خانهاخبار
چند راه ساده برای حضور در تور جام‌جهانی روسیه 2018 !

چند راه ساده برای حضور در تور جام‌جهانی روسیه 2018 !

شاید بتوان گفت، برای اولین‌بار است که ایرانی‌ها می‌توانند برای تماشای بازی‌های حساس و جذاب جام‌جهانی بدون دغدغه با خرید بلیت به محل بازی‌ها سفر کنند.
۱۳۹۶/۱۱/۲۳

این رویا، به سادگی برنامه‌های آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان واقعی شده است و علاقمندان فقط کافی است تصمیم بگیرند با  تور جام جهانی روسیه  ۲۰۱۸ همراه شوند. این تورها با برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای از سوی کارشناس‌های گردشگری در آژانس  تنظیم شده است که همه‌ی علاقمندان به فوتبال بتوانند برای تشویق تیم ملی به روسیه بروند، بدون نگرانی به ورزشگاه‌ برسند و بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند.

image

برای همین این پیش‌بینی‌ها در دو قالب قیمتی و خدماتی ارائه شده که فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی و خرید آنها وجود داشته باشد. براساس این آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان با پیش‌بینی شرایط ویژه‌ی پیش‌فروش تورهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ابتدای دی‌ماه این امکان را ایجاد کرده است که علاقمندان از هم‌اکنون و به‌طور طبیعی با هزینه‌ای مقرون‌ به صرفه‌تر از زمان بازی‌ها تور روسیه جام‌جهانی ۲۰۱۸ را خریداری کنند و در تاریخ تعیین شده برای سفر به روسیه برنامه‌ریزی کنند.

 

چرا با مقتدر سیر تابان مسافر تور روسیه جام‌جهانی شویم؟

انتخاب درستی است که برای سفر به روسیه، با یکی از خوش‌نام‌ترین برگزارکننده‌ی تورهای مستقیم روسیه همراه شوید، آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان، درست از زمانی که قوانین تسهیل گردشگری میان ایران و روسیه تصویب شد و شهروندان دو کشور بدون گذراندن پروسه‌ی ویزا می‌توانستند وارد کشور شوند، با برگزاری تورهای مستقیم روسیه از چارترکنندگان اصلی پروازهای این مسیر شناخته شد و تاکنون توانسته بیش از ۱۰۰ تور موفق را برگزار کند و در فهرست آژانس‌های معتبر به‌ خوبی بدرخشد.

آنچه که نام این آژانس را از دیگر آژانس‌ها جدا و در میان علاقمندان به سفر شناخته شده می‌کند، خدمات مناسب ور فاهی است که برای آسایش و آرامش مسافر در تورها در نظر می‌گیرد.

در همه‌ی این سال‌ها تلاش شده تا تورها به شکل ترکیبی تور مسکو، سن‌پترزبورگ با پروازهای چارتری روسی و لیدرهای فارسی زبان در هتل‌هایی با کلاس‌ها و رده‌های مختلف انجام شود تا رضایت مسافران به‌دست آید.

به گزارش ویرلن؛ البته هم‌اکنون با توجه به برگزاری جام‌جهانی در تابستان سال آینده برنامه‌ی تور جام‌جهانی روسیه 2018 به شکلی متفاوت و با ویژگی‌های منحصر به فردی ارائه شده است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی منحصر به فرد برنامه‌ریزی برای تور جام‌جهانی هماهنگی برای سفرهای درون شهری در روسیه با خط هوایی Nordwind است. این آژانس، با شناختی که سال‌ها به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین چارترکنندگان خط هوایی Nordwind  از کیفیت و خدمات این پروازها داشته است همه‌ی مسافران خود را با ناوگان هواپیماهای بوئینگ 777 مدرن جابه‌جا می‌کند تا مسافران در مسیرهای طولانی از تهران به سن‌پترزبورگ و بالعکس پرواز آرام و بدون نگرانی داشته باشند.

بهتر است این را هم به‌خاطر بسپارید؛ آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان، بر خلاف دیگر برگزارکنندگان این تورها، مسافران تورهای جام‌جهانی را در میان شهرهای محل بازی‌های ایران با خودرو جابه‌جا نمی‌کند و برای همه‌ی آن جابه‌جایی‌ها یکی از خط‌های داخلی هواپیمایی Nordwind را در نظر گرفته‌است.

image

 

قیمت‌های تور جام جهانی روسیه 2018

با توجه به خدمات پیش‌روی مسافران برای تور روسیه جام جهانی دو بسته‌ی قیمتی در نظر گرفته شده است که علاقمندان به‌راحتی بتوانند آنها را انتخاب کنند، در بسته‌ی الف، شما می‌توانید در هر سه‌بازی مقدماتی تیم‌ملی ایران همراه تور باشید و پس از پایان مسابقات مقدماتی به ایران بازگردید، اما در بسته‌ی ب، شما می‌توانید تماشاگر دو بازی اول باشید و با از هزینه‌ای کمتر هیجان مسابقات را تجربه کنید و سپس به ایران باز گردید.

در بسته‌ی الف، برای شما  ۱۲ شب و ۱۳ روز اقامت، با شروع هزینه‌ای از ۲۸۰۰ دلار در نظر گرفته شده است.

در بسته‌ی ب، شما می‌توانید برای ۸ شب و ۹ روز اقامت با شروع هزینه‌ای از ۲۳۵۰ دلار ، مسافر روسیه شوید.

البته باید توجه داشته باشید؛ این قیمت‌ها با توجه به تعداد همراهان و همچنین درجه و کلاس‌های هتل انتخابی در نهایت تغییر می‌کند.

بنابراین اگر قصد سفر به روسیه دارید، تعلل نکنید و در اولین فرصت با شرایط  پیش‌فروش تورهای جام جهانی ۲۰۱۸ همراه شوید چرا که رقم‌های ارائه شده صرفاً در زمان پیش‌فروش معتبر است و به‌طور طبیعی هر چقدر به زمان برگزاری تورهای جام‌جهانی نزدیک شویم قیمت تورها بالاتر می‌رود.

 

جدول برنامه‌ی تور ویژه جام‌جهانی روسیه 2018

مطابق قرعه‌کشی فیفا، تیم ملی ایران باید در گروه B بازی کند و بنابراین مطابق آن جدول بازی‌ها تاریخ سفر و برنامه‌ریزی‌های تور تنظیم شده است.

آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان، تلاش کرده به شیوه‌ای منظم کمترین اتلاف وقت را در تورها داشته باشد و همراهان تور جام‌جهانی بتوانند علاوه بر حضور در ورزشگاه‌ها و لذت از بازی‌ها جاذبه‌های گردشگری و دیدنی‌های روسیه را هم به‌خوبی ببینند.

 

اولین مسابقه؛ ایران- مراکش

همراهان تور جام‌حهانی روسیه یک‌روز پیش از بازی اول ایران، تهران را با هواپیماهای بوئینگ خط هوایی Nordwind  به مقصد سن‌پترزبورگ ترک می‌کنند تا بعد از استراحت و اقامت راحت در هتل‌های بی‌نظیر این شهر با آمادگی کامل ۲۵ خردادماه به تماشای بازی بنشینند.

روز بازی، همراهان تور بعد از صرف صبحانه‌ی رایگان با ترانسفر ویژه‌ی آژانس به ورزشگاه زنیت آرنا، محل بازی ایران و مراکش می‌روند و این بازی جذاب را از نزدیک تماشا می‌کنند.

پس از تماشای بازی آنها چند روزی فرصت دارند که زیبایی‌های سن‌پترزبورگ و این شهر توریستی روسیه را با همراهی تمام‌وقت لیدر فارسی‌زبان و محلی تماشا کنند.

در این گشت و گذارها یک‌روز نهار را میهمان آژانس هستند و در یکی از رستوران‌های محلی غذای خوشمزه‌ای را نوش‌جان می‌کنند.

مسافران روز ۲۸ خرداد سن‌پترزبورگ زیبا را به مقصد کازان ترک می‌کنند.

 

دومین مسابقه؛ ایران- اسپانیا

میهمانان تور جام‌ جهانی با یکی از پروازهای داخلی خط هوایی Nordwind به کازان می‌رسند و بعد از اقامت در هتل انتخابی خود، دو روزی فرصت دارند تا در کازان به‌خوبی بگردند و اتفاقا سوغاتی‌های جذابی را از روسیه برای خود یادگار بیاورند. سپس روز ۳۰ خرداد به ورزشگاه کازان آرنا بروند و بازی هیجان‌انگیز ایران و اسپانیا را از نزدیک تماشا کنند.

ترانسفر ویژه‌ی آژانس آنها را از هتل به ورزشگاهی که اتفاقا برای خیلی از علاقمندان به فوتبال آشناست منتقل می‌کند. کازان آرنا همان ورزشگاهی است که سردار آزمون، بازیکن جوان تیم‌ملی ایران در باشگاه آن، توپ می‌زند.

حضور در این ورزشگاه و اتفاقا دیدن مشهورترین فوتبالیست‌های جهان که در تیم‌ملی اسپانیا بازی می‌کنند بسیار هیجان‌انگیز است و خاطره‌‌ی آن تا همیشه برای مسافران باقی می‌ماند.

آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان عمیقا  آرزو می‌کند که ایرانی‌ها بازی هیجان‌انگیزی را تماشا و با روحیه‌ای خوب و مناسب، کازان را به سوی سارانسک، محل بازی سومین مسابقه‌ ایران ترک کنند.

 

سومین مسابقه؛ ایران- پرتغال

این‌بار برای تغییر شرایط مسافران و تنوع در برنامه‌های سفر، هتل‌ها و محل اقامت مسافران در اولیانوفسک یکی از شهرهای ساحلی زیبا و دیدنی و البته نزدیک به محل بازی‌ها انتخاب شده است.

اینجا واقعا می‌توان تابستان روسیه را تجربه کرد، اقامت در هتل‌های ساحلی و لذت آرامش دریا، انرژی مسافران را برای تماشای آخرین بازی ایران در مرحله‌ی مقدماتی بالا می‌برد.

مسافران وقتی به این شهر می‌رسند، چند روزی فرصت دارند که در این شهر ساحلی استراحت کنند و سپس ۴ تیرماه با ترانسفر اختصاصی آژانس به سوی ورزشگاه بروند تا این بازی سرنوشت‌ساز را با هیجان در ورزشگاه موردویا ببینند.

این آخرین حضور ایرانی‌ها در روسیه است، چون مسافران فردای بازی، روسیه را با خاطراتی خوش و فراموش نشدنی به مقصد ایران ترک می‌کنند

image

 

خرید بلیت‌ بازی‌های ایران در جام‌جهانی روسیه

فیفا برای این بازی‌ها دو دسته بلیت  VIP و اقتصادی در نظر گرفته که با توجه به تنوع قیمتی علاقمندان می‌توانند برای ورود به ورزشگاه‌ها و تماشای بازی‌ها آنها را پیش از بازی‌ها خریداری کنند.

مسافران تور جام‌جهانی روسیه در آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان به‌سادگی می‌توانند این بلیت‌ها را با راهنمایی کارشناس‌ها خریداری کنند و بدون نگرانی در بازی‌ها حاضر شوند.

قیمت بلیت‌های VIP برای دو دسته Match Exprience و Match Club به ترتیب ۵۹۵ و ۸۵۰ دلار در نظر گرفته شده و قیمت بلیت‌های اقتصادی برای ۳ دسته به ترتیب ۲۱۰, ۱۶۵ و ۱۰۵ دلار ارائه شده است.

هر ورزشگاه، جایگاهی متناسب با کلاس‌ دسته‌های مختلف دارد که می‌توانید محل قرار گرفتن آنها را هم‌اکنون براساس نقشه‌های دقیق هر روزشگاه در سایت آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان ببینید و با راهنمایی کانترهای فروش، بهترین خرید را انجام دهید.

 

تماشای دیگر بازی‌های جام‌جهانی

جام‌جهانی به‌طور طبیعی فقط به بازی‌های تیم‌ملی خلاصه نمی‌شود و علاقمندان زیادی وجود دارند که مایل هستند دیگر بازی‌ها را هم تماشا کنند، برای این خواسته هم می‌توانید همراه برنامه‌های آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان باشید، البته پکیج‌های ویژه جام‌جهانی روسیه صرفاً برای بازی‌های ایران برنامه‌ریزی شده  است و شما برای حضور در دیگر بازی‌ها باید از اوایل خرداد ماه با خرید پکیج‌های هفتگی تور روسیه به تماشای دیگر بازی‌های جام‌جهانی از نزدیک بنشینید.

آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان، مثل هر سال با برنامه‌ریزی برای سفرهای تابستانه‌ی تور روسیه هماهنگی‌های لازم برای سفر گردشگران را  انجام می‌دهد و علاقمندان به بازی‌ها هم می‌توانند با آن برنامه‌ها همراه شوند.

البته نکته‌ی مهم این است که، برای این تورها دیگر پیش‌فروشی وجود ندارد و مشتاقان باید در همان زمان و با قیمت نهایی شده در همان خردادماه خرید کنند.

 

به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با کانترهای فروش و کارشناس‌های گردشگری آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان هم‌اکنون با شماره ۷۵۲۱۲-۰۲۱ تماس بگیرید و با استفاده از راهنمایی آنها بهترین خرید را برای این رویداد بزرگ جهانی انجام دهدی.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۱/۲۳
هیچ راه دشواری نیست
که با چَپِه اسکناس??
آسان نشه

یاسر

۱۳۹۶/۱۱/۲۳
سلام
لطفاً راهنمایی کنید هزینه چقدر می‌شود البته با دلار ۴۸۰۰