خانهاخبار
نگاهی به مزایای رهن آپارتمان در محله جنت آباد

نگاهی به مزایای رهن آپارتمان در محله جنت آباد

جنت آباد محله نام‌آشنای غرب تهران، به جهت مزیت‌هایی که داراست، از مطلوب‌ترین نقاط سکونت است.
۱۳۹۶/۱۱/۳۰

جنت آباد جنوبی از جنوب به آیت الله کاشانی و از شمال به بزرگراه همت، یکی از پر دسترس‌ترین بزرگراه‌های تهران ، ختم می‌شود. جنت آباد مرکزی و شمالی در ادامه از همت تا ده حصارک را پوشش می‌دهند. اگر به دنبال رهن آپارتمان در جنت آباد هستید، باید چند نکته را قبل از رجوع به بنگاه یا سایت‌های آنلاین مانند دیوار بدانید.

image

وجه تسمیه میدان نور

جنتآباد یک محله خانوادگی و همین مورد منجر به حفظ امنیت نسبی منطقه شده‌است. از سوی دیگر، نورپردازی کوچه پس کوچه‌ها از عوامل موثر بر حفظ امنیت بر فضای شهری جنت آباد است. جنت آباد از قدیم الایام، همان زمانی که برای سکونت برگزیده‌شد، به جهت روشنایی خیابان‌هایش مورد توجه قرار گرفته‌بود. میدان نور اصلا به همین دلیل معروف شد. اﻏﻠﺐ ﻣﻌﺪود ﺳﺎﻛﻨﻴﻨﻲ ﻛﻪ از ﮔﺬﺷﺘﻪ در اﻳﻦ ﭘﻬﻨﻪ ﺑﺎﻗﻲ مانده‌اند، متفقالقول سال‌های 68-70 را به عنوان سال‌هایی عنوان می‌کنند که پهنه جنت آباد به قدری توسعه پیدا کرد که امنیت نسبی به خصوص برای زنان و امکانات اولیه در حد رضایت بخش در آن به وجود آمد. طبق آمارها، جرم و جنایت در منطقه جنت آباد پایینتر از سایر محلات غرب تهران است.

اگر از افرادی هستید که با وسیله نقلیه عمومی رفت و آمد می‌کنید، رهن آپارتمان در جنت آباد می‌تواند برای شما بسیار مطلوب باشد، خیالتان راحت؛ جنت آباد هم به تاکسی‌هایی که از همت به نقاط مختلف رفت و آمد می‌کنند، دسترسی دارد و هم اتوبوس‌هایی که از مترو صادقیه به جنت آباد شمالی و جنوبی در این محل می‌گذرند. نقطه ضعف این منطقه، دور بودن از مترو است که طبق وعده‌های شهرداری، تا یک سال آینده خط 4 مترو از این نقطه می‌گذرد. اگر وسیله نقلیه شخصی دارید، شاید با ترافیک همت درگیر باشید، اما چه کسی این روزها از شر ترافیک تهران در امان نیست؟

اگر به دنبال رهن آپارتمان در جنت آباد هستید، ممکن است با تفاوت زیاد قیمت‌ها مواجه شوید، برای جلوگیری از این، بهتر است چند فاکتور را درنظر بگیرید. آب و هوای بهتر؟ شلوغی کوچه‌ها؟ نزدیک بودن به مراکز خرید؟ جنت آباد جنوبی به جهت امکانات آموزشی، درﻣﺎﻧﻲ، ﺑﻬﺪاﺷﺘﻲ، ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ، ﻣﺬﻫﺒﻲ، ورزﺷﻲ، ﺗﻔﺮﻳﺤﻲ، ﺗﺎﺳﻴﺴﺎت و ﺗﺠﻬﻴﺰات ﺑﻪ ﻫﻤﺮاه آﻣﻮزش و فضای سبز در سطح مطلوبی قرار دارد اما اگر رهن آپارتمان بدون پارکینگ در جنت آباد جنوبی را انتخاب کردید، احتمالا برای جای پارک به مشکل خواهید خورد.

در جنت آباد، چند پاساژ معروف از قبیل طوبی، مریم و سمرقند وجود دارد. پاساژ سمرقند البته تقریبا تمام نیازهای منطقه را برآورد کرده است. از سینما تا زمین بازی و مغازه‌های پوشاک با قیمت مناسب در آن وجود دارد. از مکان‌های شناخته‌شده می‌توان به ساختمان شماره 2 منطقه 5 شهرداری، اداره اتباع خارجی غرب تهران اشاره‌کرد. از نظر امکانات ورزشی هم کمبودی در این منطقه احساس نمی‌شود؛ باشگاه ورزشی پرسپولیس و الزهرا در جنت آباد و همچنین چند باشگاه خصوصی در نقاط مختلف این منطقه جای دارد. نزدیکی به باشگاه شیرودی هم امتیاز مثبتی به آن بخشیدهاست. سراهای محله در هر سه قسمت شمالی، مرکزی و جنوبی جنت آباد نیز نقش قابل توجه در بهبود محلات این ناحیه نیز دارد که اغلب دارای کتابخانه، کلاس‌های روانشناسی، آموزشی ... هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)