خانهاخبار
با اپل واچ 99 دلاری آشنا شوید!

با اپل واچ 99 دلاری آشنا شوید!

اپل واچ محبوب‌ترین ساعت هوشمند جهان است . حالا یک سازنده ناشناس به اسم Huami یک ساعت هوشمند ارزان مشابه اپل واچ معرفی کرده است که تنها 99 دلار قیمت دارد.
۱۳۹۶/۱۱/۱۸

یک سازنده تقریبا ناشناس گجت‌های هوشمند به نام Huami ساعت تازه‌ای معرفی کرده است که شبیه یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین ساعت‌های هوشمند جهان به نظر می‌رسد. این ساعت هوشمند که از نظر ظاهری شبیه اپل واچ طراحی شده ، قیمت کمی دارد و عمر باتری‌اش بسیار زیاد است.

ساعت Huami Amazfit Bip تنها 99 دلار قیمت دارد اما عمر باتری آن با توجه به میزان مصرف شما از 30 تا 45 روز است. کمپانی Huami ادعا می‌کند که اگر به صورت معمولی از این ساعت استفاده کنید، شارژ باتری آن حدودا 1 ماه دوام می‌آورد. از طرفی اگر مایل هستید که دوام باتری آن را افزایش دهید، می‌توانید وضعیت هشدارها و اعلام نوتیفیکیشن‌ها را محدود کنید تا در مصرف انرژی آن صرفه جویی شود.

image

ساعت هوشمند Amazfit Bip همچنین از ویژگی‌های پایش فعالیت‌های ورزشی و وضعیت خواب پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی ورزشی این ساعت شامل فعالیت‌هایی مانند دو، تردمیل، پیاده‌روی و دوچرخه سواری می‌شود و سازنده آن تأیید کرده است که قصد دارد امکان پایش فعالیت‌های ورزشی بیشتری را به آن اضافه کند.

ساعت هوشمند ارزان Huami به GPS، حسگر اپتیکال ضربان قلب، حسگر فشار هوا و تکنولوژی جاذبه سنج هم مجهز شده  و قادر است اطلاعات جالبی را از وضعیت سلامت و روتین روزانه شما گردآوری کند.

image

صفحه نمایش رنگی این ساعت 1.28 اینچی طراحی شده و به نظر می‌رسد قادر است همه اطلاعاتی را که یک ساعت هوشمند ارزان به نمایش درمی‌آورد، در اختیارتان بگذارد.

Huami Amazfit Bip گواهی IP68 دریافت کرده و در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است. البته بهتر است آن را با خود درون استخر نبرید اما اگر با آن زیر باران بروید یا سهوا از دستتان درون سینک سقوط کند، لازم نیست نگران نفوذ آب به درونش باشید.

image

عرضه رنگ مشکی این ساعت به نام Onyx Black به قیمت 99 دلار در آمریکا آغاز شده است. Amazfit قرار است از اواخر ماه مارس در رنگ‌های قرمز، سفید و سبز هم وارد بازار شود. البته هنوز تصمیم نهایی کمپانی Huami درباره احتمال عرضه جهانی این ساعت جالب مشخص نیست.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

نوید

۱۳۹۶/۱۱/۱۸
در سایت سایمان دیجیتال با قیمت ۴۲۰ تومان هست

علی

۱۳۹۶/۱۱/۱۸
این ساعت مدتی هست فروش میره از برخی سایت ها