خانهاخبار
دست‌یابی به سرعت دانلود 1.2 گیگابیت در Galaxy S9 ممکن خواهد بود

دست‌یابی به سرعت دانلود 1.2 گیگابیت در Galaxy S9 ممکن خواهد بود

BusinessKorea در گزارش جدید خود، اشاره کرده است که پرچم‌دار Galaxy S9 سامسونگ می‌تواند با حداکثر سرعت 1.2 گیگابیت به دانلود بپردازد؛ ضمن اینکه سرعت آپلود به 200 مگابایت می‌رسد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۶

براساس گزارش جدیدی که BusinessKorea اخیراً منتشر کرده است، گمان می‌رود Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus از سرعت دانلود گیگابیت بر ثانیه بر مبنای نسل چهارم ارتباطات یا 4G LTE پشتیبانی کند. با توجه به اطلاعاتی که در اختیار داریم، عملکرد Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در دانلود و آپلود نزدیک به 10 درصد نسبت به نسل قبل بهبود پیدا خواهد کرد؛ پرچم‌دار 2017 سامسونگ، از حداکثر سرعت دانلود 900 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

بهبود سرعت دانلود آپلود به لطف تغییراتی است که در تراشه اگزینوس 9810 اعمال خواهد شد؛ مودم مورد استفاده در این پردازنده که CAT.18 LTE است، سرعت دانلود حداکثری 1.2 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. ضمن اینکه سرعت آپلود به 200 مگابیت بر ثانیه می‌رسد. همچنین باید اشاره کرد که گلکسی اس 9 از فناوری 6CA برخوردار است؛ مودم مورد استفاده در تراشه اگزینوس 8895، تنها از فناوری 5CA پشتیبانی می‌کند. البته در حال‌حاضر، مزیت‌های فناوری 6CA ملموس نیست و این فناوری در سال آینده، به بهره‌برداری خواهد رسید.

image

در ادامه نیز، BusinessKorea اشاره می‌کند Galaxy S9 از MIMO 4*4 پشتیبانی خواهد کرد؛ در این حالت، گوشی از چند گیرنده و فرستنده رادیویی استفاده خواهد کرد تا بدین شکل، ظرفیت ارسال و دریافت هم‌زمان داده افزایش پیدا کند. باید اشاره کرد که براساس شایعات پیشین، Galaxy S10 و Galaxy S10 Plus در سال آینده که فناوری 5G آغاز به کار خواهد کرد، با پشتیبانی از این نسل ارتباطی وارد بازار میشود.

سامسونگ از گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود در هفته اول اسفند رونمایی خواهد کرد؛ Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در یک رویداد اختصاصی، موسوم به Unpacked معرفی می‌شوند. ضمن اینکه انتظار داریم هر دو مدل تا پیش از شروع بهار، وارد بازار شوند.

برخلاف نسل قبل، پرچم‌داران جدید سامسونگ تفاوت‌های چشمگیری با یک‌دیگر خواهند داشت؛ مدل 5.8 اینچی به یک دوربین مجهز شده است و مدل Plus با دوربین دوگانه راهی بازار خواهد شد. هر دو مدل، به سنسوری با لنز F1.5 مجهز شده‌اند و حتی امکان تغییر اندازه دهانه لنزی فراهم شده است.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از عرضه پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus با دو پردازنده مختلف است؛ هر دو گوشی با تراشه اگزینوس 9810 در اروپا و آسیا ارائه می‌شوند و در ایالات متحده نیز، سامسونگ گوشی‌های جدیدش را با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهد کرد. لازم به‌ذکر است که براساس شایعات به‌دست آمده، مدل مجهز به اگزینوس 9810 قدرت‌ پردازشی بیشتری نسبت به نسخه دیگر پرچم‌داران Galaxy S9 با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام دارد.

باید اشاره کرد که جانشین Galaxy S8 سامسونگ به چهار گیگابایت رم مجهز شده است و مدل «پلاس» نیز با شش گیگابایت رم روانه بازار خواهد شد. هر دو مدل با ظرفیت ذخیره‌سازی پایه 64 گیگابایت در دسترس قرار خواهند گرفت؛ با این‌حال، ممکن است نمونه رده‌بالای S9 Plus با 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل خریداری باشد. در نسل قبل، هر دو مدل حافظه رم 4 گیگابایتی داشتند؛ ضمن اینکه S9 Plus با حداکثر 128 گیگابایت حافظه قابل خریداری بود.

شما جی‌اس‌امی‌ها، چه انتظارتی از پرچم‌داران جدید سامسونگ دارید؟ با وجود افزایش قیمت آن‌ها، آیا حاضر به خریداری Galaxy S9 هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

شهاب

۱۳۹۶/۱۱/۲۷
گوشی فقط سامسونگ واقعا کهکشانیه. ولی بنده بشخصه طرفدار نوت این گوشیهایه کهکشانی هستم. البته هر کسی سلیقه داره و سلیقه هر فرد هم محترم. بنده طبق تجربه که هم ایفون. هم هواوی. هم ال جی و هم سونی رو امتحان کردم فقط طرفدار نوت سامسونگم الان هم نوت 8 دارم و منتظر نوت بعدی هستم. واقعا عالیه واقعا.... با تشکر از سایت جی اس ام که بسیار زحمت میکشند

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۲۶
ناچاریم که بخریم
چون هیچ گزینهء خوبِ دیگری وجود نداره
-اپل بُریدگی نابهنجار داره.
-سونی مثل مکعب مستطیلِ(آدمو یاد کاردستی"تخته‌پاک‌کن" دوران متوسطه‌ میندازه../من همیشه تخته‌پاک‌کن درست می‌کردم.. یه تیکه چوبِ صنوبر میخواست با مقداری موکتِ پاره‌.. تیز بُر و سه تا میخ..).
-LG که اصلاً حیثیت برات نمی‌ذاره(توی مهمانی که باشی).
-هوآوی هم نه.. قیمتش پایینه، لذا کلاس‌ش پایینه!
بنابراین فقط می‌مونه s9⚘⚘