خانهاخبار
پد شارژ بی‌سیم Galaxy S9 سامسونگ مجددا فاش شد

پد شارژ بی‌سیم Galaxy S9 سامسونگ مجددا فاش شد

تصاویر جدید، نمونه واقعی پد شارژ بی‌سیم پرچم‌داران Galaxy S9 سامسونگ را به نمایش می‌گذارد؛ این پد با قیمت احتمالی 40 دلار عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۹

پد شارژ بی‌سیم اختصاصی سامسونگ برای گوشی‌های پرچم‌دار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، مجدداً در اوایل امروز فاش شده است. تصاویر ارائه شده، نمونه واقعی این پد را به نمایش می‌گذارد؛ این پد با شماره مدل EP-N5100 به بازار عرضه خواهد شد.

طراحی کلی پد شارژ بی‌سیم پرچم‌داران 2018 سامسونگ، مانند پد ارائه شده برای Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus است؛ این پد در دو رنگ مشکی و سفید قابل خرید خواهد بود. براساس اطلاعات درج شده روی بسته‌بندی، پد شارژ بی‌سیم در تاریخ 25 ژانویه در کارخانه سامسونگ در ویتنام به تولید رسیده است؛ این موضوع نشان می‌دهد که شرکت کُره‌ای تا ماه گذشته برای تولید انبوه پرچم‌داران جدیدش در تلاش بوده است.

image

پد شارژ بی‌سیم EP-N5100 سامسونگ، چراغ LED دارد که برای نمایش وضعیت شارژ کاربرد خواهد داشت؛ ضمن اینکه در پشت پد، لوگوی سامسونگ درج شده است. پد شارژ بی‌سیم پرچم‌داران 2018 سامسونگ از خنک‌کننده بهره می‌گیرد تا زمانی‌که دمای گوشی در هنگام شارژ بی‌سیم افزایش پیدا کرد، از بروز مشکل جلوگیری کند. این پد از فناوری شارژ بی‌سیم Qi بهره می‌گیرد و شارژ سریع پرچم‌داران جدید سامسونگ را امکان‌پذیر خواهد کرد؛ ضمن اینکه گوشی‌های قدیمی سامسونگ مانند پرچم‌دار 2015 این شرکت یعنی Galaxy S9 با پد EP-N5100 سازگاری دارد. آخرین پد شارژ بیسیم که توسط سامسونگ معرفی شده است، 39.99 دلار قیمت دارد و انتظار داریم که نسل جدید نیز با قیمت مشابهی به بازار عرضه شود.

image

پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در طی چند هفته اخیر، سوژه‌ی شایعات مختلف بوده‌اند. مهم‌ترین تفاوت عمده‌ی آن‌ها نسبت به نسل قبل، پردازنده قدرت‌مندتر، بلندگوی استریو دوگانه و دوربین بهتر است؛ گفته می‌شود دوربین اصلی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به سنسوری با دهانه لنزی متغیر مجهز خواهد شد. ضمن اینکه مدل 6.2 اینچی با دوربین دوگانه همراه شده است؛ در حالی‌که جانشین Galaxy S8 به استفاده از یک سنسور برای دوربین اصلی رضایت داده است.

از دیگر قابلیت‌های احتمالی پرچم‌داران 2018 سامسونگ، می‌توان به ایموجی‌های سه‌بعدی اشاره کرد؛ دوربین سلفی با تشخیص حرکات صورت به اموجی‌ها جان می‌بخشد؛ چنین قابلیتی را پیش‌تر در آیفون 10 اپل با نام «انیموجی» دیده بودیم.

image

سامسونگ به منظور معرفی پرچم‌داران جدیدش از سری Galaxy S، رویداد خبری را با نام Unpacked در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) برگزار خواهد کرد؛ انتظار داریم جانشین Galaxy S8 تا اواسط اسفند، پیش‌فروش شود. همچنین ایوان بلس نیز مدعی شده است که عرضه Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus از اواخر ماه اسفند آغاز می‌شود. هر دو مدل، با قیمت بیشتری نسبت به نسل قبل عرضه خواهند شد و تنوع رنگ‌بندی‌ آن‌ها به چهار مدل به رنگ بنفش، مشکی، آبی و نقره‌ای محدود خواهد بود.

به همراه نسل جدید پد شارژ بی‌سیم اختصاصی سامسونگ، این شرکت از داک DeXPad نیز رونمایی خواهد کرد؛ برخلاف DeX Station، گوشی به صورت افقی روی این داک قرار می‌گیرد و به همین جهت، می‌توانید از صفحه‌نمایش گوشی به عنوان ماوس و صفحه کلید در هنگام اتصال Galaxy S9 به نمایشگر بزرگ مانند تلویزیون یا مانیتور، استفاده کنید. بدین شکل، نیازی به حمل جداگانه ماوس و صفحه‌کلید برای استفاده از قابلیت Samsung DeX وجود ندارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)