خانهاخبار
معرفی پرچم‎دار بدون حاشیه Xiaomi Mi Mix 2s در ماه فوریه

معرفی پرچم‎دار بدون حاشیه Xiaomi Mi Mix 2s در ماه فوریه

براساس یک گزارش جدید، شرکت شیائومی درنظر دارد در اواخر ماه فوریه به صورت رسمی از گوشی پرچم‎دار بدون حاشیه شیائومی Mi Mix 2s رونمایی کند.
۱۳۹۶/۱۱/۱۱

شرکت چینی شیائومی، اولین سازنده‌ای محسوب می‌شود که با گوشی‌های «Mi Mix»، توانست محصولات بدون حاشیه را در بازار به یک تِرِند تبدیل کند. این سازنده در سال 2017، گوشی Mi Mix 2 را عرضه کرد و اکنون، آماده می‌شود تا نسخه جدید دیگری را از گوشی‌های بدون حاشیه سری «Mi Mix» ارائه دهد.

براساس اطلاعات به‌دست آمده، نسخه ارتقا یافته گوشی Xiaomi Mi Mix 2 به صورت رسمی در کنگره جهانی موبایل (MWC) معرفی خواهد شد. این گوشی که نام تجاری Mi Mix 2s برای آن درنظر گرفته شده است، از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام استفاده می‌کند؛ همان تراشه‌ای که در گوشی Galaxy S9 و Xperia XZ Pro سونی از آن استفاده خواهد شد. با این‌حال، وب‌سایت GSMArena مدعی است پرچم‌دار شیائومی، اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام خواهد بود؛ به همین جهت، احتمالاً سازنده‌ی چینی درنظر دارد تا مراسم خبری خود را برای رونمایی از Xiaomi Mi Mix 2s زودتر از سامسونگ، برگزار نماید.

image

تحلیل‌گران در شبکه Weibo در همین رابطه اعلام کرده‌اند: «اخبار منتشر شده توسط زنجیره تأمین، حاکی از آن است که شیائومی برای معرفی Mi Mix 2s آماده می‌شود و حتی ممکن است آن‌را پیش از موعد، در نمایشگاه MWC ارائه دهد».

مدتی پیش، حضور شیائومی در نمایشگاه MWC 2018 تأیید شد؛ به همین جهت، ممکن است شرکت چینی برای رونمایی از نسل جدید Mi Mix 2 در این نمایشگاه حضور داشته باشد. گفته می‌شود پس از معرفی رسمی Mi Mix 2s، این گوشی در ماه مارس وارد بازار خواهد شد؛ هرچند، مشخص نیست آیا شیائومی تصمیمی برای فروش گوشی جدیدش در خارج از بازار چین دارد یا خیر.

گفته می‌شود نسخه جدید گوشی بدون حاشیه شیائومی Mi Mix 2، روی بهبود عملکرد عکاسی متمرکز خواهد بود؛ این گوشی رده‌بالا به سنسور IMX363 سونی مجهز خواهد شد و می‌تواند جزئیات بیشتری را به ثبت برساند. عملکرد فوکوس خودکار پیکسلی دوگانه بهبود پیدا خواهد کرد و Mi Mix 2s در زمینه‌ی عکاسی در محیط‌های کم‌نور، عملکرد بهتری را از خود به نمایش خواهد گذاشت. ضمن اینکه انتظار می‌رود نسخه ارتقا یافته گوشی شیائومی Mi Mix 2، به قابلیت تشخیص چهره مجهز شده باشد؛ البته بعید است سیستم تشخیص چهره آن مانند آیفون 10 اپل، پیشرفته باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)