خانهاخبار
ایسوس سری ZenFone 5 را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد کرد

ایسوس سری ZenFone 5 را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد کرد

براساس اعلام رسمی ایسوس، این شرکت درنظر دارد تا در تاریخ 8 اسفند، گوشی‌های جدید سری ZenFone 5 را با تمرکز بر عکاسی معرفی نماید.
۱۳۹۶/۱۱/۱۲

شرکت ایسوس، به‎تازگی دعوت‌نامه‎های مربوط به مراسم خبری خود را در نمایشگاه MWC 2018 بارسلون منتشر کرده است. براساس اطلاعاتی که توسط شرکت ایسوس ارائه شده است، تایوانی‎ها درنظر دارند تا در تاریخ 27 فوریه (8 اسفند) در ساعت 7:30 بعد از ظهر به وقت CET (ساعت 10 بعد از ظهر به وقت تهران) مراسم خبری خود را برگزار نمایند. مراسم خبری ایسوس به صورت آنلاین در وب‌سایت رسمی این شرکت یعنی Asus.com پخش خواهد شد.

در دعوت‌نامه‌ی ایسوس برای مراسم خبری این شرکت در اواخر ماه فوریه، به محصولات احتمالی اشاره نشده است اما به‌نظر می‌رسد سازنده توانمند رایانه‌های شخصی، درنظر دارد تا سری گوشی‌های ZenFone 5 را معرفی نماید. در این دعوت‌نامه، عبارت #BACKTO5 جلب‎توجه می‎کند و ضمن اینکه عبارت We Love Photo که از آن برای معرفی سری ZenFone 4 استفاده شده بود، قابل مشاهده است. در دعوت‌نامه‌ی ایسوس، همچنین لوگوی شرکت کوالکام و تراشه‌های اسنپدراگون مشاهده می‎شود.

image

با توجه به دعوت‌نامه‌ای که ایسوس منتشر کرده است، این شرکت درنظر دارد تا گوشی‌های سری ZenFone 5 را با تمرکز بر عکاسی معرفی نماید؛ ضمن اینکه گوشی‌های جدید ایسوس به پردازنده ساخت کوالکام مجهز خواهند شد.

شرکت ایسوس، تنها چهار ماه پیش گوشی‌های ZenFone 4 را وارد کرد؛ با این‌حال، تصمیم دارد تا زودتر از گوشی‌های سری ZenFone 5 رونمایی کند. تایوانی‎ها پیش‌تر اعلام کرده بودند که گوشی‌های جدید سری ZenFone، پیش از موعد مورد انتظار معرفی خواهد شد؛ به همین جهت، معرفی و عرضه آن‌ها در ماه فوریه / مارس منطقی به‎نظر می‌رسد.

مشخص نیست چه تعداد گوشی از سری ZenFone 5 معرفی خواهد شد؛ با این‎حال، دو مدل ZenFone 5 Lite و ZenFone 5 Max تأییدیه دریافت کرده است. انتظار می‌رود ZenFone 5 Lite مقرون به صرفه‌ترین گوشی ایسوس از سری ZenFone 5 باشد؛ این مدل به نمایشگری به بزرگی 6 اینچ مجهز شده است و نسبت ابعاد نمایشگر آن، 18 به 9 خواهد بود. این گوشی با شماره مدل ZC600KL موفق به دریافت تأییدیه شده است که «KL» به معنای عرضه آن با تراشه اسنپدراگون کوالکام و پشتیبانی از LTE خواهد بود؛ ضمن اینکه عدد 60 به معنای تجهز گوشی جدید ایسوس به نمایشگر  اینچی است.

image

ZenFone 5 Max که دیگر محصول احتمالی ایسوس از سری ZenFone 5 خواهد بود، به نمایشگر بزرگ مجهز شده است و با یک باتری با ظرفیت بالا از دیگر مدل‎ها متمایز خواهد شد. دور از انتظار نیست که گوشی‌های جدید ایسوس با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید اوریو 8.0 عرضه شود.

قدرت‌مندترین گوشی از سری ZenFone 4، مدل زنفون 4 پرو است که تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام به آن قدرت می‎دهد و به شش گیگابایت رم مجهز شده است. این گوشی، دوربین دوگانه 16 و 12 مگاپیکسلی دارد و برای عکاسی سلفی از سنسور 8 مگاپیکسلی با F1.8 استفاده می‎کند. برخلاف دیگر پرچم‌داران بازار، گوشی ZenFone 4 Pro فاقد حاشیه‎های باریک یا نمایشگر کشیده با نسبت تصویر 2 به 1 است؛ این مدل از صفحه‎نمایش 5.5 اینچی FHD با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل استفاده می‌کند که از نوع AMOLED است. همین موضوع باعث شده تا در هر اینچ از نمایشگر، نزدیک به 401 پیکسل وجود داشته باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)