خانهاخبار
نسخه Lite پرچم‌دار LG G6 به‌زودی عرضه خواهد شد

نسخه Lite پرچم‌دار LG G6 به‌زودی عرضه خواهد شد

آن‎طور که پیداست، شرکت ال‌جی درنظر دارد تا نسخه ارزان‌قیمت‌تری را از پرچم‌دار 2016 خود ارائه دهد که احتمالاً کم‌تر از 400 دلار قیمت خواهد داشت.
۱۳۹۶/۱۱/۱۰

شرکت ال‌جی، تغییراتی را در استراتژی خود در بازار موبایل ایجاد کرده است؛ به‌نظر می‌رسد کُره‌ای‌ها به عرضه سالانه پرچم‌داران سری G خاتمه داده‌اند و گوشی‌های جدید خود را تنها در صورت لزوم ارائه می‌دهند. همچنین اخیراً اعلام شده بود که شرکت ال‌جی، پرچم‌دار LG G7 را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نخواهد کرد؛ اگرچه، به‌نظر می‌رسد این شرکت درنظر دارد تا نسخه جدیدی را از پرچم‌دار 2016 خود در هند ارائه دهد. براساس گزارش اختصاصی توسط Phone Radar، نسخه جدید پرچم‌دار G6 ال‌جی با پسوند «لایت» یا «کامپکت» با برچسب قیمتی 25 هزار روپیه (معادل با 385 دلار) به‌زودی در هند عرضه خواهد شد.

لازم به‌ذکر است که LG G6 Lite یا LG G6 Compact از نظر مشخصات سخت‌افزاری، تفاوت چشمگیری با پرچم‌دار 2016 این شرکت ندارد و کاملاً مشابه است؛ تنها حافظه ذخیره‌سازی در این مدل، به 32 گیگابایت کاهش پیدا کرده است. عرضه نسخه Lite یا Compact گوشی پرچم‌دار 2016 ال‌جی، باعث خواهد شد تا این مدل در رقابت با میان‌رده‌های بازار، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد؛ تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام که در سال 2016 به گوشی‌های پرچم‌دار قدرت می‌داد، عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و پردازنده مورد استفاده در دیگر میان‌رده‌های بازار را مغلوب خواهد کرد.

image

باید اشاره کرد که شرکت ال‌جی در ماه فوریه 2017، دو نام تجاری LG G6 Lite و LG G6 Compact را به ثبت رسانده بود؛ همین موضوع باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه نسخه ارزان‌قیمت‌تر LG G6 وجود داشته باشد اما چنین مدلی هنوز به بازار عرضه نشده است. البته شرکت کُره‌ای، نسخه 32 گیگابایتی پرچم‌دار LG G6 را به بازار عرضه کرده اما از نام تجاری متفاوتی برای نامیدن این مدل، استفاده نشده است؛ تنها مدل مجهز به 128 گیگابایت حافظه که مدتی پس از معرفی LG G6 در نمایشگاه MWC 2018 ارائه شده بود، با پسوند Plus به فروش می‌رسد.

مدل عرضه شده از سری G در سال 2017، به صفحه‌نمایش کشیده با نسبت ابعاد 18:9، بدنه با استاندارد نظامی MIL-STD-810G و شاسی ضدآب مجهز شده بود. ضمن اینکه در پنل پشتی پرچم‌دار LG G6، از دوربین دوگانه  13 مگاپیکسلی استفاده شده است و قابلیت شارژ سریع، شارژ باتری را در مدت کوتاهی امکان‌پذیر خواهد کرد. در حاشیه‌ی بالای نمایشگر نیز، یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری جای گرفته است.

image

LG G6 از یک نمایشگر 5.7 اینچی از نوع IPS LCD استفاده می‌کند که رزولوشن QHD+ (یا 1440 در 2880 پیکسل) برای آن درنظر گرفته شده است. این مدل با چهار گیگابایت رم، عملکرد خوبی در زمینه‌ی مالتی‌تسکینگ ارائه می‌دهد و البته نسخه‌های مختلفی از آن با 32، 64 یا 128 گیگابایت حافظه عرضه شده است. 

علاوه‌بر نسخه Lite یا Compact پرچم‌دار LG G6، اعلام شده است که شرکت کُره‌ای نسخه جدید فبلت V30 را نیز به بازار عرضه خواهد کرد؛ گفته می‌شود مدل مذکور با نام تجاری «ال‌جی وی 30 پلاس آلفا» در دسترس قرار می‌گیرد و به قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شده است. در حال‌حاضر، فبلت LG V30 در دو مدل استاندارد و Plus به فروش می‌رسد که نسخه «پلاس» از 128 گیگابایت حافظه استفاده می‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۱
اینم سایه میندازه هنگ میکنه و بوت لوپ میشه

Parsa

۱۳۹۶/۱۱/۱۰
با این قیمت دلار اصلا ارزش نداره ۳۸۵ دلار معادل یک میلیون و هشتصد بدیم برای این خب ادم میره جی ۶ میخره جای لایت یا کامپکت. کلا با این قیمت دلار گوشی خریدن حماقته به نظرم.