خانهاخبار
7 گوشی اندرویدی مناسب برای رانندگان اسنپ (بهمن 96)

7 گوشی اندرویدی مناسب برای رانندگان اسنپ (بهمن 96)

رانندگان اسنپ علاوه بر خودرو به یک ابزار ضروری دیگر برای کار نیاز دارند. گوشی هوشمند برای هر راننده اسنپ یک ابزار ضروری است که بدون آن قادر به کار کردن نیست. در ادامه این مطلب 7 گوشی اندرویدی که خصوصیات آنها برای نوع کار رانندگان اسنپ مناسب است را به شما معرفی می‌کنیم.
۱۳۹۶/۱۱/۲۸

یکی از جنبه‌های مثبت تاکسی‌های اینترنتی، که کمتر به آن پرداخته می‏‌شود، بحث اشتغال‌زایی و ساماندهی رانندگانی است که به صورت شخصی در خیابان‌های شهر کار می‌کردند. شرکت‌هایی مثل اسنپ بستر مناسبی را هم برای مسافران و هم برای رانندگان ایجاد کرده‌اند تا بتوانند از این فرصت به نفع خود سود ببرند.

هم اکنون اسنپ به عنوان بزرگ‌ترین شرکت درخواست اینترنتی تاکسی در بیش از 20 شهر بزرگ ایران فعالیت می‌کند و با داشتن 850 هزار سفر روزانه، سهم بزرگی از این بازار را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر نزدیک به 300 هزار راننده در شهرهای مختلف ایران با اسنپ همکاری می‌کنند که با توجه به افزایش مسافران، گسترش خدمات و متوسط درآمد ماهانه 3 میلیون تومانی (در تهران)، روز به روز بر تعدادشان افزوده می‏‌شود.

image

رانندگان اسنپ دو ابزار مهم برای کار دارند؛ یکی خودرو و دیگری گوشی هوشمند. بسیاری از رانندگان اسنپ، که مخاطب سایت جی‌اس‌ام هستند، بارها از ما پرسیده‌اند چه گوشی‌هایی برای آنها مناسب است و کدام مدل‌ها را برای خرید پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه قصد داریم به سوال این دسته از مخاطبان جی‌اس‌ام پاسخ دهیم و گوشی‌هایی را معرفی کنیم که خصوصیات آنها برای رانندگان اسنپ مناسب است.

در انتخاب این 7 گوشی اندرویدی 4 ویژگی اصلی زیر را مد نظر قرار دادیم:

  • نمایشگر بزرگ و با کیفیت تا رانندگان به راحتی و از فاصله دور قادر به دیدن و کار با آن باشند.
  • حافظه رم بالا تا در اجرای همزمان و طولانی مدت اپلیکیشن‌ها مشکلی برای گوشی پیش نیاید.
  • باتری بزرگ تا مدت زمان طولانی‌تری بتواند گوشی را روشن نگه دارد و طول عمر بالایی داشته باشد.
  • پشتیانی از شبکه 4G تا اینترنت پرسرعت را در حال حرکت در اختیار رانندگان بگذارد.

علاوه بر این، بدنه فلزی و پشتیبانی از شارژ سریع را به عنوان دو ویژگی فرعی در انتخاب این گوشی‌ها مد نظر قرار دادیم که حضور آنها در استفاده بهتر از گوشی موثر است.

 

Galaxy A7 2017

image

نمایشگر این گوشی 5.7 اینچی است و بدنه آن در برابر نفوذ آب مقاوم است. Galaxy A7 2017 از حافظه رم 3 گیگابایتی و پردازنده 8 هسته‌ای اگزینوس 7880 بهره می‌برد که قدرت بالایی در اجرای اپلیکیشن‌ها به این دستگاه می‌بخشد.

با اینکه این گوشی خوش‌ساخت از باتری 3600 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند، باتوجه به بهینه‌سازی‌های انجام شده، طول عمر باتری بسیار خوبی دارد. ویژگی دیگر این دستگاه پشتیبانی از شارژ سریع است که سبب می‏شود گوشی در مدت زمان کوتاهی شارژ شود. قابلیت اتصال به شبکه 4G از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

قیمت فعلی: حدود 1 میلیون و 650 هزار تومان

 

Xperia XA1 Plus

image

این میان‌رده قدرتمند از شرکت سونی نمایشگر 5.5 اینچی Full HD دارد که اندازه مناسبی برای گوشی‌های امروزی است. پردازنده 8 هسته‌ای Helio P20 در کنار حافظه رم 3 یا 4 گیگابایتی این امکان را به شما می‌دهد تا برنامه‌های مختلف را به سرعت اجرا کنید و مشکلی در اجرای همزمان آنها نداشته باشید.

شاید در نگاه اول XA1 Plus باتری بزرگی نداشته باشد اما طول عمر باتری 3430 میلی‌آمپری آن فوق‌العاده است. پشتیبانی از شارژ سریع و شبکه 4G از ویژگی‌های دیگر این گوشی هوشمند است که رانندگان اسنپ به آن نیاز دارند.

قیمت فعلی: حدود 1 میلیون و 500 هزار تومان

 

Galaxy J7 pro

image

اگر قصد خرید گوشی مقرون به صرفه‌ای دارید که مشخصات سخت‌افزاری خوبی داشته باشد ما به شما Galaxy J7 Pro را پیشنهاد می‌کنیم.

بدنه این گوشی از آلومینیوم ساخته شده است و مقاومت خوبی در برابر ضربات دارد در نتیجه نیازی نیست خیلی نگران افتادن آن باشید. صفحه نمایش 5.5 اینچی Full HD گلکسی جی 7 پرو اندازه مناسبی برای نمایش اپلیکیشن‌ها دارد و حافظه رم 3 گیگابایتی در کنار پردازنده 8 هسته‌ای دستگاه قادر است اجرای همزمان چند اپلیکیشن را به خوبی مدیریت کنند. مصرف باتری 3600 میلی‌آمپرساعتی این گوشی یکی از بهترین‌های در نوع خود است ولی متاسفانه از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. توانایی اتصال به شبکه 4G از دیگر قابلیت‌های این گوشی هوشمند است.

قیمت فعلی: حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان

 

Mi Max 2

image

اگر به دنبال گوشی با صفحه نمایش بزرگ و باتری با طول عمر بسیار بالا می‌گردید، گوشی Mi Max 2 شیائومی انتخاب خوبی است.

این گوشی فلزی نمایشگری 6.4 اینچی دارد که همه چیز به راحتی از فاصله دور روی آن دیده می‏شود. حافظه رم 4 گیگابایتی و پردازنده 8 هسته‌ای آن توانایی اجرای سریع برنامه‌ها در اختیار شما می‌گذارند.

بارزترین خصوصیت می مکس 2 باتری 5300 میلی‌آمپرساعتی است که طول عمر بالایی دارد و به دلیل پشتیبانی از شارژ سریع شما را خیلی در انتظار فول شارژ شدن گوشی نمی‌گذارد؛ موردی که برای رانندگان اسنپ که مدت زیادی به LTE متصل هستند بسیار کار راه‌انداز است.

قیمت فعلی: حدود 1 میلیون و 100 هزار تومان

 

Zenfone 4 Max

image

ذنفون 4 مکس یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است که از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر 5.5 اینچی بهره می‌برد، به همین جهت جزو پیشنهادهای ما برای رانندگان اسنپ است.

ذنفون 4 مکس در دو مدل مختلف با حافظه رم 3 و 4 گیگابایتی در بازار یافت می‏شود که کیفیت صفحه نمایش آنها با یکدیگر فرق دارد. البته هر دو مدل به خوبی قادر به اجرای انواع اپلیکیشن‌ها هستند و از فناوری شارژ سریع و شبکه 4G پشتیبانی می‌کنند.

قیمت فعلی: حدود 1 میلیون تومان

 

Redmi 5 plus

image

ردمی 5 پلاس یکی از جدیدترین گوشی‌های شرکت شیائومی است که از طراحی زیبایی برخوردار است. این گوشی از صفحه نمایش 6 اینچی بدون لبه بهره می‌برد و در دو مدل با حافظه رم 3 و 4 گیگابایتی در بازار فروخته می‎شود. نیروی این گوشی میان‌رده از یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‏شود و طول عمر بسیار خوبی دارد. ضمنا این دستگاه از فناوری شارژ سریع و شبکه 4G نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت فعلی: حدود 1 میلیون تومان

 

Redmi Note 4X

image

یکی دیگر از گوشی‌های برند شیائومی که آن را به رانندگان اسنپ پیشنهاد می‌کنیم مدل Redmi Note 4X است. نمایشگر 5.5 اینچی و باکیفیت این دستگاه برای کار با اپ‌های مختلف بسیار مناسب است و حافظه رم 3 یا 4 گیگابایتی آن توان خوبی برای مدیریت همزمان اپلیکیشن‌ها دارد.

این گوشی فلزی مجهز به باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی است که طول عمر بسیار خوبی دارد ولی از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. توانایی اتصال به شبکه 4G قابلیت دیگر این گوشی است که باید آن را مد نظر قرار دهید.

قیمت فعلی: حدود 800 هزار تومان

 

  • به ما بگویید به جز این 7 مدل چه گوشی‌های دیگری را به رانندگان اسنپ پیشنهاد می‌کنید؟ به نظر شما گوشی‌های مورد استفاده رانندگان باید چه خصوصیاتی داشته باشند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۶/۲۹
سلام.. ممنون از مطلب خوبتون... بنده هم گوشی شیائومی نوت 5 دو دوربینه دارم (چون دقیقا همین گوشی تک دوربینش هست که ضعیف تره) با مشخصات 6 گیگ رم و سی پی یو 8 هسته ای + قابلیت شارژ سریع + 4.5 جی رو هم پشتیبانی میکنه و قابلیت دیگش اینه که میتونه بصورت همزمان از 2 سیمکارت روی گوشی 4.5 جی رو دریافت کنه صفحه 5.9 اینچی + 4000 میلی آمپر باطری ...... صبح میزنم بیرون برا اسنپ استفاده دارم تا شب که میرسم خونه حدودا 30% باطری داره (البته وقتایی که واسه مسافر منتظرم میشم بازی میکنم باهاش خخخخخ) پیشنهاد من سری نوت شیائومی واقعا گوشی های خوبی هستن.... این گوشی مجهز به فیس آنلوک با قابلیت تایید قرنیه چشم برای امنیت بیشتر هست که باعث میشه با خیال راحت روی هلدر نصبش کنید و فقط با زدن دکمه قفل صفحه گوشی با دیدن صورت شما حتی بصورت نیم رخ یا درصورت نزدیک تر بودن کافیه فقط چشم شما رو ببینه تا صفحه رو باز کنه (اگه چشم بسته بود باز نمیکنه) و البته سرعت بالایی هم داره... درمورد امنیت فیس آنلوکش هم با حدودا تمام فامیل و دوستام چک کردم باز نکرد ( دلیلش رو فقط میتونم این بدونم که توی خبری بصورت غیر رسمی خوندم که این گوشی اطلاعات چشم کاربر رو هم ذخیره میکنه تا اگه شباهتی توی صورت دید یا صورت بصورت نیمه بود چشم رو چک کنه) //// مطلب دیگه که خواستم بگم درمورد شارژ بی سیم هست... اصلا نگران نباشید که گوشی که میخوایید برای استفاده بگیرید ( حالا هر گوشی فقط منظورم نوت 5 نیست) میتونه بصورت دستی (توسط تعمیرکار ماهر گوشی برای گوشی های پلمب) این قابلیت بهش اضاف بشه چون دوست بنده که خودش تعمیرکار هست یه مدل مثل گوشی خودم داشت و قابلیت شارژ بی سیم رو هم بهش اضاف کرد.... امیدوارم تونسته باشم کمکی در تصمیم گیری شما دوستان کرده باشم.

مجتبی

۱۳۹۸/۵/۸
منم این مشکلو دارم راه حلی پیدا کردید؟

آرش

۱۳۹۸/۳/۱۰
من ردمی نوت ۷دارم ..عالیه ..فقط من چیکار کنم که گوگل مپ رو جاگزین برنامه ویز یا بلد نمیکنه ...دوستان خواهشن میدونید راهنمایم کنید

مجتبی

۱۳۹۸/۱/۲۲
نه عزیزم xpower رام. با رام 2 نمیتونه اینجا باشه

محسن

۱۳۹۶/۱۲/۱۰
سلام وقتی داخل گوگل مپ هستی و داری مسیری رو دونبال میکنی صحفه گوشی خاموش میشه و باید دوباره قفل باز کنی اپلیکیشنی هست که باعث بشه صحفه خاموش نشود؟