خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی کار با پرچم‌دار Mi MIX 2S شیائومی

تماشا کنید: ویدیوی کار با پرچم‌دار Mi MIX 2S شیائومی

نمایشگاه MWC 2018 چند روز دیگر آغاز می‌شود و انتظار می‌رود که شیائومی در خلال برگزاری آن از گوشی‌های تازه پرده بردارد. Mi MIX 2S احتمالا اولین پرچم‌دار 2018 شیائومی خواهد بود که در ادامه می‌توانید ویدیوی مدل زنده آن را تماشا کنید.
۱۳۹۶/۱۲/۲

شیائومی قصد دارد یک نسخه تازه را از پرچم‌دار محبوب سال گذشته خود به نام Mi MIX 2S معرفی کند. با توجه به این موضوع که Mi MIX 2 با طراحی مدرن و بدون حاشیه عرضه شد و به همین خاطر مورد توجه منتقدان و البته کاربران قرار گرقت، پیش بینی می‌شود که نسل تازه‌اش هم از همان حداقل‌های طراحی و زیبایی ظاهری بهره ببرد. از طرفی در خلال ماه‌های اخیر و مخصوصا از ابتدای سال 2018 تا به حال بارها شاهد انتشار تصاویر رندر شده متعدد منسوب به این گوشی سطح بالا بوده‌ایم. اکثر این تصاویر فاش شده گوشی Mi MIX 2S شیائومی را با طراحی ظاهری زیبا و بدون حاشیه به همراه برخی بهبودها نسبت به نسل به نمایش می‌گذارند و تنها در برخی موارد جزئی با هم تفاوت دارند. حالا تصاویر رندر شده و همچنین ویدیوی تازه‌ای منسوب به این گوشی در فضای وب منتشر شده است. پوستر منسوب به پرچم‌دار Mi MIX 2S چند روز پیش به همراه این ویدیو در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد و ما هم تصویر آن را منتشر کردیم. حالا نوبت بررسی ویدیوی منسوب به پرچم‌دار مذکور است. این ویدیو بسیار کوتاه و حدودا 10 ثانیه است و کار کردن یک کاربر را منوی گوشی Mi MIX 2S به نمایش می‌گذارد.

image

نکته جالب توجه این ویدیو درواقع زنده بودنش است که نمونه واقعی گوشی Mi MIX 2S را با صفحه روشن به نمایش می‌گذارد و علاوه بر آن کاربر را در حال تعامل با گوشی نشان می‌دهد. این گوشی در نمای روبرو در خلال ویدیو به نمایش گذاشته می‌شود اما طول آن به قدری کم است که نمی‌توان جزئیات زیادی را از آن استخراج کرد. البته همین 10 ثانیه هم کافیست تا متوجه شویم که کمپانی شیائومی چگونه مفهوم بدون حاشیه را در طراحی پرچم‌دار تازه خود در سطح پیشرفته‌تری به کار برده است. همان‌طور که می‌دانید، پرچم‌دار Mi MIX این سازنده در سال 2016 رسما معرفی شد و آن را به عنوان اولین گوشی هوشمند با طراحی بدون حاشیه می‌شناسیم.

image

بعد از آن انتظار می‌رفت که Mi MIX 2 با حاشیه‌های تقریبا نامرئی معرفی شود اما این گوشی سال گذشته در حالی معرفی شد که علی رغم تلاش شیائومی در کاهش حاشیه‌های آن همچنان کاملا بدون حاشیه نبود و موجب ابراز نارضایتی بسیاری از علاقه‌مندان گوشی‌های بدون حاشیه شیائومی شد. حالا به نظر می‌رسد که کمپانی شیائومی عزم خود را جزم کرده است تا طراحی بدون حاشیه واقعی را به دنیا نشان دهد و همچنین رضایت کاربرانش را هم با معرفی Mi MIX 2S مدرن جلب کند. در این ویدیو شاهد هستیم که این گوشی از نسبت صفحه نمایش به پنل بالایی بهره می‌برد و حاشیه پایین صفحه‌اش هم تقریبا حذف شده است. پیش از این هم تصاویر رندر شده متعددی منسوب به این گوشی منتشر شده بودند که نشان می‌دادند موقعیت تعبیه دوربین سلفی به جای حاشیه پایین در Mi MIX 2 این بار به گوشه بالا سمت راست پنل جلو و به شکل یک بریدگی حاشیه کوچک منتقل می‌شود. اگر این تصاویر رندر شده و همچنین ویدیوی پیش رو صحت داشته باشند، باریک شدن و حتی حذف حاشیه پایین صفحه در Mi MIX 2S کاملا توجیه‌پذیر خواهد بود.

البته این ویدیوی کار با گوشی Mi MIX 2S واقعی به نظر می‌رسد اما چنین ادعایی را نمی‌توان درباره صحت تصاویر رندر شده مطرح کرد. تصویر پوستر منسوب به گوشی مذکور هم توسط یک سازنده جانبی منتشر شده و تنها نکته مشهود در آن به جز گوشی Mi MIX 2S احتمالا تصویر پس زمینه پیش فرض سری Mi گوشی‌های شیائومی است. این تصویر بیش از هر چیز شبیه تصاویر رندر شده مفهومی به نظر می‌رسد چراکه بلندگوی مکالمه و همچنین دوربین سلفی در آن دیده نمی‌شود.

گفته می‌شود که اسم رمز فعلی Mi MIX 2S در حال حاضر Polaris است و احتمالا اولین گوشی کمپانی شیائومی خواهد بود که به پردازنده پرچمدار کوالکام اسنپ‌دراگون 845 مجهز می‌شود. همچنین انتظار می‌رود این گوشی با پنل تازه تمام صفحه 3.0 و 8 گیگابایت حافظه رم معرفی شود. لازم به ذکر است که فرم‌ور پرچم‌دار مذکور چند روز پیش فاش شد و وجود آن را به همراه دوربین اصلی با لنزهای دوگانه 12 مگا پیکسلی تأیید کرد. لنزهای این دوربین از نوع Sony IMX 363 هستند در حالی که حسگر دوربین سلفی OmniVision OV5675 است. این موضوع همچنین تأیید می‌کند گوشی Mi MIX 2S احتمالا اولین گوشی شیائومی از سری Mix خواهد بود که به دوربین دوگانه مجهز می‌شود. کمپانی شیائومی هنوز درباره وجود و مشخصات این گوشی اظهار نظر نکرده است اما انتظار می‌رود که در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2018 شاهد رونمایی از آن باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

وحید

۱۳۹۶/۱۲/۱۵
ویدیو برای من بدون مشکل باز شد! همش ۱۰ ثانیه است و چیز خاصی هم نداره! اونایی که ندیدن نگران نباشن ?

سعادت

۱۳۹۶/۱۲/۲
ویدیو باز نمیشه... مشکل داره...

محسن

۱۳۹۶/۱۲/۲
ویدئو مشکل داره

dariush

۱۳۹۶/۱۲/۲
فايل ويديو باز نميشه
چک کنيد
ممنون