خانهاخبار
نینتندو بازی Mario Kart Tour را برای گوشی‌های هوشمند عرضه می‌کند

نینتندو بازی Mario Kart Tour را برای گوشی‌های هوشمند عرضه می‌کند

بعد از بازی‌های موفقی که سال پیش شرکت نینتندو برای گوشی‌های هوشمند عرضه کرد، حالا دوباره نوبت به یک بازی از دنیای ماریو رسیده است.
۱۳۹۶/۱۱/۱۳

نینتندو یک بازی جدید در دست توسعه دارد. حالا پرچم شطرنجی بالا رفته و چشم‌ها به خط پایان خیره است. این بار نینتندو قصد دارد بازی ماشین سواری معروف ماریو کارت را به گوشی‌های هوشمند بیاورد.

image

 طرفداران بازی ماریو سالهاست که منتظر نسخه موبایلی این بازی هستند. در حال حاضر این کمپانی معروف ژاپنی تصمیم گرفته این بازی را به دستگاه‌های هوشمند دارای سیستم عامل iOS بیاورد. علاقمندان این بازی می توانند حداکثر تا ۱ سال آینده، نسخه موبایلی ماریو کارت را تجربه و از آن لذت ببرند.  طبق اخبار منتشر شده و برنامه‌های این شرکت برای سال جدید، نینتندو در سال مالی آینده بین ماه آوریل سال 2018 الی مارس 2019 قصد انتشار ماریو کارت تور را دارد.

Mario Kart Tour گزینه‌ای بعدی از سری بازی‌های نینتندو، پس از انتشار Miitomo، سوپر ماریو Run، Heroes of Fire Emblem و Animal Crossing: Pocket Camp، به عنوان پنجمین بازی برای گوشی‌های معرفی شده است. هر چند که قرار است به زودی اولین بازی نینتندو یعنی Miitomo از پشتیبانی خارج شده و دیگر توسعه آن ادامه پیدا نکند.

image

همچنین شرکت نینتندو از ارائه سرویس Switch Online برای کاربران خود خبر داد. با استفاده از این سرویس که در هر دو سیستم عامل iOS و اندروید عرضه می‌شود، می‌توانید به حساب کاربری خود در این شبکه دسترسی داشته باشید. این سرویس که مشابه PlayStation Network یا Xbox Live خواهد بود، کاربران می‌توانند به صورت آنلاین و چند نفره به انجام بازی‌های مورد نظر خود با دوستان بپردازند. همچنین این شرکت وعده داده که بعضی از عناوین مطرح و کلاسیک خود را بر روی فروشگاه سوییچ آنلاین ارائه کند تا طرفداران بتوانند بر روی کنسول Switch نیز آن‌ها را تجربه کنند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)