خانهاخبار
بهترین گوشی‌های هوشمند شیائومی حال حاضر بازار (بهمن 96)

بهترین گوشی‌های هوشمند شیائومی حال حاضر بازار (بهمن 96)

اگر در فکر خرید گوشی از برند شیائومی هستید در ادامه این مطلب 6 گوشی هوشمند جدید از این برند چینی را در رده‌های قیمتی متفاوت به شما معرفی کرده‌ایم.
۱۳۹۶/۱۱/۱۶

به لطف تولید مستمر گوشی‌های هوشمند با کیفیت و مناسب قیمت، حالا دیگر اکثر کاربران با نام و نشان شرکت شیائومی آشنا هستند. شیائومی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های چینی است که در چند سال اخیر در بازار گوشی‌های هوشمند خوش درخشیده و هر سال سهم خود را در این بازار بیشتر می‌کند.

اگرچه گوشی‌های شیائومی در کشور ایران وارد کننده قوی ندارد ولی به راحتی می‌توان مدل‌های مختلف گوشی‌های این شرکت را در بازارهای موبایل و فروشگاههای اینترنتی پیدا کرد.

در ادامه بهترین گوشی‌های هوشمند شیائومی در رده‌های مختلف را به شما معرفی می‌کنیم تا اگر قصد خرید دارید بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید.

 

Mi Mix 2

image

می میکس 2 خاص‌ترین گوشی هوشمند این شرکت است که نمایشگری 6 اینچی با لبه‌های بسیار باریک دارد. اما این تنها ویژگی Mi Mix 2 نیست. بدنه این گوشی تماما از سرامیک ساخته شده و ساختاری بسیار محکم دارد.

پرازنده این دستگاه اسنپدراگون 835 است که و از حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی بهره می‌برد. کیفیت دوربین جلو این پرچمدار خاص 5 مگاپیکسل و کیفیت دوربین عقب آن 12 مگاپیکسل است. ظرفیت باتری این گوشی 3400 میلی‌آمپرساعت است و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

قیمت فعلی: حدود 2 میلیون و 600 هزار تومان

 

Mi 6

image

پرچمدار اول شیائومی در سال 2017 نمایشگری 5.15 اینچی از جنس IPS دارد و بدنه آن از جنس شیشه ساخته شده است. پردازنده این گوشی اسنپدراگون 835 است و با حافظه رم 4 و 6 گیگابایتی در بازار به فروش می‌رسد.

Xiaomi Mi 6 مجهز به دو دوربین 12 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو است. ویژگی دیگر این پرچمدار برخورداری از اسپیکرهای استریو است که در کمتر گوشی می‌توانید نظیر آن را پیدا کنید.

ظرفیت باتری پرچمدار شیائومی 3350 میلی‌آمپرساعت است و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

قیمت فعلی: حدود 1 میلیون و 700 هزار تومان

 

Mi Note 3

image

می نوت 3 یک گوشی 5.5 اینچی که دوربین اصلی آن مجهز به دو لنز 12 مگاپیکسلی است. برای این گوشی میان‌رده، پردازنده اسنپدراگون 660 انتخاب شده و در کنار آن حافظه رم 6 گیگابایتی خدمت می‌رساند.

اسپیکرهای این دستگاه استریو هستند و دوربین جلو آن 16 مگاپیکسل کیفیت دارد. این گوشی از یک باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

قیمت فعلی: حدود 1 میلیون و 600 هزار تومان

 

Mi Max 2

image

می مکس 2 یکی دیگر از میان‌رده‌های شیائومی است که می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید باشد. بدنه این گوشی 6.4 اینچی تماما از فلز ساخته شده است و پردازنده اسنپدراگون 625 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم وظیفه اجرای اپ‌ها و بازی‌‌ها را بر عهده دارد.

Mi Max 2 از یک باتری بزرگ 5300 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع بهره می‌برد و کیفیت دوربین‌های عقب و جلو آن به ترتیب 12 و 5 مگاپیکسل است.

قیمت فعلی: حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان

 

Mi A1

image

این گوشی جزو آن دسته از گوشی‌های مقرون به صرفه شیائومی است که ارزش خرید بالایی دارد. اصلی‌ترین مزیت این دستگاه استفاده از اندروید خالص گوگل و تضمین دریافت آپدیت‌های اندروید است.

بدنه این گوشی 5.5 اینچی از فلز ساخته شده و مجهز به پردازنده اسنپدراگون 625 و 4 گیگابایت حافظه رم است. Mi A1 در جلو از یک دوربین 5 مگاپیکسلی و در عقب از دو لنز 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد و باتری با ظرفیت 3080 میلی‌آمپر نیروی دستگاه را تامین می‌کند.

قیمت فعلی: حدود 1 میلیون و 100 هزار تومان

 

Redmi 5

image

ردمی 5 گوشی ارزان قیمتی است که نمایشگری 5.7 اینچی دارد. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 450 به همراه 2 یا 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. کیفیت دوربین جلو این گوشی 5 مگاپیکسل و کیفیت دوربین عقب آن 12 مگاپیکسل است.

Redmi 5 از باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که مجهز به شارژ سریع است و در چند رنگ متنوع در بازار به فروش می‌رسد.

قیمت فعلی: حدود 750 هزار تومان

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (37 نظر)

تینا

۱۳۹۷/۱۰/۲
سلام من میخوام یه گوشی تو حدود ۵ تومن بخرم چی بگیرم ؟؟

Mahsa

۱۳۹۷/۴/۵
من mi 6 دارم، واقعا ازش راضیم فقط تنها مشکل کیفیت دوربینه، ب نظرم تو این مورد داره کم کاری میکنه، میتونه گوشی های عالی تری بسازه با دوربین های عالی تر، ب نظرم 12 مگاپیکسل خیلی کمه برای این گوشی با این کیفیت

فرشید

۱۳۹۷/۲/۱۴
عرض ادب خدمت سروران،،جناب سیدی عزیز لطفا یه گوشی بسیار خوب برای بازی های سنگین از بردن شیایومی با قیمت یک و پونصد به بنده لطف کنید معرفی کنید،، سپاسگزار میشم

حمید

۱۳۹۷/۱/۱۷
دنبال گوشی باکیفیت دوربین بالاهستم ومیخوام نهایتاتا2میلیون هزینه کنم چه گوشی باچه برندی پیشنهادمیکنین

لیلی

۱۳۹۶/۱۲/۱۱
سلام خسته نباشید
من به دنبال خرید یک گوشی تا قیمت 1/500هستم که اول از همه کیفیت دوربینش واسم مهمه که عکس و فیلم با کیفیتی رو تحویلم بده.دوم اسپیکر های و صفحه نمایش قوی و باتری قوی.چند مورد معرفی میپنید؟