy S9 توسط سامسونگ فاش شد

درون برنامه Unpacked سامسونگ، فایل‌های واقعیت افزوده مربوط به پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی Galaxy S9 وجود دارد.
۱۳۹۶/۱۲/۲

شرکت سامسونگ برنامه Unpacked 2018 را در فروشگاه پلی استور گوگل منتشر کرده است؛ در این برنامه، زمان‌شماری برای برگزاری کنفرانس خبری سامسونگ در تاریخ 6 اسفند وجود دارد. با این‌حال، فردی موفق شده است تا برنامه مذکور را دستکاری کند و بدین شکل تصاویر سه‌بعدی از پرچم‌دار Galaxy S9 به‌دست آورد. 

برنامه Unpacked از قابلیت‌های مبتنی بر واقعیت افزوده بهره می‌گیرد و با دستکاری کدهای آن، نسخه AR پرچم‌دار Galaxy S9 سامسونگ به نمایش گذاشته می‌شود. این تصاویر تأیید می‌کند که پرچم‌دار 2018 شرکت کُره‌ای با رنگ بنفش عرضه خواهد شد؛ ضمن اینکه ظاهراً دکمه‌ی فیزیکی بیکسبی از لبه‌ی سمت چپ گوشی حذف نشده است. بلندگوی دوگانه گوشی به همراه جای‌گیری متفاوت حسگر اثرانگشت در کنار دوربین، در تصاویر فاش شده تأیید می‌شود؛ جانشین Galaxy S8 از حسگر اثرانگشت در پایین دوربین اصلی استفاده خواهد کرد.

image

مدتی پیش اعلام شد که پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ به بلندگوهای دوگانه استریو مجهز خواهند شد؛ بلندگوهای این دو مدل، صدای Dolby Surround ارائه می‌دهند. ضمن اینکه مدتی پیش، بررسی اولیه از نمونه آزمایشی Galaxy S9 منتشر شد که عملکرد خیره‌کننده گوشی را در زمینه پخش آهنگ تأیید می‌کند.

تصاویری که درون برنامه Unpacked وجود دارد، نشان می‌دهد که پرچم‌دار جدید سامسونگ به یک دوربین مجهز خواهد شد؛ با این‌حال، همچنان انتظار داریم مدل Plus به دوربین دوگانه مجهز شده باشد. این فبلت 6.2 اینچی از دوربین دوگانه عمودی استفاده می‌کند؛ البته جانشین Galaxy S8 Plus اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه سامسونگ نخواهد بود زیرا فبلت گلکسی نوت 8 در نیمه دوم سال 2017 با دوربین دوگانه رونمایی شد.

شایعات به‌دست آمده، حاکی از عرضه پرچم‌داران سری Galaxy S با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام و اگزینوس 9810 است؛ با این‌حال، مدل‌هایی که از پردازنده پرچم‌دار کوالکام استفاده می‌کنند، قدرت پردازشی پایین‌تری نسبت به مدل‌های مجهز به اگزینوس خواهند داشت

باید اشاره کرد که گوشی‌های SM-G960F و SM-G965F (شماره مدل گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس) در ایران، تأییدیه دریافت کرده‌اند؛ به همین جهت، انتظار داریم مدل‌های مجهز به تراشه اگزینوس 9810 از پرچم‌داران سامسونگ در بازار کشورمان عرضه می‌شود. ضمن اینکه نسخه‌های وارد شده، از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهند کرد.

پرچمدار 6.2 اینچی سامسونگ با شش گیگابایت رم عرضه خواهد شد و مدل پایه آن، 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد؛ نسخه کوچک‌تر با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی، تنها چهار گیگابایت رم دارد و فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی ارائه می‌دهد. با این‌حال، انتظار داریم نسخه‌های دیگر گلکسی اس 9 پلاس با 128 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه عرضه شود.

به جزء بهبود سخت‌افزاری، انتظار داریم قابلیت‌های نرم‌افزاری معرفی شود؛ از جمله این تغییرات می‌توان به بهبود عملکرد بیکسبی اشاره کرد. مدتی پیش، اعلام شد سامسونگ برای برای پیشنهاد مکان‌های دیدنی اطراف شما، در نسخه جدید Bixby Vision از Foresqure  استفاده نخواهد کرد و با گوگل همکاری می‌کند. ضمن اینکه بیکسبی ویژن می‌تواند به صورت آنی متن‌ها را از طریق دوربین ترجمه کند و نیازی به ثبت عکس و سپس، ترجمه آن توسط دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ وجود ندارد. با این‌حال، مشخص نیست بیکسبی چه ویژگی‌های احتمالی دیگری را ارائه خواهد داد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

yashar2080

۱۳۹۶/۱۲/۳
کی گفته قویترین سخت افزار گوشیهای اندرویدی؟!!!!!! اگزنیوس قوی بود که تو بنچمارک ضعیفتر از u11‌پلاس و u11‌و اسنشانال و وان پلاس وای نمیساد!!!!!....تازه این همه واسه فروشش به گوشیهای هند و چینی تو هند و چین تقلا نمیکرد.... حتی حاظر نیستن جایگزین مدیاتکش کنند

امیر

۱۳۹۶/۱۲/۲
بلندگوی استریو رو که از ترس رقابت با هواوی و اپل گذاشتن-سنسور اثر انگشت رو هم تازه فهمیدن کجا بذارن-چینش عمودی دوربین هارو که لازم نیس بگم از کی دزدیدن-طراحیش هم که تغییر انقلابی ای نداشته که دست و پا براش بشکنی-هر دو پردازنده اگزینوس و کوالکام هنوزم از A11 Bionic ضعیفترن-از شش گیگ رم هم نصفش توسط رابط کاربری استفاده میشه:)-این بود معایب(تمامش هم با منطق قابل اثباته...)

@rez

۱۳۹۶/۱۲/۲
این که همون اس هشته ک خخخخ... باز هم بدون کوچکترین خلاقیت

king

۱۳۹۶/۱۲/۲
قوی ترین سخت افزار گوشی های اندروییدی {پایین تر از ایفون x بالاتر از note 8} بهترین دوربین و عمر باتری نسبتا خوب در مدل پلاس

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۲
هنگی جان گوشی دو سال پیش سامسونگ از پرچمدار امسال هنگ تی سی امکانات بیشتری داره.. این که پرچمدار سال 2018 گوشی های آندرویدی هست