خانهاخبار
ترجمه فوری متون در Galaxy S9 به کمک نسخه جدید Bixby Vision

ترجمه فوری متون در Galaxy S9 به کمک نسخه جدید Bixby Vision

به‌تازگی، اعلام شده است پرچم‌دار 2018 سامسونگ با نسخه جدید Bixby Vision ارائه خواهد شد؛ در این نسخه، بیکسبی می‌تواند متون را به سرعت و از طریق دوربین ترجمه کند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۴

دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی «بیکسبی» سامسونگ، قابلیت‌های جدیدی را در آینده دریافت خواهد کرد و به‌تازگی، شایعه شده است که ترجمه فوری متون از جمله ویژگی‌هایی است که نسخه جدید بیکسبی به همراه Galaxy S9 ارائه می‌دهد. در حال‌حاضر، امکان ترجمه متون با استفاده از Bixby Vision وجود دارد اما منبع انتشار گزارش جدید، مدعی است که شرکت کُره‌ای به دنبال ارائه قابلیت ترجمه فوری و آنی متون به دستیار صوتی بیکسبی است. 

گفته می‌شود نسخه جدید Bixby Vision از مترجم Google Translate برای ترجمه فوری متون استفاده خواهد کرد؛ در حال‌حاضر، دستیار صوتی سامسونگ می‌تواند تصویری را از یک متن دریافت کند؛ سپس با انتخاب متن مدنظرتان، می‌توانید آن‌را به زبان‌های دیگر مشاهده کنید. با اینکه قابلیت مذکور در شرایط لزوم مانند آنکه در یک کشور بیگانه باشید، کاربردی خواهد بود اما سرعت پایینی دارد.

image

با این‌حال، ترجمه فوری به شما کمک خواهد کرد با استفاده از دوربین و اشاره به متن مدنظرتان، ترجمه آن‌را به سرعت دریافت کنید؛ بدین شکل، دیگر نیازی نیست از متن عکس بگیرید تا Bixby Vision آن‌را برای شما ترجمه نماید. وب‌سایت SamMobile، همچنین گزارش می‌دهد سامسونگ برای نسخه جدید Bixby Vision از Foresqure برای پیشنهاد دادن مکان‌های دیدنی اطراف شما استفاده نخواهد کرد و با گوگل همکاری می‌کند.

همچنین اعلام شده است پرچم‌داران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ به بلندگوهای دوگانه استریو مجهز خواهند شد؛ بلندگوهای این دو مدل، صدای فراگیر دالبی (Dolby Surround) ارائه می‌دهند و حتی اعلام شده است که برای بهبود صدای خروجی، AKG به سامسونگ کمک خواهد کرد. AKG در حال‌حاضر با سامسونگ برای بهبود هندزفری‌های درون جعبه Galaxy S8 و Galaxy Note 8 همکاری کرده و نتیجه این همکاری، رضایت‌بخش است.

آنچه در بالا اعلام شد، تنها بخشی از ویژگی‌های هیجان‌انگیزی است که اعضای جدید سری گوشی‌های پرچم‌دار Galaxy S سامسونگ ارائه خواهند داد. پیش‌تر، اعلام شده بود جانشین Galaxy S8 در دو مدل با تراشه اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهد شد؛ به گزارش اختصاصی جی‌اس‌ام، مدل‌های مجهز به تراشه اگزینوس 9810 در بازار ایران عرضه خواهند شد. مدل‌هایی که وارد ایران می‌شوند، از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهند کرد.

مطابق با شایعات، Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به سنسوری با لنز F1.5 مجهز خواهند شد؛ مدل «پلاس» به دوربین دوگانه مجهز شده است. آنچه پرچم‌داران 2018 سامسونگ را به محصولات قدرت‌مند در زمینه عکاسی مبدل خواهد کرد، قابلیت تنظیم اندازه دهانه لنزی دوربین است؛ البته هر دو سنسور در Galaxy S9 Plus چنین قابلیتی را ارائه نمی‌دهند.

علاوه‌براین، برخی مدعی هستند جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus می‌توانند ویدیوهای اسلوموشن 480fps با رزولوشن 1080p ثبت کنند. این موضوع در وب‌سایت رسمی سامسونگ به صورت ناخواسته، فاش شد؛ شرکت کُره‌ای، صفحه جدیدی را برای لنزهای ISOCELL ایجاد کرد و اشاره شد که گوشی‌های مجهز به این لنز، می‌توانند ویدیوهای صحنه آهسته با نرخ 480fps به ثبت برسانند.

از جمله دیگر قابلیت‌های نرم‌افزاری که پرچم‌دار جدید سامسونگ ارائه می‌دهد، می‌توان به سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 و رابط‌کاربری Samsung Exprience 9.0 اشاره کرد. Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به صورت رسمی در اواخر ماه فوریه معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

فرکانس

۱۳۹۷/۸/۲۵
متاسفانه همین مشکل وجود داره

Captain

۱۳۹۷/۸/۳
برای همین چیزا هم تحریم هستیم...?

Seven son

۱۳۹۷/۶/۲۵
برای منم همینه

محمدرضا

۱۳۹۷/۴/۲۲
منم s9 دارم و همین مشکل رو دارم

حسین

۱۳۹۷/۴/۹
Bixbey vision من روی s9+ مشکل داره یعنی هر چقدر هم که آپدیتش می کنم فقط قابلیت QR CODE داره و سایر امکانات از قبیل ترجمه و .... اصلا اجرا نمیشه !
کسی دلیلشو میدونه؟