خانهاخبار
ظرفیت باتری پرچم‌دار Huawei P20 Plus از نقاط قوت آن خواهد بود

ظرفیت باتری پرچم‌دار Huawei P20 Plus از نقاط قوت آن خواهد بود

هوآوی در اوایل فروردین از گوشی پرچم‌دار Huawei P20 و Huawei P20 Plus رونمایی خواهد کرد و اطلاعات تازه منتشر شده، حاکی از عرضه مدل Plus با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت است.
۱۳۹۶/۱۱/۳۰

شرکت هوآوی برای رونمایی از گوشی‌های پرچم‌دار سری P در تاریخ 27 مارس (7 فروردین) در مراسم خبری در پاریس، فرانسه برنامه‌ریزی کرده است. گمان می‌رود در این تاریخ، سه گوشی Huawei P20، Huawei P20 Plus و Huawei P20 Lite به صورت رسمی معرفی شوند؛ هرچند، برخی مدعی هستند احتمالاً یک نسخه دیگر با پسوند Pro عرضه خواهد شد.

به دنبال افشای شایعات مختلف از پرچم‌داران 2018 هوآوی، به‌تازگی فایل‌های فرم‌ور Huawei P20 Plus فاش شده است و درون این فایل‌ها، به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت مدل «پلاس» اشاره می‌شود. جدا از ظرفیت باتری، به‌نظر می‌رسد این مدل به نمایشگر همیشه فعال مجهز شده باشد؛ اگر به خاطر داشته باشید، Mate 10 Pro تنها گوشی هوآوی محسوب می‌شود که پنل اولد دارد و به قابلیت Always-on-Display مجهز شده است. انتظار می‌رود مدل P20 و P20 Lite به باتری با ظرفیت کم‌تر مجهز شده باشند.

image

عرضه Huawei P20 Plus با قابلیت «نمایشگر همیشه فعال» می‌تواند به منزله‌ی ارائه این مدل با نمایشگر اولد باشد؛ هرچند، لزوماً این موضوع را تأیید می‌کند. در رابطه با گوشی‌های پرچم‌دار جدید هوآوی، باید گفت که تمامی اعضای سری P20 با طراحی مانند آیفون 10 وارد بازار خواهند شد؛ در بالای صفحه‌نمایش بریدگی ایجاد شده است که برای جای‌گیری دوربین و بلندگوی مخاطب کاربرد دارد. هرچند، به‌نظر می‌رسد که با وجود بریدگی در بالای نمایشگر، حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش حذف نشده است؛ احتمالاً Huawei P20 به دکمه‌ی فیزیکی Home مجهز شده باشد و این کلید در پایین نمایشگر جای بگیرد.

ویژگی متمایز پرچم‌داران جدید هوآوی، تجهیز آن‌ها به دوربین سه‌گانه است؛ گفته می‌شود در پنل پشتی، سه دوربین جای خواهد گرفت. البته مدل P20 Lite با دوربین دوگانه وارد بازار می‌شود و احتمالاً به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی مجهز خواهد شد. 

شایعات حاکی از آن است که هوآوی پرچم‌‌داران جدیدش را با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.1 ارائه خواهد داد؛ ضمن اینکه احتمال می ‌دهیم Huawei P20 و Huawei P20 Plus به تراشه Kirin 970 مجهز شده باشند. باید دید اعضای سری P20 در رقابت با پرچم‌داران دیگر بازار، چگونه عمل خواهند کرد؛ امسال، سونی اولین گوشی اولد خود را ارائه می‌دهد و سری Galaxy S9 سامسونگ با تمرکز بر دوربین معرفی خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)