خانهاخبار
گوشی OnePlus 5T بلاخره به اندروید 8 به‌روزرسانی شد

گوشی OnePlus 5T بلاخره به اندروید 8 به‌روزرسانی شد

بلاخره و پس از تاخیرهای زیاد حالا کاربران گوشی وان‌پلاس 5تی می‌توانند اندروید 8 را تجربه کنند
۱۳۹۶/۱۱/۱۳

آخرین محصول شرکت چینی وان‌پلاس، یعنی OnePlus 5T، با اینکه قدرتمندترین گوشی و پرچمدار این شرکت حساب می‌شود، اما آخرین محصولی است که توانسته نسخه هشتم از سیستم عامل اندروید را دریافت کند. بعد از مدتی طولانی بلاخره مرحله تست اندروید شخصی‌سازی شده این شرکت با اسم و نسخه OxygenOS 5.0.2 بلاخره در دسترس عموم کاربران قرار گرفت.

image

طبق اعلام گوگل نسخه‌ی هشتم اندروید از قابلیت تصویر در تصویر، سیستم محافظت درون برنامه‌ای گوگل پلی و اپلیکیشن‌های  Android Instant پشتیبانی کرده و سرعت بوت شدن این دستگاه بهبود یافته است. همچینین این سیستم عامل از 60 ایموجی با طراحی‌های جدید بهره می‌برد و به طرز قابل توجهی کارکرد باتری و طول عمر آن را افزایش خواهد داد.

در توضیحات این به‌روزرسانی به به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های داخلی OxygenOS نیز اشاره شده است. با دریافت این نسخه لانچر به نسخه v2.2 (همراه با پوسته تیره)، گالری به نسخه v2.0، هواشناسی به نسخه v1.9 و برنامه مدیریت فایل به نسخه v1.7.6 ارتقا خواهند یافت.

این به‌روز‌رسانی به صورت افزایشی منتشر شده است و فعلا درصد کمی از کاربران می‌توانند آن را دریافت کنند. در صورت مثبت بودن بازخوردها و عملکرد آن،محدوده انتشار در چند روز آینده گسترش خواهد یافت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)