خانهاخبار
مدیر بخش‌های سامسونگ پی، بیکسبی و Knox به گوگل پیوست

مدیر بخش‌های سامسونگ پی، بیکسبی و Knox به گوگل پیوست

اینجونگ ری، مدیر فنی ارشد بخش‌های پرداخت موبایلی، دستیار صوتی و پلتفرم امنیتی سامسونگ،‌ به تازگی این شرکت را به ترک و به کارمندان گوگل پیوست.
۱۳۹۶/۱۱/۲۸

ری در سال ۲۰۱۱ به سامسونگ پیوست، او در ابتدا روی پروژه‌هایی همچون پلتفرم امنیتی Knox سامسونگ برای موسسات کار می‌کرد. او سپس به سیستم پرداخت موبایلی این شرکت، موسوم به سامسونگ پِی و بعد از آن دستیار صوتی مجهز به هوش مصنوعی کره‌ای‌ها با نام بیکسبی پیوست.

image

او مدتی ریاست تیم یک تحقیق و توسعه شرکت را نیز بر عهده داشت که روی سرویس‌ها و نرم افزار تمرکز داشت. در شرکتی که همیشه به سخت افزار معروف بوده است، ری توانست با توسعه و مدیریت خوب بخش سخت افزار، پله‌های موفیت را یکی پس از دیگری طی کند و باعث پیشرفت سامسونگ نیز بشود. سامسونگ پی در حال حاضر توسط بسیاری از خرده فروشان به عنوان یک سیستم پرداخت مبتنی بر دو فناوری NFC و انتقال مغناطیسی امن پذیرفته شده است. نسخه دوم بیکسبی با قابلیت‌های جدید به تازگی منتشر شده است و پلتفرم امنیتی Knox نیز علاوه بر گوشی‌های هوشمند در سایر دستگاه‌ها نیز به کار گرفته می‌شود.

اینجونگ ری در گوگل به بخش مرتبط با اینترنت اشیا پیوسته است و در واقع زیر نظر Diane Greene، مدیر عامل بخش پردازش ابری گوگل کار می‌کند. این بخش از گوگل مسئولیت فروش نرم افزار و سخت افزار به سایر کسب و کارها را دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)