خانهاخبار
مشخصات رسمی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus فاش شد

مشخصات رسمی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus فاش شد

به‌تازگی مشخصات سخت‌افزاری پرچم‌داران سامسونگ به نقل از یک خرده‌فروش فاش شده است؛ ضمن اینکه تصاویر رندر شده طراحی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۱۲/۱

کم‌تر از یک هفته به زمان رونمایی رسمی پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ باقی مانده است؛ در حالی‌که بسیاری از مشخصات کهکشانی‌های جدید این شرکت را می‌دانیم، شایعه تازه منتشر شده جایی برای حدس و گمان باقی نمی‌گذارد.

به همراه این مشخصات، تصاویر رندری پرچم‌داران 2018 سامسونگ نیز منتشر شده است که طراحی نهایی آن‌ها را فاش می‌کند. همان‌طور که انتظار می‌رفت هر دو مدل با طراحی مشابه با Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus عرضه خواهند شد؛ با این‌حال، ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر به خصوص حاشیه‌ی پایین کاهش یافته است. از دیگر تغییرات اعمال شده در طراحی Galaxy S9، می‌توان به جای‌گیری متفاوت سنسور اثرانگشت اشاره کرد؛ شرکت کُره‌ای، سنسور اثرانگشت را به پایین دوربین اصلی منتقل کرده است. ضمن اینکه پرچم‌دار جدید این شرکت با رنگ «بنفش» ارائه خواهد شد؛ نسل قبل ابا چنین رنگی عرضه نشده بود.

image

تیزرهای رسمی سامسونگ، تأیید می‌کند که دوربین مهم‌ترین برگ برنده پرچم‌داران Galaxy S9 است. در شایعه ارائه شده، به این موضوع اشاره می‌شود که جانشین Galaxy S8 از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با F1.5 بهره می‌گیرد؛ اندازه دهانه لنزی قابل تغییر است. مدل Plus نیز به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد؛ یکی از سنسورها، دهانه لنزی F1.5 و سنسور دیگر دهانه لنزی F2.4 دارد. در شایعه جدید، همچنین اشاره می‌شود که پرچم‌داران 2018 سامسونگ می‌توانند فیلم‌های صحنه آهسته با نرخ 960 فریم بر ثانیه به ثبت برسانند؛ هرچند، رزولوشن فیلم‌ها مشخص نشده است.

گمان می‌رود در نهایت، پرچم‌داران سری Galaxy S به بلندگوی استریو مجهز شده باشد؛ ادعا می‌شود بلندگوها توسط AKG بهینه شده‌اند و می‌توانند صدای فراگیر دالبی ارائه دهند. در لبه‌ی پایین گوشی البته تنها یک بلندگو جای گرفته است و بلندگوی دیگر به عنوان بلندگوی مخاطب در هنگام برقراری تماس نیز عمل خواهد کرد.

image

 هر دو مدل از پرچم‌داران سری Galaxy S به تراشه اگزینوس 9810 یا اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز خواهند شد؛ ضمن اینکه مدل کوچک‌تر با باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت و مدل Plus به باتری 3500 میلی‌آمپر ساعت ارائه می‌شود. اندازه صفحه‌نمایش نسبت به نسل قبل، تغییر پیدا نکرده است؛ ضمن اینکه Galaxy S9 با نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18.5 ارائه خواهد شد.

شرکت سامسونگ درنظر دارد تا نسخه پایه پرچم‌داران جدیدش را به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز کند؛ البته مدل 6.2 اینچی با شش گیگابایت رم ارائه خواهد شد. نسخه 5.8 اینچی به چهار گیگابایت رم بسنده کرده است. انتظار داریم از هر مدل، نسخه دیگری با پشتیبانی از دو سیم‌کارت ارائه شود.

image

اعضای 2018 سری Galaxy S در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) معرفی خواهند شد؛ ضمن اینکه انتظار داریم پیش‌فروش هر دو مدل در همان تاریخ معرفی آغاز شود. گمان می‌رود Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus پس از رونمایی رسمی در تاریخ 8 مارس، وارد بازار شوند. در رابطه با قیمت‌گذاری پرچم‌داران جدید سامسونگ، اطلاعات جدیدی در دسترس نیست اما انتظار داریم هر مدل با قیمت بیشتری در مقایسه با نسل قبل ارائه شود؛ مدتی پیش، اعلام شد که مدل 5.8 اینچی نزدیک به 800 دلار و مدل 6.2 اینچی نزدیک به 1000 دلار قیمت خواهد داشت!

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)